Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Minna22 profilbild

Minna22

Kvinna ·

10 jan, 2013

Vi som ska göra bröstoperation i april 2013

Bröstförstoring
Detta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
677

Sortera efter

STB

Kvinna ·

03 apr, 2013

Jag ska opereras 22/4 på Proforma av Carl-Johan Gustafsson. Ska lägga in 500cc. :)
Gilla

Tikanii

Kvinna ·

03 apr, 2013

På citadellkliniken :) dudå? :)
Gilla

Sessan

Kvinna ·

03 apr, 2013

Då var en av april tjejerna klar iaf :) lycka till ni alla andra och hoppas det går bra för er också :))
Gilla

Despret

Kvinna ·

03 apr, 2013

Har lagt ut bilder på mina ny vänner nu :)
Gilla

Minna22

Kvinna ·

04 apr, 2013

Sitter i väntrummet nu :-)
Gilla

Babbsan

Kvinna ·

04 apr, 2013

Ok, 1 1/2 timme kvar! Ritad och klar... Längtar
Gilla

vesslan

Kvinna ·

04 apr, 2013

Lycka till babbsan och wiktoria!! :-D
Gilla

Minna22

Kvinna ·

04 apr, 2013

Tack.nu klar, är lite skakis men har inte speciellt ont.
Gilla

Minna22

Kvinna ·

05 apr, 2013

Så där då var jag klar. Är nu drygt ett dygn sedan min operation. I natt har jag haft väldigt ont men det berodde nog mycket på att jag fick en blödning igår under operationen som jag fick veta idag. Jag är sååå nöjd
Gilla

PrinsessanBaby

Kvinna ·

06 apr, 2013

Wiktoria84 skrev:
Så där då var jag klar. Är nu drygt ett dygn sedan min operation. I natt har jag haft väldigt ont men det berodde nog mycket på att jag fick en blödning igår under operationen som jag fick veta idag. Jag är sååå nöjd

Wiktoria Skönt att höra att du är nöjd! Blödning? Va det allvarligt? 
På måndag lunch är det min tur, är inte så nervös nu men kommer väl på måndag morgon.. 

Gilla

Minna22

Kvinna ·

07 apr, 2013

Nä inte så allvarligt tror jag,jag fick dubbla bandage bara att ha över natten och sen tog dom bort ena bandaget dagen efter. Spännande för dig,lucka till och skriv gärna när du är klar.
Gilla

PrinsessanBaby

Kvinna ·

08 apr, 2013

Nu är jag på väg ner.. Är lite sen bil fan gick sönder imorse men dem va förstående och sa att jag va välkommen när jag kommer.. :) Är nervös men detta kommer nog bli bra.. *pust*
Gilla

Lykklig

Kvinna ·

08 apr, 2013

Å vad spännande prinssessanbaby!! Jag börjar bli riktigt nervig nu har mitt på onsdag:-D Lycka till och hoppas allt går bra
Gilla

mecupcake

Kvinna ·

08 apr, 2013

17 april opereras jag! Endast lyft på Akademikliniken i Malmö=))
Gilla

Liin_da

Kvinna ·

08 apr, 2013

Jag börjar bli grymt nervös nu!! :/ dags imorgon!
Gilla

mecupcake

Kvinna ·

08 apr, 2013

Liin_da skrev:
Åh så kul! Lycka till!!! Det kommer gå jättebra!!!
Gilla

buttie

Kvinna ·

08 apr, 2013

22/4 är det min tur! Är lite nojjig över storleken, Jörg rekommenderade mig 500cc. Vet inte hur det kommer se ut? Har inte riktigt lyckats hitta någon med mina startmått som jag kan jämföra med. Någon som har eller vet någon som har bilder på 500cc med 178cm längd oh 75/80B som startmått? Vore evigt tacksam för hjälp! 🙂

Gilla

Liin_da

Kvinna ·

09 apr, 2013

mecupcake skrev:
Liin_da skrev:
Åh så kul! Lycka till!!! Det kommer gå jättebra!!!
Tack! Javisst har man längtat länge men nu är man så fruktansvärt nervös så det är jobbigt :p ska åka från gävle dit om två timmar! Men detta ska väl gå bra! :)
Gilla

Liin_da

Kvinna ·

09 apr, 2013

Någon annan som ska opereras idag?
Gilla

Minna22

Kvinna ·

09 apr, 2013

alexandraks skrev:
22/4 är det min tur! Är lite nojjig över storleken, Jörg rekommenderade mig 500cc. Vet inte hur det kommer se ut? Har inte riktigt lyckats hitta någon med mina startmått som jag kan jämföra med. Någon som har eller vet någon som har bilder på 500cc med 178cm längd oh 75/80B som startmått? Vore evigt tacksam för hjälp! 🙂

Tycker personligen att det låter stort men oftast så vet ju kirurgerna vad som blir bäst så du ska nog lita på Jörg.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem