Minna22
Kvinna ·
10 jan, 2013
Vi som ska göra bröstoperation i april 2013
BröstförstoringDetta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
Sortera efter
Linsen
Kvinna ·
22 apr, 2013
Hah ja förstår det, jag retar mig på det hela tiden! Längtar så tills de har läkt ordentligt och man får se slutresultatet! :)
Gilla
Flisan69
Kvinna ·
22 apr, 2013
Två olika individer. Två olika operationer sa sköterskan till mig idag! :)
Först var det vänstra större nu det högra. Ena stunden fylls de upp som kanonkulor för att släppa efter. För att sen göra om hela proceduren. :(
Blixtrar och du dundrar ut mot bröstvårtorna så jag vill skrika. Nerverna leker "vem passar med vem." :/
Får stå ut med det ett tag. Ikväll ska jag ta min dusch då sambon får närvara ifall jag tuppar av.
Gör det ont att få vatten på stygnen????!
Gilla
Linsen
Kvinna ·
22 apr, 2013
Åh jag känner igen det där med "blixtrar i bröstvårtorna" hade jag fått slippa det i mitt högra bröst hade jag inte haft ont alls!
Gilla
Flisan69
Kvinna ·
22 apr, 2013
Linsen skrev:
Åh jag känner igen det där med "blixtrar i bröstvårtorna" hade jag fått slippa det i mitt högra bröst hade jag inte haft ont alls!Gilla
Ilovebigboobies
Kvinna ·
22 apr, 2013
Ush ja...jag ringde nyss på klockan ....spydde nästan på golvet. .e kolsyran från colan som spökar.. :( fick spy påse iaf..hoppas d blir bättre!
Gilla
Ploppet
Kvinna ·
22 apr, 2013
Ilovebigboobies skrev:
Ush ja...jag ringde nyss på klockan ....spydde nästan på golvet. .e kolsyran från colan som spökar.. :( fick spy påse iaf..hoppas d blir bättre!Gilla
Ilovebigboobies
Kvinna ·
22 apr, 2013
Haha ja..e helt svullen jag med...å har ingen känsel i vänster bröstvårta..är det vanligt?? Har känsel i höger..vänster bröst är oxå mer svullet/större :e
Gilla
Linsen
Kvinna ·
22 apr, 2013
Ja det är vanligt, det tar ett tag för nerverna stt koppla ihop igen. Jag har knappt heller någon känsel i hela vänster bröst.
Och det här med magen är ju förjävligt! Jag ser gravid ut!
Gilla
Lykklig
Kvinna ·
22 apr, 2013
Ploppet skrev:
Ilovebigboobies skrev:
Ush ja...jag ringde nyss på klockan ....spydde nästan på golvet. .e kolsyran från colan som spökar.. :( fick spy påse iaf..hoppas d blir bättre!Gilla
Linnnea
Kvinna ·
22 apr, 2013
Linsen skrev:
Ja det är vanligt, det tar ett tag för nerverna stt koppla ihop igen. Jag har knappt heller någon känsel i hela vänster bröst.
Och det här med magen är ju förjävligt! Jag ser gravid ut!Gilla
Ilovebigboobies
Kvinna ·
22 apr, 2013
Haha okej :)..jag med. ..är smal som en planka naturligt. .61cm midja och nu ser man ut som en fotboll. .inte kul..men går ju över :) Får stå ut lite till ♡
Gilla
Tuffs
Kvinna ·
22 apr, 2013
I morgon smäller det! Inte nervös alls...än ;) Tack alla för att ni delar med er hur det känns så här dagarna efter så man vet liksom. Hoppas det vänder för er snart!
Gilla
Linsen
Kvinna ·
22 apr, 2013
Linnnea skrev:
Linsen skrev:
Och det här med magen är ju förjävligt! Jag ser gravid ut!Gilla
Ilovebigboobies
Kvinna ·
22 apr, 2013
Jag har spytt redan 2ggr av allt skit dem stoppar i en...inte kul..är inte smärtan som är värst ens..de e illamåendet..jobbigt som fan :/
Gilla
hemligönskan
Kvinna ·
23 apr, 2013
Nu åker jag snart in till kliniken för korrigeringen, men jag är lite besviken.
Man ska tydligen palla åka hem samma dag som operationen vilket för mig känns jätte overkligt :S
:( :(
Gilla
Ploppet
Kvinna ·
23 apr, 2013
hemligönskan skrev:
Nu åker jag snart in till kliniken för korrigeringen, men jag är lite besviken.
Man ska tydligen palla åka hem samma dag som operationen vilket för mig känns jätte overkligt :S
:( :(
Gilla
hemligönskan
Kvinna ·
23 apr, 2013
Ploppet; Nej ush jag vill inte åka hem direkt, känns jätte läskigt.
Förra gången på min första operation stannade jag över natten och det var ju skit skönt!
Gilla
Tuffs
Kvinna ·
23 apr, 2013
Hoppas det går bra för dig idag "hemligönskan" ! Jag ska också opas på proforma idag. Ska åka om 30 minuter. Men det är lite konstigt för att jag får sova kvar.
Gilla
hemligönskan
Kvinna ·
23 apr, 2013
Vi får vinka till varandra <3 hahah hur ser du ut? :)
Gilla
STB
Kvinna ·
23 apr, 2013
Igår opererades jag på Proforma och jag är helt chockad över hur smärtfri jag är. Det är så härligt att ha det gjort. Nu väntar jag bara på min skjuts så jag får åka hem och slappa. All personal här är verkligen helt underbar och det har känts som att jag är på lyxsemester. :)
Gilla