Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Minna22 profilbild

Minna22

Kvinna ·

10 jan, 2013

Vi som ska göra bröstoperation i april 2013

Bröstförstoring
Detta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
677

Sortera efter

Ploppet

Kvinna ·

16 apr, 2013

Hej tjejer Blir så avis er som är "klara". Jag har gått runt och trott att jag har op.tid på torsdag men pratade med kliniken idag och det var på fredag. Skit långt dit ju ;-) Hur är det med sportbehå. Räcker det att man har den som man får på kliniken?
Gilla

Linnnea

Kvinna ·

16 apr, 2013

Har varit trött hela dagen och sovit från och till. Men har inte spec ont alls. Mest stel. Försöker röra på dig så mycket som möjligt :) alls är super trevliga och jag rek kliniken varmt
Gilla

Minna22

Kvinna ·

16 apr, 2013

12 dagar sedan jag opererade mig och jag har ganska ont. Känns som Om jag har åkt på Mjölkstockning. Men jag är ännu så länge ge nöjd med resultatet. Mycket bättre än hur som såg ut innan i alla fall. Har bilder i galleriet
Gilla

Skruuf

Kvinna ·

16 apr, 2013

Wiktoria84 skrev:
12 dagar sedan jag opererade mig och jag har ganska ont. Känns som Om jag har åkt på Mjölkstockning. Men jag är ännu så länge ge nöjd med resultatet. Mycket bättre än hur som såg ut innan i alla fall. Har bilder i galleriet
Ha ha härlig beskrivning ;) Tack för att du delar med dig - jätte bra resultat redan :) nu längtar jag åxå.
Gilla

Camy77

Kvinna ·

16 apr, 2013

Nu på kvällen har jag ganska ont :/ och känner mig jättestel. Inte skönt alls att massera tuttarna fy tusan! Hoppas det blir bättre dag för dag<3
Gilla

9April

Man ·

16 apr, 2013

Ilovebigboobies skrev:
Nån som vet om man behöver köpa nån extra bh eller så på operation dagen? Ska opas på citadellkliniken i Landskrona. .får man tortyrbh eller få köpa den? :) några andra extra utgifter ?
Du behöver inte fixa nån bh. Den får du på kliniken o ingår i priset:-) lycka till.
Gilla

9April

Man ·

16 apr, 2013

9April skrev:
Ilovebigboobies skrev:
Nån som vet om man behöver köpa nån extra bh eller så på operation dagen? Ska opas på citadellkliniken i Landskrona. .får man tortyrbh eller få köpa den? :) några andra extra utgifter ?
Du behöver inte fixa nån bh. Den får du på kliniken o ingår i priset:-) lycka till.
All mat o alla tabletter ingår också kan ja tillägga. De e bara antibiotikan du behöver köpa ut själv. Sen kan jag rekomendera dig att köpa lite extra alvedon o ipren att ha hemma när de du fått från kliniken e slut. Så slipper du ut o jaga om du har ont. Skavsårsplåster e inte fel att ha heller för ajj vad hårt tortyrbhn sitter. Jag har haft mest ont av den faktiskt:-)
Gilla

knorren

Kvinna ·

16 apr, 2013

Camy77 skrev:
Mår mycket mycket bättre :) och är så nöjd med mina boobs. Fick precis en komplimang av en annan tjej här som sa att jag har "fått en 20 årings" tuttar ;) hi hi
skönt att det känns bra. Känner mig väldigt nöjd. Återbeök och omplåstring nästa vecka så då får man se hur de ser ut helt=)
Gilla

Camy77

Kvinna ·

17 apr, 2013

knorren skrev:
Camy77 skrev:
Mår mycket mycket bättre :) och är så nöjd med mina boobs. Fick precis en komplimang av en annan tjej här som sa att jag har "fått en 20 årings" tuttar ;) hi hi
skönt att det känns bra. Känner mig väldigt nöjd. Återbeök och omplåstring nästa vecka så då får man se hur de ser ut helt=)
Hur mår du?! Själv får jag väldigt ont in emellan, vaknade precis och är stel som en pinne, och vissa rörelser gör jätteont. Tur man har värktabletterna. Annars känns allt toppen :)
Gilla

Ilovebigboobies

Kvinna ·

17 apr, 2013

9April: tack för ditt svar :) vad bra, då vet jag!
Gilla

gummiboll

Kvinna ·

17 apr, 2013

Nu är jag nyss hemkommen från min op, tihiihitihi😀
Gilla

hemligönskan

Kvinna ·

17 apr, 2013

Asså jag sa att jag har liksom 6 dagar kvar till min operation och ingen bryr sig? Hallåå??? vart är min uppmärksamheeeet :P ?
Gilla

mufflan

Kvinna ·

17 apr, 2013

hemligönskan skrev:
Asså jag sa att jag har liksom 6 dagar kvar till min operation och ingen bryr sig? Hallåå??? vart är min uppmärksamheeeet :P ?

Haha, jag har också 6 dagar kvar ;) Nervös?

Gilla

Taxörat

Kvinna ·

17 apr, 2013

hemligönskan skrev:

Kollade lite på din sida och ser att du ska korra. Hur gick det med betalningen? Står kliniken för kostnaden, eller får du betala 25000? Vad är det som hänt? Muskelpåverkan?

Tycker inte att Proforma verkar särskilt generösa med korr! ❤️ Lycka till med open!

Gilla

Skruuf

Kvinna ·

17 apr, 2013

Å jag opas åxå snart :)) Uss början på en befrielse eller ett helvete...
Gilla

hemligönskan

Kvinna ·

17 apr, 2013

Mmm jag ska flytta fram.
Jag får betala 12.000 kr för min korrigering.
Muskelpåverkan blandannat, nej proforma brukar inte vara så generösa med sånt har jag också hört :/
Gilla

knorren

Kvinna ·

17 apr, 2013

Camy77 skrev:
knorren skrev:
Camy77 skrev:
Hur mår du?! Själv får jag väldigt ont in emellan, vaknade precis och är stel som en pinne, och vissa rörelser gör jätteont. Tur man har värktabletterna. Annars känns allt toppen :)
Jag är oxå lite stel och har oxå värk mellan brösten och ovanför brösten.Tycker det bränns lite i stygnen oxå. Var ute lite idag, men det gjorde mig väldigt trött faktiskt. Annars mår jag fint. Klart man längtar ju framåt nu så man blir av med bh och förband. Får ha tålamod:-))
Gilla

Ploppet

Kvinna ·

17 apr, 2013

hemligönskan skrev:
Spännande!! Är du nervös? Jag har 2 dagar (1,5dag) tills jag ligger på op.bordet. Är skit nervös!
Gilla

exotiic

Kvinna ·

17 apr, 2013

Jag håller på att svimma av utav nervositet, ska opereras om 5 dagar! Känns så overkligt :p
Gilla

Erma2013

Kvinna ·

17 apr, 2013

exotiic skrev:
Jag håller på att svimma av utav nervositet, ska opereras om 5 dagar! Känns så overkligt :p

Herregud jag meed!! Vart ska du opereras? Vad har du kommit fram till för storlek på implantatet och hur ska dom gå tillväga? Klinik? hihi.. Jag ska op:as på plastikkirurgiska institutet, 280 cc helt bakom bröstmuskeln via armhålans hud :D:D

SPÄNNANDEEEE
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem