Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Minna22 profilbild

Minna22

Kvinna ·

10 jan, 2013

Vi som ska göra bröstoperation i april 2013

Bröstförstoring
Detta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
677

Sortera efter

Flisan69

Kvinna ·

01 apr, 2013

Lunarsoffan skrev:
IMORGON opereras jag !!!:) så nervös

Lycka till! :))
Gilla

Flisan69

Kvinna ·

01 apr, 2013

Despret skrev:
å bara 26 h kvar nu :D åker ner till stockholm i dag så man slipper stressa å hinner shoppa lite :P men kan inte bestämma vad jag ska ha för storlek.. ibörjan ville jag ha runt 375 men nu velar jag mellan 400 elller 450 :/

Lycka till! :))

Gilla

Flisan69

Kvinna ·

01 apr, 2013

Lyckat till till alla ni som opererar er imorgon och som då blir först ut, utav oss alla aprilare! 👍
Gilla

Lunarsoffan

Kvinna ·

01 apr, 2013

Hehe tack :) återkommer imorgon!!
Gilla

Tikanii

Kvinna ·

01 apr, 2013

Jag ska opereras den 11 april 😀
Gilla

Despret

Kvinna ·

01 apr, 2013

Tack :)
Gilla

Honungsmåne

Kvinna ·

01 apr, 2013

Lycka till!!!
Gilla

Skruuf

Kvinna ·

01 apr, 2013

Lycka till nu - det kommer att bli bra :) Själv har jag 23 dagars väntan kvar men snaaaart så :) * Nynnar på en truddelutt
Gilla

merlin

Kvinna ·

02 apr, 2013

Dags att åka mot operationen. Egentligen inte så nervös, det känns mer som att känslan i magen är hunger. Hur ska jag klara mig utan mat till 12? :O Sovit typ 4 timmar inatt pga sent jobb igår men kan inte vara mer redo än jag är nu!
Gilla

Sessan

Kvinna ·

02 apr, 2013

I morgon bitti är det min tur :))
Gilla

Kayrin

Kvinna ·

02 apr, 2013

Lycka till!! :D om 10 dagar är det min tur, tiden går sååå långsamt!!
Gilla

Liin_da

Kvinna ·

02 apr, 2013

Jag har slutat med mitt för frågade Örjan och då sa han bara för att vara på den säkra sidan typ så sluta med det två veckor innan, vet inte hur ni har hört eller gjort?
Gilla

Skruuf

Kvinna ·

02 apr, 2013

Slutat med vad ?
Gilla

Liin_da

Kvinna ·

02 apr, 2013

Oj, proteinpulver :)
Gilla

Skruuf

Kvinna ·

02 apr, 2013

Ahaaa Ok :)
Gilla

Sessan

Kvinna ·

02 apr, 2013

Kayrin skrev:
Lycka till!! :D om 10 dagar är det min tur, tiden går sååå långsamt!!
Tack :) Det förstår jag, tycker tiden nu går så sååå långsamt :) Men tiden ska nog gå snabbt ändå, har massor och fixa i dag :) Så det är rätt skönt så sätt :) städa, tvätta, fixa naglarna och annat "kvinno tjafs" ;)) Känns rätt skönt och ta hand om sig själv lite dagen innan, man vet ju att sen lär man inte orka de på nån vecka typ :) och ja duscha överkroppen får man ju inte heller! Känner sig så ofräsch tycker jag, ska ju ta de via armhålan! Men duschen efter stygnen är tagna är så underbar :)) Var ska du göra din? :)
Gilla

boobis8

Kvinna ·

02 apr, 2013

Samma här:D vart ska du op dig?:)
Gilla

Linnnea

Kvinna ·

02 apr, 2013

Två veckor kvar för mig idag :) någon som ska op på kkab i Falköping?
Gilla

Sessan

Kvinna ·

02 apr, 2013

Menar du mig boobis8? :) Isf, jag ska operera mig på plastikirurgiska institutet hos Jan Wieslander :) Bästa kirurgen :))
Gilla

boobis8

Kvinna ·

02 apr, 2013

Oj menade tikani Haha missade skrivs de:) ah okej spännande:D nervös?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem