Minna22
Kvinna ·
10 jan, 2013
Vi som ska göra bröstoperation i april 2013
BröstförstoringDetta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
Sortera efter
hemligönskan
Kvinna ·
23 apr, 2013
STB Var det dig jag såg? din vän satt fast i trafiken?
Gilla
Tuffs
Kvinna ·
23 apr, 2013
Fått rum och allt. Jag är mest hungrig och trött. Vill ha mat och nya tuttar nuuuu!
Gilla
hemligönskan
Kvinna ·
23 apr, 2013
vilket rum har du Tuffs? :)
Gilla
hemligönskan
Kvinna ·
23 apr, 2013
:)
Gilla
Tuffs
Kvinna ·
23 apr, 2013
3 och du hemligönskan?
Gilla
hemligönskan
Kvinna ·
23 apr, 2013
2an, haha ....ska jag knacka i väggen haha?
Gilla
Ilovebigboobies
Kvinna ·
23 apr, 2013
haha vad kul tjejer! själv är man nyss hem kommen ;) allt kommer att gå bra..lovar! 😀
Gilla
melina
Kvinna ·
23 apr, 2013
Opererade mig nyss :)
Gilla
Tuffs
Kvinna ·
23 apr, 2013
Melina, vilken klinik? Hur känner du dig? Hemlig önskan , då var det dig jag hörde haha!
Gilla
Babs
Kvinna ·
23 apr, 2013
Hej tjejer :)
Jag opererade mig i går 22/4 på Citadellkliniken. Allt har gått bra og kan verkligen rekommenderar dom! Kirurgen Jörg var jag jätte trygg med och alla sjuksköterskorna jätte snälla.
Riktig bra upplevelse!
Har inte jätte ont och känner mig nöjd med storleken.
Gilla
Ilovebigboobies
Kvinna ·
23 apr, 2013
vad kul Babs! jag opade mig oxå igår 22/4 på citadell...men utav Peter :) kan oxå rekoomendera han och all personal..underbara!
Gilla
Lunarsoffan
Kvinna ·
23 apr, 2013
Ploppet skrev:
hemligönskan skrev:
Nu åker jag snart in till kliniken för korrigeringen, men jag är lite besviken.
Man ska tydligen palla åka hem samma dag som operationen vilket för mig känns jätte overkligt :S
:( :(
Gilla
STB
Kvinna ·
23 apr, 2013
Ja precis! Jäkla stockholsköer. :)
Gilla
Babs
Kvinna ·
23 apr, 2013
Va kul! :) Hvilket rum lå du på?
Jag lå på rum 33 :)
Hur mår du nu?
Krya på dig! :)
Gilla
Babs
Kvinna ·
23 apr, 2013
Babs skrev:
Va kul! :) Hvilket rum lå du på?
Jag lå på rum 33 :)
Hur mår du nu?
Krya på dig! :)Gilla
Ilovebigboobies
Kvinna ·
23 apr, 2013
Babs: jag vet faktiskt inte vilket rum jag hade haha! Men det låg nära till trappan iaf :) tänkte inte på att kolla det..jag mår faktiskt bra..mycke bättre idag än igår..kräkte två gånger igår när jag låg i rummet. .illamåendet fick mig att måskit! Men idag mår jag super...har lite ont i revbenen, är vel för ttortyren trycker som fasen! Känns som de spruckit typ :/ men det är de ända..annars rör jag mig fritt och så redan.. :) hur mår du själv idag??
Gilla
Babs
Kvinna ·
23 apr, 2013
Ilovebigboobies: Det är heller inte så viktigt vilket rum, och du hade annat att tänke på. Synd du blev dålig af narkosen/medicinen. Gott du mår bättra i dag :)
Jag var jätte trött efter op och sov 4 timmar med masser av uppvaktningar. Efter jag åt en macka, käntte jag mig frisk och hade översköt till att gå ut på balkongen och fick njuta den fina solnedgång :) Så vackert!
Natten var lite jobbig, men i dag mår jeg bra. Öm som du ved revbenen och tyckar tortyren känns mycket tight, men viktigast är ett bra resultat, så jag bidar det i mig ;)
Önska dig lycka till med dina nya babies ;)
Gilla
Ploppet
Kvinna ·
23 apr, 2013
Lunarsoffan skrev:
Ploppet skrev:
hemligönskan skrev:
Man ska tydligen palla åka hem samma dag som operationen vilket för mig känns jätte overkligt :S
Gilla
Ilovebigboobies
Kvinna ·
23 apr, 2013
Babs: åh vad skönt :) natten var inga problem för mig jag lyckades sova 5 timmar :) har precis gjort mat och allt...kan röra mig till en vis del redan, känns skönt..precis som du säger..det är revbenen och magmusklerna som gör ont som fasen :( men det är bättre med ett lyckat resultat!! så vi får stå ut med tortyren i några veckor till :D Lycka till med dina nya vänner du med 😀
Gilla
Lunarsoffan
Kvinna ·
23 apr, 2013
Ploppet skrev:
Lunarsoffan skrev:
Ploppet skrev:
hemligönskan skrev:
Gilla