Minna22
Kvinna ·
10 jan, 2013
Vi som ska göra bröstoperation i april 2013
BröstförstoringDetta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
Sortera efter
Patti
Kvinna ·
14 apr, 2013
Jag drömmer med:)
Gilla
knorren
Kvinna ·
14 apr, 2013
Skönt att läsa att det är fler som nojjar. Jag drömmer om OP ofta. Tja imorgon är dagen då man ska bli av med hängmattorna haha
Gilla
Sofiee
Kvinna ·
14 apr, 2013
Jag ska operera mig 18/4 på proforma!! :D ngn mer?
Gilla
Patti
Kvinna ·
14 apr, 2013
knorren skrev:
Skönt att läsa att det är fler som nojjar. Jag drömmer om OP ofta. Tja imorgon är dagen då man ska bli av med hängmattorna hahaVilken lycka! Klart man nojjar. Just nu är jag i valet och kvalet på strl. På konsultationen bestämdes det 350cc men jag är rädd för att det ska bli för stort. Tänker mig 300/325cc istället. Svårt val! Kan nog leva med att dem blir "för små" men har svårare att leva med "porr tuttar" Hur har du tänkt? Alla säger att man ska ta det större valet, men om man inte vill ha stora då?
Gilla
knorren
Kvinna ·
14 apr, 2013
dilemma skrev:
knorren skrev:
Skönt att läsa att det är fler som nojjar. Jag drömmer om OP ofta. Tja imorgon är dagen då man ska bli av med hängmattorna hahaVilken lycka! Klart man nojjar. Just nu är jag i valet och kvalet på strl. På konsultationen bestämdes det 350cc men jag är rädd för att det ska bli för stort. Tänker mig 300/325cc istället. Svårt val! Kan nog leva med att dem blir "för små" men har svårare att leva med "porr tuttar" Hur har du tänkt? Alla säger att man ska ta det större valet, men om man inte vill ha stora då?
Gilla
9April
Man ·
14 apr, 2013
Jag opererade mig på Citadellkliniken 9 April:-)
Gilla
9April
Man ·
14 apr, 2013
Ninnhi skrev:
Här är en aprilare till:-). Den 2:à april är det min tur! Har inte riktigt bestämt mig för vilken storlek än. Men det lutar åt 250cc. Ska på en extra konsultation nästa vecka.Gilla
9April
Man ·
14 apr, 2013
Hej! Jag opererade mig den 9 e. Då e det dax för dig snart! Nervös?
Gilla
Siri00
Kvinna ·
14 apr, 2013
Tjejjor, e n nöjda med Citadell? :) Vem opererades ni av? Den 29:e ska Peter få skapa mig ett par bröst :D
Gilla
9April
Man ·
14 apr, 2013
Jag känner mig jättenöjd än så länge:-) tuttarna har redan fin form. Jag tittade runt mkt o läste på nätet innan ja till sist valde citadellkliniken. Ja opererades av Peter Cosmo. Alla var jättebra o proffsiga när ja var på op. Sköterskorna var måna om en o Peter var glad o skojig när ja kom in på op, det kändes skönt att stämningen var så god. Toppen att få sova över där o få all hjälp man vill.
Gilla
Siri00
Kvinna ·
14 apr, 2013
Härligt att höra! Ja, jag har också läst massor och det känns som jag har gjort ett bra val. Många som verkar nöjda med personalen och hur de tar hand om en när man är där. Och som du säger så känns det skönt att få sova över och vara i trygga händer även den första natten :)
Gilla
knorren
Kvinna ·
15 apr, 2013
Nu är det snart dags. Ska vara på kliniken kl 8:-) Helt plötsligt var dagen jag längtat efter här. Uppdaterar senare kram till alla
Gilla
Camy77
Kvinna ·
15 apr, 2013
Idag är det dagen D för mig med :) ska strax hoppa in i duschen och sen bär det iväg till Falköping. Börjar bli lite nervös :/ men detta har jag ju längtat efter, kan inte fatta att den dagen är här :)
Gilla
Kayrin
Kvinna ·
15 apr, 2013
Stoooort lycka till!!! :D
Gilla
9April
Man ·
15 apr, 2013
Åhh spännande:-) det kommer att gå toppen! Kul om du hör av dig så kan vi följas åt.
Gilla
Camy77
Kvinna ·
15 apr, 2013
Tack :) sitter nu uppritad och klar. Väntar nu på min "cocktail"
Gilla
mufflan
Kvinna ·
15 apr, 2013
Lycka till!!!!! :)
Gilla
Camy77
Kvinna ·
15 apr, 2013
Lovar att höra av mig så fort jag kan :) är först ut här idag!!! Fått min medicin precis!!
Gilla
Camy77
Kvinna ·
15 apr, 2013
Blev 550 cc hp delvis bakom bröst muskeln ;)
Gilla
Vicka
Kvinna ·
15 apr, 2013
Lycka till!!
Gilla