Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Minna22 profilbild

Minna22

Kvinna ·

10 jan, 2013

Vi som ska göra bröstoperation i april 2013

Bröstförstoring
Detta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
677

Sortera efter

Just_for_myself

Kvinna ·

31 mar, 2013

Viggospiggo, jag ska också op mig på Proforma den 2 april :) Känner mig lite nervös/pirrig. Vem ska opa dig?
Gilla

exotiic

Kvinna ·

31 mar, 2013

Hej tjejer!
Jag opereras den 22 april. Jag tänkte bara kolla med er det sägs ju att man inte ska använda sig av blodförtumlande medel ca 2 veckor inna och efter operation men vilka medel är blodförtumlande.

Det kanske låter lite löjligt men är kreatin (det man tar för att höja prestationsförmågan innan träning) blodförtumlande? Sen så det här med mens är det okej att ha mens under operationen för att enligt min mens kalender så kommer jag ha mens under operationen.

puss och kram hoppas någon vet svaren på mina frågor <3
Gilla

Viggospiggo

Kvinna ·

01 apr, 2013

Örjan Gribbe ska opa mig. Du då? Jag längtar massor. Men klart det börjar bli nervöst. Låg och tänkte igår när jag skulle sova, tänk om narkosen inte funkar. Tänk om jag kommer vara vaken men inte kan förmedla det. Har sett nån film när det hände. Sen kom jag på att det var just film det var. Allt kommer att gå jättebra:)
Gilla

Viggospiggo

Kvinna ·

01 apr, 2013

Jag slutade med alla mina tillskott 2 veckor innan. Bara för att vara på säkra sidan. Kommer börja igen när jag kan sätta igång med träningen.
Gilla

Viggospiggo

Kvinna ·

01 apr, 2013

Jag såg nu vem du skulle till i morgon. Lycka till !!
Gilla

Liin_da

Kvinna ·

01 apr, 2013

Örjan sa att jag skulle sluta med mitt proteinpulver två veckor innan nu, inte hundra varför men har gjort det iaf :)
Gilla

merlin

Kvinna ·

01 apr, 2013

Zippson: Ja jag köpte från groupon när den var ute strax innan jul. Så det har ändå blivit några månader..
Gilla

Despret

Kvinna ·

01 apr, 2013

å bara 26 h kvar nu :D åker ner till stockholm i dag så man slipper stressa å hinner shoppa lite :P men kan inte bestämma vad jag ska ha för storlek.. ibörjan ville jag ha runt 375 men nu velar jag mellan 400 elller 450 :/
Gilla

boobis8

Kvinna ·

01 apr, 2013

oh nej vad kul! Då är man inte ensam där haha:D få lite sällskap ev:)
Är du nervös?:P
Gilla

vesslan

Kvinna ·

01 apr, 2013

Vaaa slutade ni med proteinpulvret också? :-O Har slutat med soltabletterna, förbränningshöjande, e-vitaminet men proteinpulvret har jag inte ens tänkt på? Vad innehåller det för lurt? Vill inte :-S
Gilla

Minna22

Kvinna ·

01 apr, 2013

Jag har köpt från gropen, opererar mig om tre dagar
Gilla

Minna22

Kvinna ·

01 apr, 2013

Maj föräldrar har hjälp mig med pengarna. Jag har pratat om detta sedan jag slutade amma mina barn så dom förstår mig så länge jag inte gör jätte stora.jobbet säger samma sak,dom tycker jag ska göra det som känns rätt för mig
Gilla

exotiic

Kvinna ·

01 apr, 2013

Hej, Oj till och med proteinet? Ska ta och sluta 2 veckor innan för att vara på den säkra sidan! Det här med storlek på brösten jag har super svårt för att bestämma mig jag med. Velar mellan 350 eller 400. Är det ens stor skillnad i det verkliga livet? Enligt doktorn har jag smal midja och kan inte ta vilken storlek som helst. Vad har ni för midjemått för har aldrig tänkt på att min midja är överdrivet liten.. Har 63 cm Kram
Gilla

exotiic

Kvinna ·

01 apr, 2013

Markus sa att jag Max kan ha 400 cc och att till och med det kan bli för stort..
Gilla

Adstrum

Kvinna ·

01 apr, 2013

Jag ska opereras 11 april. 1 v och 3 dagar kvar :-) super nervös men längtar såå mycket!!
Gilla

gummiboll

Kvinna ·

01 apr, 2013

Idag börjar våran månad :D!!!
Gilla

Adstrum

Kvinna ·

01 apr, 2013

Vilken bra tråd det här är :-). Jag som är så nervös tycker att det är jätte bra att man kan gå in här och läsa om andra som skall göra liknande operationer samt dela med sig av sina erfarenheter och så :-)
Gilla

Lunarsoffan

Kvinna ·

01 apr, 2013

IMORGON opereras jag !!!:) så nervös
Gilla

Viggospiggo

Kvinna ·

01 apr, 2013

12h kvar!! Snart dax att duscha i Deskutan och gå och sova. Kommer väl inte bli mycket sömn.
Gilla

Honungsmåne

Kvinna ·

01 apr, 2013

Jag kommer att opereras den 24/4 på Citadellkliniken, Helena Sveinsdottir
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem