PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
DorisP
Kvinna ·
30 mar, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
31 mar, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
31 mar, 2017
Alma7
Kvinna ·
31 mar, 2017
Eller hur! Det kommer att bli bättre med brösten. När det gått 3 månader kan man belasta brösten som vanligt igen. Just nu får man träna andra kroppsdelar. Men känns som att man kommer att
Belasta pattarna även om man bara tränar ben hahah. Är så rädd!
Var på återbesök för några dagar sen. Allt gick kanon, fick en Motiva t-shirt haha så söta.
Passade även på att gå en sväng i stan, gick in på hunke Möller o provade bh. Landade på 75 D.
Känner mig nöjd. Men när ja stirrar mig blind på tuttarna så känns dom små...
Tror säkert att dom flesta känner så! : P
Shewolf72
Kvinna ·
31 mar, 2017
Jenjen
Kvinna ·
31 mar, 2017
Igår vågade jag titta på mina nya bobis då var dom två dagar gamla formen hoppas jag verkligen blir bättre annars blir jag besviken men jag tror att storleken blir bra , lägger upp både före och efterbilder i collage snälla säg att dom blir bättre med tiden . Och dom är stenhårda som om man pumpat upp dom med en cykelpump . Är det någon mer som svällt upp i magen och är stenhård är som man satte ett implantat där åxå :))
Gammbeno
Kvinna ·
31 mar, 2017
Igår vågade jag titta på mina nya bobis då var dom två dagar gamla formen hoppas jag verkligen blir bättre annars blir jag besviken men jag tror att storleken blir bra , lägger upp både före och efterbilder i collage snälla säg att dom blir bättre med tiden . Och dom är stenhårda som om man pumpat upp dom med en cykelpump . Är det någon mer som svällt upp i magen och är stenhård är som man satte ett implantat där åxå :))
Vad är det du inte är nöjd med?
Tycker de ser bra ut, de kommer ju att förändras med.
Min mage har också svällt upp, upptill.
Shewolf72
Kvinna ·
31 mar, 2017
Dina82
Kvinna ·
31 mar, 2017
Jenjen
Kvinna ·
31 mar, 2017
Svårt att förklara men jag tycker dom ser avlånga ut , och magen är som man vore gravid annars är allt bra orkar röra mig mer normalt nu hur går det för dej ?
Shewolf72
Kvinna ·
01 apr, 2017
Min mage har också svällt upp, upptill.Svårt att förklara men jag tycker dom ser avlånga ut , och magen är som man vore gravid annars är allt bra orkar röra mig mer normalt nu hur går det för dej ?
Det brukar ju vara så i början, innan de hamnar på plats. Tror typ alla bilder jag sett varit så.
Jag är mer orolig för min form.
Visst jag vet att med mitt tidigare häng så blir det inga höga fylliga bollar utan ett lyft men jag valde ändå det då jag är rädd för ärren av ett lyft.
Mina bröst är inte avlånga eller "sitter uppe vid halsen" som många beskriver det i början och även mina kommer att sjunka ner fastän jag är nöjd med höjden nu.
De är lite för stora men det kanske hjälper när svullnaden går ner eller när jag vänjer mig.
Jämför jag mina före och efter bilder så är jag väldigt nöjd redan!
Smärtan i ryggen är jättejobbig samt att jag har ganska ont i snittet på höger sida.
Var och tog bort förbandet idag och allt såg bra ut iaf.
Jenjen
Kvinna ·
01 apr, 2017
Min mage har också svällt upp, upptill.Svårt att förklara men jag tycker dom ser avlånga ut , och magen är som man vore gravid annars är allt bra orkar röra mig mer normalt nu hur går det för dej ?
Det brukar ju vara så i början, innan de hamnar på plats. Tror typ alla bilder jag sett varit så.
Jag är mer orolig för min form.
Visst jag vet att med mitt tidigare häng så blir det inga höga fylliga bollar utan ett lyft men jag valde ändå det då jag är rädd för ärren av ett lyft.
Mina bröst är inte avlånga eller "sitter uppe vid halsen" som många beskriver det i början och även mina kommer att sjunka ner fastän jag är nöjd med höjden nu.
De är lite för stora men det kanske hjälper när svullnaden går ner eller när jag vänjer mig.
Jämför jag mina före och efter bilder så är jag väldigt nöjd redan!Smärtan i ryggen är jättejobbig samt att jag har ganska ont i snittet på höger sida.
Var och tog bort förbandet idag och allt såg bra ut iaf.
Tittade på dina bilder tyckte formen och placeringen på dina är bra du behöver inte vara orolig att du inte gjorde ett lyft skulle inte jag heller gjort . Men dina ser ju ut som normala bröst redan , ryggmärken är riktigt jobbig . Hur hårt sitter din b-h och bröstbandet jag får djupa märken i huden som kliar och gör ont :(
Jenkan91
Kvinna ·
02 apr, 2017
Uskan
Kvinna ·
02 apr, 2017
Slängt upp en bild på mina 17 dagars Motiva som äntligen börjar runda till sig och forma sig. Riktigt nöjd faktiskt. Lite funderingar, hur gör ni när ni byter tejp? Rengör ni såret/ärret med nått?
Tuttflickan
Kvinna ·
02 apr, 2017
Uskan
Kvinna ·
02 apr, 2017
Slängt upp en bild på mina 17 dagars Motiva som äntligen börjar runda till sig och forma sig. Riktigt nöjd faktiskt. Lite funderingar, hur gör ni när ni byter tejp? Rengör ni såret/ärret med nått?
Rengör det som ännu inte läkt med natriumklorid.
[/quote Jättefint resultat måste jag få säga. Jag var på återbesök och Birgitta sa jag skulle tvätta det nom inte läkt ihop med nacl. Det ser ff sådär bra ut så imorgon ska jag höra med en sjuksköterska på jobbet vad hon tycker.Beauty2017
Kvinna ·
02 apr, 2017
Uskan
Kvinna ·
02 apr, 2017
Marie
Kvinna ·
02 apr, 2017
Nu har jag ny bild på en månads boobs
Estet
Kvinna ·
03 apr, 2017