PumaBaby
Kvinna ·
06 feb, 2017
Vi som opereras oss i Mars 2017!
BröstförstoringHej! Tänkte starta tråd för oss som ska operera oss i Mars 2017! : ) Här kan vi dela funderingar och frågor som rör oss själva. Ge varandra stöd och tips! Osv! Jag börjar med o berätta att jag är 23 år gammal, har ett barn. Och har nu äntligen efter 8 års fundering...och längtan efter en bröstförstoring. Ska nu äntligen ÄNTLIGEN bli sann! Har bokat operation den 1 mars på Clinic Strömstad. Har gjort ristestet hemma. O känner mig nöjd med 300cc..kanske blir lite större. Men absolut inte mindre! Min operation kommer att ske kl 12.00 på dagen. Åker hem samma dag, funderar ev att ta in på hotell men inget som är viktigt. Än så länge vill jag bara att operationen ska vara över, allt ska ha gått bra så ja kan åka hem o sova i min egna säng! Operationen kommer att kosta mig cirka 40.000:-, har valt Motiva runda implantat som kommer att sättas bakom muskeln. Klarar jag av denna operationen och blir nöjd så kommer jag absolut göra fler operationer i framtiden! Lycka till tjejer! // PumaBaby
Sortera efter
Kattmamma
Kvinna ·
29 mar, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
29 mar, 2017
Tuttflickan
Kvinna ·
29 mar, 2017
Gammbeno
Kvinna ·
29 mar, 2017
Marie
Kvinna ·
29 mar, 2017
Jag hade nog inte kunnat lyfta om jag ens försökte, saker som är tunga eller sitter hårt har jag inte en chans att rubba... skulle prova köra bil och fick ta i med båda händerna för att ens trycka ner växelspaken så den skulle kunna hamna i backläge suck!
Vill ni tjejer kika på min bild jag lagt upp och säga om det ser så hemskt ut som jag tycker det känns? Kommer höger bli som vänstwr till slut??? Tycker skillnaden är enorm och är så missnöjd med högertutten blir livrädd.... vet ju att sånt här tar tid (de e bara 13 dagar men ja ni förstår säkert, man jobbar ner sig i det och stirrar sönder skavanken) aaaaah...
Tuttflickan
Kvinna ·
29 mar, 2017
Jag hade nog inte kunnat lyfta om jag ens försökte, saker som är tunga eller sitter hårt har jag inte en chans att rubba... skulle prova köra bil och fick ta i med båda händerna för att ens trycka ner växelspaken så den skulle kunna hamna i backläge suck!
Vill ni tjejer kika på min bild jag lagt upp och säga om det ser så hemskt ut som jag tycker det känns? Kommer höger bli som vänstwr till slut??? Tycker skillnaden är enorm och är så missnöjd med högertutten blir livrädd.... vet ju att sånt här tar tid (de e bara 13 dagar men ja ni förstår säkert, man jobbar ner sig i det och stirrar sönder skavanken) aaaaah...
Ser ingen bild tyvärr!
Emsve
Kvinna ·
29 mar, 2017
Ser ingen bild tyvärr!
Så konstigt den ska ligga där! Jag ser den och kan se andras bilder (dock inte ditt kollage). Hmm. Börjar få riktig panik över högerbröstet, vill bara gråta. Kan inte släppa det och oroar mig hela tiden för att jag trots nya bröst inte ska kunna ha bikini och att jag ännu värre inte ska vågava naken igen för detvåhade jag åtminstonde med mina små men aldrig i livet med dessa om höger ska se ut sågär.... vill bara gråta!!!!!
Tuttflickan
Kvinna ·
29 mar, 2017
Kattmamma
Kvinna ·
29 mar, 2017
Tuttflickan
Kvinna ·
29 mar, 2017
Ni som har gått några veckor nu, hur är känseln i brösten?
Spigg
Kvinna ·
29 mar, 2017
Dina82
Kvinna ·
29 mar, 2017
Tuttflickan
Kvinna ·
29 mar, 2017
Hej.
Ny på denna sida. Jag gjorde en bröstförstoring i början av mars. Är super nöjd över brösten.
Undrar lite om ni känner att det svider och bränner som fan vid ärret? Så fort jag lyfter upp sportbh är det jätte skönt då slutar det. Annars bränns och svider det hela tiden.
Dina82
Kvinna ·
29 mar, 2017
Tuttflickan
Kvinna ·
29 mar, 2017
Nej.
Jag har inte pratat med henne om det. Kanske ska ringa imorgon och fråga henne om detta. Jag imorgon har det gått 4 veckor så det borde inte kännas så här.
jynx_
Kvinna ·
30 mar, 2017
PumaBaby
Kvinna ·
30 mar, 2017
Kattmamma
Kvinna ·
30 mar, 2017
Min känsel är toppen, hade ingen känsel i vänstra bröstet dagen efter operationen men andra dagen så kände jag allt som vanligt i bröstvårta, undertill och vid armhålorna. Det bränner inte längre i bröstvårtorna som det kunde göra första veckan! Däremot blir de väldigt lätt ömma om man kommer åt dem så vill nog påstå jag har känsligare bröstvårtor nu än innan operationen (det klagar man inte helt på haha).
Tuttflickan
Kvinna ·
30 mar, 2017
Min känsel är toppen, hade ingen känsel i vänstra bröstet dagen efter operationen men andra dagen så kände jag allt som vanligt i bröstvårta, undertill och vid armhålorna. Det bränner inte längre i bröstvårtorna som det kunde göra första veckan! Däremot blir de väldigt lätt ömma om man kommer åt dem så vill nog påstå jag har känsligare bröstvårtor nu än innan operationen (det klagar man inte helt på haha).
Vad avis jag blir! Har gått & dagar & har bara känsel upprop brösten.. är öm på sidorna men känner inget:-(
Jenkan91
Kvinna ·
30 mar, 2017