Minna22
Kvinna ·
10 jan, 2013
Vi som ska göra bröstoperation i april 2013
BröstförstoringDetta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
Sortera efter
Sessan
Kvinna ·
02 apr, 2013
Okej :) Då fick du svar ändå haha ;) Lite nervös men inte jätte, blir min tredje förstoring så :) pirrigt dock, men mest super nyfiken på resultatet ;)
Gilla
boobis8
Kvinna ·
02 apr, 2013
Sessan:
Jaha, då vetvdu vad som väntar förutom att storleken blir ny:) vad kul!
Gilla
sara2013
Kvinna ·
02 apr, 2013
Hej tjejen,
Såg att du ska opas hos Peter den 24:e april. Jag ska opas den 22:a april.
Vad har han sagt till dig om storlekarna? Jag är lite längre än dig och väger lite mer (178cm, 60kg).
Idag har jag i princip ingenting, fyller inte ut en Akupa ens. Hos Peter sa jag att jag ville ha naturliga bröst, vill inte att det ska skrika silikonbröst om dem =). Han rek 320cc och 400 cc utifrån bredden på min bröstkorg. Jag känner att 400 blir alldeles för stort, vilket även Peter tyckte såg vulgärt ut på mig. Däremot är jag rädd att 320 blir litet, men har egentligen inget alternativ däremellan.
Vore skönt att höra lite hur han resonerade när han träffade dig...
Gilla
PrinsessanBaby
Kvinna ·
02 apr, 2013
6 dagar kvar och fett nervös!! :)
Gilla
Liin_da
Kvinna ·
02 apr, 2013
Ringde proforma nyss och fick en tid jag skulle vara där på opdagen :) neeeervööst!
Gilla
Liin_da
Kvinna ·
02 apr, 2013
Någon som ska opereras på Proforma den 9e?
Gilla
merlin
Kvinna ·
02 apr, 2013
Nu ligger jag på uppvaket och det känns som en man på 100 kg sitter på min bröstkorg men jag är sååå lycklig! :D
Gilla
exotiic
Kvinna ·
02 apr, 2013
merlin skrev:
Nu ligger jag på uppvaket och det känns som en man på 100 kg sitter på min bröstkorg men jag är sååå lycklig! :DGilla
Zippzon
Kvinna ·
02 apr, 2013
Nästa torsdag är det min tur. Har bokat tågbiljetter till falköping nu. Så jäkla typiskt att jag ligger här med 39 graders feber, förkyld o hosta.... vad händer om jag inte hinner återhämta mig?? Sonen har ju varit sjuk i över 1 vecka, tänk om det är samma för mig.... jag är typ aldrig sjuk, men nu minsann....
Gilla
Kayrin
Kvinna ·
02 apr, 2013
Sessan: Förstår precis :D jobbar väldigt mycke den här veckan så jag håller mig sysselsatt, det kan ju bidra till att det går snabbare :)
Nästa vecka ska jag också fixa ordning allt!!
Ska op mig på laser o estetik :)
Gilla
Elita88
Kvinna ·
02 apr, 2013
sara2013 skrev:
Hej tjejen,
Såg att du ska opas hos Peter den 24:e april. Jag ska opas den 22:a april.
Vad har han sagt till dig om storlekarna? Jag är lite längre än dig och väger lite mer (178cm, 60kg).
Idag har jag i princip ingenting, fyller inte ut en Akupa ens. Hos Peter sa jag att jag ville ha naturliga bröst, vill inte att det ska skrika silikonbröst om dem =). Han rek 320cc och 400 cc utifrån bredden på min bröstkorg. Jag känner att 400 blir alldeles för stort, vilket även Peter tyckte såg vulgärt ut på mig. Däremot är jag rädd att 320 blir litet, men har egentligen inget alternativ däremellan.
Vore skönt att höra lite hur han resonerade när han träffade dig...
Gilla
PrinsessanBaby
Kvinna ·
02 apr, 2013
merlin skrev:
Nu ligger jag på uppvaket och det känns som en man på 100 kg sitter på min bröstkorg men jag är sååå lycklig! :DGilla
Siri00
Kvinna ·
02 apr, 2013
Gah!! Fick mail i eftermiddags om en avbokad tid som kan bli min. 29 april iställer för 21 maj!! Helt plötsligt blev operationen väääldigt väääldigt nära :)
Ska opereras hos Peter Cosmo, Citadell :)
Gilla
merlin
Kvinna ·
02 apr, 2013
Ja det har gått jättebra, känns det som i alla fall. Bara tagit Pamol under eftermiddagen men tänkte lyxa till natten med en tramadol i hopp om att kunna sova. Ska bli spännande att se mina nya bröst imorgon på återbesöket, även em de säkert kommer att se lite läskiga ut.
Gilla
Minna22
Kvinna ·
02 apr, 2013
Jag har 38 timmar kvar till min operation men är inte ett dugg nervös ännu
Gilla
Ilovebigboobies
Kvinna ·
02 apr, 2013
Jag ska opa mig 22 april citadellkliniken :)) längtar såå!!
Gilla
Sessan
Kvinna ·
03 apr, 2013
Kayrin skrev:
Sessan: Förstår precis :D jobbar väldigt mycke den här veckan så jag håller mig sysselsatt, det kan ju bidra till att det går snabbare :)
Nästa vecka ska jag också fixa ordning allt!!
Ska op mig på laser o estetik :)Gilla
Sandraaa
Kvinna ·
03 apr, 2013
Jag opas 18 april av Örjan Gribbe, 600cc bakom muskeln
Gilla
boobis8
Kvinna ·
03 apr, 2013
8dagar kvar nu:D nervös hm njae inte ännu:)
Det enda som jag vevar fram och tillbaka är om mp+ blir bra eller om man ska ta hp :/ vill ju inte att folk ska veta att jag har implantor, men ändå vill jag inte ha för mkt häng heller. Örjan trodde på mp+, kanske ska lita på honom:)
Gilla
Lunarsoffan
Kvinna ·
03 apr, 2013
Opererades igår vid 11 tiden. Mådde jättedåligt av narkosen och hade super ont men idag e allt bättre.
Bilder på mina bröst finns i en tråd som jag gjorde tidigare idag.
https://plastikoperationsforum.se/plastikoperationer-plastikkirurgi-forum/kropp/brostforstoring/2-dagar-brost-bilder
Gilla