Minna22
Kvinna ·
10 jan, 2013
Vi som ska göra bröstoperation i april 2013
BröstförstoringDetta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
Sortera efter
vesslan
Kvinna ·
24 apr, 2013
Tuffs- Assnygga! :-D
Gilla
Lykklig
Kvinna ·
24 apr, 2013
buttie skrev:
Babs skrev:
buttie skrev:
Jag opades också igår, känns ok men tålde inte den satans antibiotikan så hela kroppen kliar av utslag. Jätteont i ryggen också men annars är det faktisk inte så jobbigt som jag trodde:). Är det någon av er tjejer som vet om man ska byta tejp på stygnen nån gång? Glömde fråga på kliniken. Puss på er!Gilla
Tuffs
Kvinna ·
24 apr, 2013
Tack vesslan! Hur gåre med dina? Det här ju gått ett par dagar nu för dig.
Gilla
Honungsmåne
Kvinna ·
24 apr, 2013
Tuffs skrev:
Hemma och mör. Det gjorde inte lika ont i går när jag endå opades. Kan det ha att göra med att man vart uppe och rört på sig hela dagen? Ni andra som opat er, har ni också "luftbubblor" i bröstet? Jag lutade mig just fram och trodde jag skulle smälla av! Känns om det brinner i bröstvårtan! helt skumt!!!
"hemligönskan" hur är det med dig? Har resten av dagen gått bra?
Gilla
hemligönskan
Kvinna ·
24 apr, 2013
Tuffs skrev:
Hemma och mör. Det gjorde inte lika ont i går när jag endå opades. Kan det ha att göra med att man vart uppe och rört på sig hela dagen? Ni andra som opat er, har ni också "luftbubblor" i bröstet? Jag lutade mig just fram och trodde jag skulle smälla av! Känns om det brinner i bröstvårtan! helt skumt!!!
"hemligönskan" hur är det med dig? Har resten av dagen gått bra?
Jora, vill typ dö!!
Haha nej men asså fy fan..det känns som jag blivit överkörd av en traktor ibland haha
Jag älskar mina citadon tillfällen <3 ME LOVE!!
Asså jag undrar fortfarande varför vi alla får så olika direktiv ang. sport BHn osv ..hmm!!
Gilla
nattispattisbus
Kvinna ·
25 apr, 2013
Ligger på proforma nu ! Skit nervös ! Nyss diskuterat med Örjan vad jag ska ha ! Snart så !
Gilla
hemligönskan
Kvinna ·
25 apr, 2013
nattispattisbus skrev:
Ligger på proforma nu ! Skit nervös ! Nyss diskuterat med Örjan vad jag ska ha ! Snart så !Gilla
Babs
Kvinna ·
25 apr, 2013
Önska också lycka till :)
Gilla
hemligönskan
Kvinna ·
25 apr, 2013
Tog mina två citadon imorse tillsammans med min antibiotika och sedan slog det till...världens illameånde, yrsel och allt.
Någon annan som haft så?
Gilla
Camy77
Kvinna ·
25 apr, 2013
Citadon=illamående, kräkningar för mig, kan absolut inte ta dessa!!! Mår fruktansvärt av de tabletterna, är väldigt glad över att jag fick andra mediciner som jag slapp att må illa utav. Det är väldigt vanligt att må så utav dessa, tyvärr. Hoppas det blir bättre! Kram
Gilla
Tuffs
Kvinna ·
25 apr, 2013
Hemligönskan, jag har också mått pyton idag efte att ha tagit smärtstillandet. Tror att Citodonet är boven. Känns lite bättre dock efter att ha druckit cola (!?)
Nu ska man ju ha is i magen till ens bröst fått "mogna till sig". Är det någon som har en susning om hur lång tid det tar innan svullanden lägger sig? 3 veckor? 6? 3 månader?
Gilla
Flisan69
Kvinna ·
25 apr, 2013
hemligönskan skrev:
Tog mina två citadon imorse tillsammans med min antibiotika och sedan slog det till...världens illameånde, yrsel och allt.
Någon annan som haft så?
Gilla
Siri00
Kvinna ·
25 apr, 2013
Någon som vet om man kan vara förkyld under operationen?
Börjar känna att det är förkylning på gång i kroppen och ska opereras på måndag!! Har ni några bra huskurer för att förebygga förkylning? vill inte ta för mycket smärtstillande nu innan op (fast alvedon är väl ok?)
Gilla
hemligönskan
Kvinna ·
25 apr, 2013
Tuffs skrev:
Hemligönskan, jag har också mått pyton idag efte att ha tagit smärtstillandet. Tror att Citodonet är boven. Känns lite bättre dock efter att ha druckit cola (!?)
Nu ska man ju ha is i magen till ens bröst fått "mogna till sig". Är det någon som har en susning om hur lång tid det tar innan svullanden lägger sig? 3 veckor? 6? 3 månader?
Mmm, fy fan. Jag har ju lite klåda också av morfinet i citadonen men det är okej.
Jag har ingen cola :(
Jag vet inte, tar nog ett tag.
Kram
Gilla
Minna22
Kvinna ·
25 apr, 2013
Varför äter vissa antibiotika?är det förebyggande eller? Tycker det är konstigt att vissa verkar äta en massa citation också. Själv fick jag med mig fyra oxynorm tabletter som jag åt två av men den ena kräktes jag upp och sen fick jag med mig panodil som jag skulle äta i ca två veckor.
Gilla
Ploppet
Kvinna ·
25 apr, 2013
Wiktoria84 skrev:
Varför äter vissa antibiotika?är det förebyggande eller? Tycker det är konstigt att vissa verkar äta en massa citation också. Själv fick jag med mig fyra oxynorm tabletter som jag åt två av men den ena kräktes jag upp och sen fick jag med mig panodil som jag skulle äta i ca två veckor.Gilla
Patti
Kvinna ·
25 apr, 2013
Wiktoria84 skrev:
Varför äter vissa antibiotika?är det förebyggande eller? Tycker det är konstigt att vissa verkar äta en massa citation också. Själv fick jag med mig fyra oxynorm tabletter som jag åt två av men den ena kräktes jag upp och sen fick jag med mig panodil som jag skulle äta i ca två veckor.Vart gjorde du din op?
Gilla
Patti
Kvinna ·
25 apr, 2013
Siri00 skrev:
Någon som vet om man kan vara förkyld under operationen?
Börjar känna att det är förkylning på gång i kroppen och ska opereras på måndag!! Har ni några bra huskurer för att förebygga förkylning? vill inte ta för mycket smärtstillande nu innan op (fast alvedon är väl ok?)
Jag ska med opereras på Måndag och känner av lite halsont, kanske är det bara hjärnspöken för att man verkligen inte vill::)
Gilla
Skruuf
Kvinna ·
26 apr, 2013
Jag har fått några olika preparat med mig hem emot smärtan - samt antibiotikakur iofs
har jag genomgått en stor bukplastik och implantat :)
Gilla
leira00
Kvinna ·
26 apr, 2013
Siri00 jag vårt orolig med då ja började bli förkyld. Om du inte har feber, tjockt snor eller slemmig hosta tror jag det är lugnt. Lite snorig och ont i halsen kan man nog ha! Var dom direktiven ja fick iaf! :)
Gilla