Minna22
Kvinna ·
10 jan, 2013
Vi som ska göra bröstoperation i april 2013
BröstförstoringDetta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
Sortera efter
Ploppet
Kvinna ·
16 apr, 2013
Hej tjejer
Blir så avis er som är "klara". Jag har gått runt och trott att jag har op.tid på torsdag men pratade med kliniken idag och det var på fredag. Skit långt dit ju ;-)
Hur är det med sportbehå. Räcker det att man har den som man får på kliniken?
Gilla
Linnnea
Kvinna ·
16 apr, 2013
Har varit trött hela dagen och sovit från och till. Men har inte spec ont alls. Mest stel. Försöker röra på dig så mycket som möjligt :) alls är super trevliga och jag rek kliniken varmt
Gilla
Minna22
Kvinna ·
16 apr, 2013
12 dagar sedan jag opererade mig och jag har ganska ont. Känns som Om jag har åkt på Mjölkstockning. Men jag är ännu så länge ge nöjd med resultatet. Mycket bättre än hur som såg ut innan i alla fall. Har bilder i galleriet
Gilla
Skruuf
Kvinna ·
16 apr, 2013
Wiktoria84 skrev:
12 dagar sedan jag opererade mig och jag har ganska ont. Känns som Om jag har åkt på Mjölkstockning. Men jag är ännu så länge ge nöjd med resultatet. Mycket bättre än hur som såg ut innan i alla fall. Har bilder i gallerietGilla
Camy77
Kvinna ·
16 apr, 2013
Nu på kvällen har jag ganska ont :/ och känner mig jättestel. Inte skönt alls att massera tuttarna fy tusan! Hoppas det blir bättre dag för dag<3
Gilla
9April
Man ·
16 apr, 2013
Ilovebigboobies skrev:
Nån som vet om man behöver köpa nån extra bh eller så på operation dagen? Ska opas på citadellkliniken i Landskrona. .får man tortyrbh eller få köpa den? :) några andra extra utgifter ?Gilla
9April
Man ·
16 apr, 2013
9April skrev:
Ilovebigboobies skrev:
Nån som vet om man behöver köpa nån extra bh eller så på operation dagen? Ska opas på citadellkliniken i Landskrona. .får man tortyrbh eller få köpa den? :) några andra extra utgifter ?Gilla
knorren
Kvinna ·
16 apr, 2013
Camy77 skrev:
Mår mycket mycket bättre :) och är så nöjd med mina boobs. Fick precis en komplimang av en annan tjej här som sa att jag har "fått en 20 årings" tuttar ;) hi hiskönt att det känns bra. Känner mig väldigt nöjd. Återbeök och omplåstring nästa vecka så då får man se hur de ser ut helt=)
Gilla
Camy77
Kvinna ·
17 apr, 2013
knorren skrev:
Camy77 skrev:
Mår mycket mycket bättre :) och är så nöjd med mina boobs. Fick precis en komplimang av en annan tjej här som sa att jag har "fått en 20 årings" tuttar ;) hi hiskönt att det känns bra. Känner mig väldigt nöjd. Återbeök och omplåstring nästa vecka så då får man se hur de ser ut helt=)
Gilla
Ilovebigboobies
Kvinna ·
17 apr, 2013
9April: tack för ditt svar :) vad bra, då vet jag!
Gilla
gummiboll
Kvinna ·
17 apr, 2013
Nu är jag nyss hemkommen från min op, tihiihitihi😀
Gilla
hemligönskan
Kvinna ·
17 apr, 2013
Asså jag sa att jag har liksom 6 dagar kvar till min operation och ingen bryr sig? Hallåå??? vart är min uppmärksamheeeet :P ?
Gilla
mufflan
Kvinna ·
17 apr, 2013
hemligönskan skrev:
Asså jag sa att jag har liksom 6 dagar kvar till min operation och ingen bryr sig? Hallåå??? vart är min uppmärksamheeeet :P ?
Haha, jag har också 6 dagar kvar ;) Nervös?
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
17 apr, 2013
hemligönskan skrev:
Kollade lite på din sida och ser att du ska korra. Hur gick det med betalningen? Står kliniken för kostnaden, eller får du betala 25000? Vad är det som hänt? Muskelpåverkan?
Tycker inte att Proforma verkar särskilt generösa med korr! ❤️ Lycka till med open!
Gilla
Skruuf
Kvinna ·
17 apr, 2013
Å jag opas åxå snart :)) Uss början på en befrielse eller ett helvete...
Gilla
hemligönskan
Kvinna ·
17 apr, 2013
Mmm jag ska flytta fram.
Jag får betala 12.000 kr för min korrigering.
Muskelpåverkan blandannat, nej proforma brukar inte vara så generösa med sånt har jag också hört :/
Gilla
knorren
Kvinna ·
17 apr, 2013
Camy77 skrev:
knorren skrev:
Camy77 skrev:
Gilla
Ploppet
Kvinna ·
17 apr, 2013
hemligönskan skrev:
Gilla
exotiic
Kvinna ·
17 apr, 2013
Jag håller på att svimma av utav nervositet, ska opereras om 5 dagar! Känns så overkligt :p
Gilla
Erma2013
Kvinna ·
17 apr, 2013
exotiic skrev:
Jag håller på att svimma av utav nervositet, ska opereras om 5 dagar! Känns så overkligt :pHerregud jag meed!! Vart ska du opereras? Vad har du kommit fram till för storlek på implantatet och hur ska dom gå tillväga? Klinik? hihi.. Jag ska op:as på plastikkirurgiska institutet, 280 cc helt bakom bröstmuskeln via armhålans hud :D:D
SPÄNNANDEEEE
Gilla