Minna22
Kvinna ·
10 jan, 2013
Vi som ska göra bröstoperation i april 2013
BröstförstoringDetta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
Sortera efter
knorren
Kvinna ·
15 apr, 2013
Nu ligger man här bopparna i vädret. Mår hur bra som helst och känner mig pigg. Glad att jag inte tog mindre för tycker inte de ser värst stora ut. Skönt att det är över ändå. Kram på er alla med eller utan tuttar;-)
Gilla
Siri00
Kvinna ·
15 apr, 2013
Åh så härligt att höra knorren!! Hur mycket la du in? Vem opererades du av? :) Njut av att det är över nu :)
Gilla
knorren
Kvinna ·
15 apr, 2013
Jag har lagt in 485 cc bakom muskeln. Peter Cosmo citadellkliniken Landskrona. Verkligen underbar personal. Så trevliga. Sover här en natt också så det känns tryggt.
Gilla
9April
Man ·
15 apr, 2013
Så kände jag med! Ja tog 550 cc o de känns inte stort. Man vänjer sig fort. Ja kan nästan längta tillbaks till kliniken, de var så himla rara där. Fast ja längtade så klart efter barnen o mannen hemma. Har du ont?
Gilla
Camy77
Kvinna ·
15 apr, 2013
Ja men jag härdar ut, men är ett väldigt tryck och mår lite illa. Men är såååå nyfiken :) på hur de ser ut!!!
Gilla
knorren
Kvinna ·
15 apr, 2013
Jag har in speciellt ont, men en kompis frågade mig har du börjat få ont än?? Då kanske det kommer inatt? Jag har precis fått morfin så det ska väl klara sig lite. Nu ska jag försöka sova och sedan är det utskrivning 8.30 imorgon. Ska bli så spännande och få se dem imorgon:-)
Gilla
Siri00
Kvinna ·
15 apr, 2013
Ska också opereras av Peter :) Och håller med, känns skönt att man får sova över där första natten. Hoppas du inte får ondare inatt nu då utan att du kan sova sött med dina nya vänner :) Grattis till dom :)
Gilla
knorren
Kvinna ·
16 apr, 2013
Siri00 skrev:
Ska också opereras av Peter :) Och håller med, känns skönt att man får sova över där första natten. Hoppas du inte får ondare inatt nu då utan att du kan sova sött med dina nya vänner :) Grattis till dom :)
Gilla
Linnnea
Kvinna ·
16 apr, 2013
Idag är det min tur, sjukt nervös nu..
Gilla
Camy77
Kvinna ·
16 apr, 2013
Lycka till Linnea :)) själv ligger jag i rum nr 1, och opererade mig igår. Ska bli så spännande att få kika på mina nya"kompisar"idag
Gilla
knorren
Kvinna ·
16 apr, 2013
Lycka till Linnea. Det kommer gå skitbra.
Gilla
knorren
Kvinna ·
16 apr, 2013
Mår du bättre idag Camy77?
Gilla
Camy77
Kvinna ·
16 apr, 2013
Mår mycket mycket bättre :) och är så nöjd med mina boobs. Fick precis en komplimang av en annan tjej här som sa att jag har "fått en 20 årings" tuttar ;) hi hi
Gilla
Lykklig
Kvinna ·
16 apr, 2013
Linnnea skrev:
Idag är det min tur, sjukt nervös nu..Lycka till!!!! Det kommer gå kanon 👍
Gilla
Skruuf
Kvinna ·
16 apr, 2013
Linnnea skrev:
Idag är det min tur, sjukt nervös nu..Gilla
leira00
Kvinna ·
16 apr, 2013
nån som vet hur det funkar med parkering då man stannar över natten på polarkliniken?
Gilla
hemligönskan
Kvinna ·
16 apr, 2013
1 vecka kvar till min operatioooonn så spännande !
Gilla
Ilovebigboobies
Kvinna ·
16 apr, 2013
Nån som vet om man behöver köpa nån extra bh eller så på operation dagen? Ska opas på citadellkliniken i Landskrona. .får man tortyrbh eller få köpa den? :) några andra extra utgifter ?
Gilla
vesslan
Kvinna ·
16 apr, 2013
Hur går det för er töser? :-) Själv var jag på återbesök idag och allt såg bra ut. Passade på att ta en sväng på stan och testa bhar för skojs skull... 70DD var i minsta laget, jeeez! :-D
Gilla
Siri00
Kvinna ·
16 apr, 2013
Knorren:
Japp, förstoring. Ska efter många om och men lägga in 260 mp+ Har idag inte ett spår av egna bröst så ska bli underbart att äntligen få det här gjort (trots nervositet!!) och få bli lite mer kvinna :)
Skönt att tortyrbhn inte är allra värst. Man har ju läst så mycket så det är väl den jag är mest orolig över i smärtväg... Men då hoppas jag att jag känner som du :) E nog bra att gå in i detta med det allra värsta tänket, då kan det ju bara bli bättre ;)
Hur känns smärtan idag? Ligger du platt fall hemma nu eller kan du röra på dig nåt?
Gilla