Minna22
Kvinna ·
10 jan, 2013
Vi som ska göra bröstoperation i april 2013
BröstförstoringDetta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
Sortera efter
Flisan69
Kvinna ·
27 apr, 2013
Så himla glad! Äntligen lyckades jag duscha på egen hand. Kroppen, håret, mm
Torka mig, kamma mig och kräma in mig samt göra iordning efter mig.
Jag har fortfarande min pall i duschen som jag sitter på men ändå!
En sån lycka! :))
Gilla
Bröstfix
Kvinna ·
27 apr, 2013
Opereras den 29:e april... på måndag :O det var som attan!
Gilla
Babs
Kvinna ·
27 apr, 2013
Flisan69 skrev:
Så himla glad! Äntligen lyckades jag duscha på egen hand. Kroppen, håret, mm
Torka mig, kamma mig och kräma in mig samt göra iordning efter mig.
Jag har fortfarande min pall i duschen som jag sitter på men ändå!
En sån lycka! :))Gilla
Babs
Kvinna ·
27 apr, 2013
Lycka till Bröstfix! :)
Gilla
Bröstfix
Kvinna ·
27 apr, 2013
Tack så mycket Babs :) det behövs :P
Gilla
Flisan69
Kvinna ·
27 apr, 2013
Babs skrev:
Flisan69 skrev:
Så himla glad! Äntligen lyckades jag duscha på egen hand. Kroppen, håret, mm Torka mig, kamma mig och kräma in mig samt göra iordning efter mig. Jag har fortfarande min pall i duschen som jag sitter på men ändå! En sån lycka! :))Härligt! Man blir som ett litet barn på julafton för varje framsteg! Nu väntar jag bara på att mina nya vänner sjunker ner och blir fina mjuka.
Gilla
Flisan69
Kvinna ·
27 apr, 2013
Bröstfix skrev:
Opereras den 29:e april... på måndag :O det var som attan!
Lycka till tjejen! :)
Gilla
Bröstfix
Kvinna ·
27 apr, 2013
Det tackar jag hjärtligt för Flisan :D
Gilla
Siri00
Kvinna ·
27 apr, 2013
Bröstfix: Jag ska också opereras på måndag!! Börjar du bli nervös?? Vart ska du opereras? :)
Gilla
Bröstfix
Kvinna ·
27 apr, 2013
Hejsan Siri :D
Jag ska opereras på citadell cosmo jag också av Tuve :D
Jag börjar bli lite nervig faktiskt xD hur känner du?
Gilla
Siri00
Kvinna ·
27 apr, 2013
Åh så spännande :)
Ja, jag börjar också bli nervös! Har kännts så overkligt så trodde inte jag skulle bli så nervös eftersom jag haft så svårt att få in att det verkligen ska bli av... men nu börjar poletten trilla ner och nerverna väckas till liv :D
När ska du vara där? Har fått tid kl 10 :) Hur mycket ska du lägga in? :)
Gilla
Bröstfix
Kvinna ·
27 apr, 2013
Riktigt roligt att du ska dit på måndag också :D
Eller hur! Det känns lite som en smäll i ansiktet nu när det närmar sig. Vill vakna xD
Jag har fått tid kl 13:00 jag! :) Jag tänker lägga in 440cc. Ska det vara så ska det vara ;D
Gilla
nattispattisbus
Kvinna ·
28 apr, 2013
Op i torsdags och idag kunde jag vara uppe ett tag och få i mej mkt frukost ! Har äntligen duschat så himla skönt ! Dock fick min pojkvän tvåla in mej och torka men så skönt det var ! Såg brösten med första gången ! Hoppas på bättre form haha
Gilla
Siri00
Kvinna ·
28 apr, 2013
Bröstfix: Haha ja men det e rätt :D Guuu, snart ska vi inta antibiotikatabletten ;)
Gilla
Bröstfix
Kvinna ·
28 apr, 2013
Nu du Siri! Nu är det en natt ifrån vår operation ;)
Gilla
Siri00
Kvinna ·
29 apr, 2013
Wee!!! Sitter i bilen nu påväg mot Landskrona!! Snart e det dags!! :) Nervöst!! Lycka till sen Bröstfix!
Gilla
Tuffs
Kvinna ·
29 apr, 2013
Huff. Dag 6 och idag krampar det hej vilt i bopparna. Känns som om de är gjorda av betong idag.
Lycka till tjejer som opas idag! :-D
Gilla
Ploppet
Kvinna ·
29 apr, 2013
Slänger ut en fråga :-)
Opererades för 10 dagar sen. Har inte särskilt ont. Stygnen är tagna och jag har fått ok att sova utan sport-bh'n(gör dock inte det då det känns obehaglig).
Nu är det så här att Jag och sambon ska ut och käka på Valborg och sen sova på hotell. Är lite sugen på att ha nått annat än den här solkiga sport-bh'n på mig. Vad tror ni om att ha en stadig bh utan bygel, en stund på kvällen bara? Jag har en vadderad amnings-bh som faktiskt är fin som jag knappt använda när jag ammade. Känns som det hade varit lite kul att känna sig lite fin för en stund :-)
Gilla
hemligönskan
Kvinna ·
29 apr, 2013
Snälla tjejer, läs min nya tråd "kirurg skar fel- Bilder *VARNING*" Behöver råd och hjälp ifrån er <3
Gilla
Minna22
Kvinna ·
29 apr, 2013
Hej
Om du redan nu får sova utan bh:n så tror jag inte det är någon fara att ha en finare bh på valborg så länge den inte har byglar som skaver på ärren.
Kram
Ploppet skrev:
Slänger ut en fråga :-) Opererades för 10 dagar sen. Har inte särskilt ont. Stygnen är tagna och jag har fått ok att sova utan sport-bh'n(gör dock inte det då det känns obehaglig). Nu är det så här att Jag och sambon ska ut och käka på Valborg och sen sova på hotell. Är lite sugen på att ha nått annat än den här solkiga sport-bh'n på mig. Vad tror ni om att ha en stadig bh utan bygel, en stund på kvällen bara? Jag har en vadderad amnings-bh som faktiskt är fin som jag knappt använda när jag ammade. Känns som det hade varit lite kul att känna sig lite fin för en stund :-)Gilla