Minna22
Kvinna ·
10 jan, 2013
Vi som ska göra bröstoperation i april 2013
BröstförstoringDetta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
Sortera efter
STB
Kvinna ·
03 apr, 2013
Jag ska opereras 22/4 på Proforma av Carl-Johan Gustafsson. Ska lägga in 500cc. :)
Gilla
Tikanii
Kvinna ·
03 apr, 2013
På citadellkliniken :) dudå? :)
Gilla
Sessan
Kvinna ·
03 apr, 2013
Då var en av april tjejerna klar iaf :) lycka till ni alla andra och hoppas det går bra för er också :))
Gilla
Despret
Kvinna ·
03 apr, 2013
Har lagt ut bilder på mina ny vänner nu :)
Gilla
Minna22
Kvinna ·
04 apr, 2013
Sitter i väntrummet nu :-)
Gilla
Babbsan
Kvinna ·
04 apr, 2013
Ok, 1 1/2 timme kvar! Ritad och klar... Längtar
Gilla
vesslan
Kvinna ·
04 apr, 2013
Lycka till babbsan och wiktoria!! :-D
Gilla
Minna22
Kvinna ·
04 apr, 2013
Tack.nu klar, är lite skakis men har inte speciellt ont.
Gilla
Minna22
Kvinna ·
05 apr, 2013
Så där då var jag klar. Är nu drygt ett dygn sedan min operation. I natt har jag haft väldigt ont men det berodde nog mycket på att jag fick en blödning igår under operationen som jag fick veta idag. Jag är sååå nöjd
Gilla
PrinsessanBaby
Kvinna ·
06 apr, 2013
Wiktoria84 skrev:
Så där då var jag klar. Är nu drygt ett dygn sedan min operation. I natt har jag haft väldigt ont men det berodde nog mycket på att jag fick en blödning igår under operationen som jag fick veta idag. Jag är sååå nöjdWiktoria Skönt att höra att du är nöjd! Blödning? Va det allvarligt?
På måndag lunch är det min tur, är inte så nervös nu men kommer väl på måndag morgon..
Gilla
Minna22
Kvinna ·
07 apr, 2013
Nä inte så allvarligt tror jag,jag fick dubbla bandage bara att ha över natten och sen tog dom bort ena bandaget dagen efter. Spännande för dig,lucka till och skriv gärna när du är klar.
Gilla
PrinsessanBaby
Kvinna ·
08 apr, 2013
Nu är jag på väg ner.. Är lite sen bil fan gick sönder imorse men dem va förstående och sa att jag va välkommen när jag kommer.. :)
Är nervös men detta kommer nog bli bra.. *pust*
Gilla
Lykklig
Kvinna ·
08 apr, 2013
Å vad spännande prinssessanbaby!! Jag börjar bli riktigt nervig nu har mitt på onsdag:-D Lycka till och hoppas allt går bra
Gilla
mecupcake
Kvinna ·
08 apr, 2013
17 april opereras jag!
Endast lyft på Akademikliniken i Malmö=))
Gilla
Liin_da
Kvinna ·
08 apr, 2013
Jag börjar bli grymt nervös nu!! :/ dags imorgon!
Gilla
mecupcake
Kvinna ·
08 apr, 2013
Liin_da skrev:
Jag börjar bli grymt nervös nu!! :/ dags imorgon!Gilla
buttie
Kvinna ·
08 apr, 2013
22/4 är det min tur! Är lite nojjig över storleken, Jörg rekommenderade mig 500cc. Vet inte hur det kommer se ut? Har inte riktigt lyckats hitta någon med mina startmått som jag kan jämföra med. Någon som har eller vet någon som har bilder på 500cc med 178cm längd oh 75/80B som startmått? Vore evigt tacksam för hjälp! 🙂
Gilla
Liin_da
Kvinna ·
09 apr, 2013
mecupcake skrev:
Liin_da skrev:
Jag börjar bli grymt nervös nu!! :/ dags imorgon!Gilla
Liin_da
Kvinna ·
09 apr, 2013
Någon annan som ska opereras idag?
Gilla
Minna22
Kvinna ·
09 apr, 2013
alexandraks skrev:
22/4 är det min tur! Är lite nojjig över storleken, Jörg rekommenderade mig 500cc. Vet inte hur det kommer se ut? Har inte riktigt lyckats hitta någon med mina startmått som jag kan jämföra med. Någon som har eller vet någon som har bilder på 500cc med 178cm längd oh 75/80B som startmått? Vore evigt tacksam för hjälp! 🙂
Gilla