Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Minna22 profilbild

Minna22

Kvinna ·

10 jan, 2013

Vi som ska göra bröstoperation i april 2013

Bröstförstoring
Detta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
677

Sortera efter

2013 blir det

Kvinna ·

28 mar, 2013

4 april blir det för min del. Har varit på konsultation i Fkpng hos Ivan, men ska bli opererad av Stefan Modin. Någon som har erfarenhet av honom?
Känns skönt att ha bestämt sig och få det gjort före sommaren!
Gilla

bröststörst

Kvinna ·

28 mar, 2013

Proforma:)
Gilla

violetta

Kvinna ·

29 mar, 2013

Vilken storlek ska du göra bröststörst :)?? Funderar med på att boka den 11 men vet inte om jag har samlat mod till det än ..
Gilla

heterjag

Kvinna ·

29 mar, 2013

Ska Opa mig hos Örjan 3e april! :)
Gilla

merlin

Kvinna ·

29 mar, 2013

Jag har fått en avbokningstid den 2 april hos Gerlee i Helsingborg istället för den 28 maj som var inbokad. Överlycklig och supernervös, mest för att nu måste jag verkligen berätta för mamma.. 250-275 bakom blir det för mig :)
Gilla

bröststörst

Kvinna ·

29 mar, 2013

Jag ska operera 500cc:) Jag tror vi bägge två r lite fega av oss, men jag vill inte ha mina ful bröst till sommaren så då tänkte jag att det var lika bra :)
Gilla

Zippzon

Kvinna ·

30 mar, 2013

Hej alla!
Är aldeles ny på fprumet, men skulle varit kul att "hänga här" med er!🙂

Jag ska göra en bröstförstoring 11 april på kosmetisk kirurgi i falköping. Var på konsultation i tisdags, i Göteborg!
Gilla

vesslan

Kvinna ·

30 mar, 2013

Tror ni tuttarna blir hyffsat i form till bikinisäsongen eller? :-P
Gilla

merlin

Kvinna ·

30 mar, 2013

Jo men det tror jag nog att de kommer att vara. Det är ju två månader tills det är dags att börja ta av kläder på riktigt :)
Gilla

Minna22

Kvinna ·

30 mar, 2013

Fem dagar kvar för mig nu :-)
Gilla

Viggospiggo

Kvinna ·

30 mar, 2013

Jag hoppas det. Ska åka till värmen 1/6.
Gilla

vesslan

Kvinna ·

30 mar, 2013

Topless sola eller?! ;-D
Gilla

Viggospiggo

Kvinna ·

31 mar, 2013

Nja, det var väl inte planen. Men skönt om de sitter där de ska;)
Gilla

PrinsessanBaby

Kvinna ·

31 mar, 2013

8 dagar kvar för mig nu..! Pirret i magen och nervositeten växer sig starkare..! Glad påsk passar jag på att önska er!
Gilla

Zippzon

Kvinna ·

31 mar, 2013

har du köpt från groupon? jag hade tänkt det först, men fegade ur lite....
Gilla

Zippzon

Kvinna ·

31 mar, 2013

vad fick ni alla för reaktion av familj och på jobbet?
Gilla

mattemamman

Kvinna ·

31 mar, 2013

Har tid 9 April för bröstimplantat +ankarlyft 😀
Gilla

PrinsessanBaby

Kvinna ·

31 mar, 2013

Zippzon skrev:
Jag har inte berättat det för så många då jag är lite rädd för deras reaktioner. Men min mamma, pojkvän och tre bästa vänner är alla stöttande och förstående. Sedan finns ju alltid -Va nej nej du är ju fin som du är och det är slöseri med pengar osv.. Då jag pratat om det innan.. Men nu är det så att jag vill verkligen inte visa mina bröst knappt för min pojkvän så detta beslutet är helt och håller upp till mig, vare sig vad andra tycker och tänker. Sen har jag valt att inte berätta för alla för det är en privat sak.. Sen vette tusan om jag skulle orka med de andras reaktioner men testa dem att amma två barn och sen va 29 år med taxöron och se hur sexiga ni känner er.. Men snart är det iaf dax! Oh fy satan vad jag ska gå med pattarna i vädret sen! :) Bara op dagen är över så nervositeten försvinner... :P
Gilla

Zippzon

Kvinna ·

31 mar, 2013

merlin skrev:
Jag har fått en avbokningstid den 2 april hos Gerlee i Helsingborg istället för den 28 maj som var inbokad. Överlycklig och supernervös, mest för att nu måste jag verkligen berätta för mamma.. 250-275 bakom blir det för mig :)
har du köpt erbjudande från groupon? glömde citera förra gången jag frågade....
Gilla

Zippzon

Kvinna ·

31 mar, 2013

PrinsessanBaby skrev:
Zippzon skrev:
Jag har inte berättat det för så många då jag är lite rädd för deras reaktioner. Men min mamma, pojkvän och tre bästa vänner är alla stöttande och förstående. Sedan finns ju alltid -Va nej nej du är ju fin som du är och det är slöseri med pengar osv.. Då jag pratat om det innan.. Men nu är det så att jag vill verkligen inte visa mina bröst knappt för min pojkvän så detta beslutet är helt och håller upp till mig, vare sig vad andra tycker och tänker. Sen har jag valt att inte berätta för alla för det är en privat sak.. Sen vette tusan om jag skulle orka med de andras reaktioner men testa dem att amma två barn och sen va 29 år med taxöron och se hur sexiga ni känner er.. Men snart är det iaf dax! Oh fy satan vad jag ska gå med pattarna i vädret sen! :) Bara op dagen är över så nervositeten försvinner... :P
jag har berättat det för 3 på jobbet (2 chefer), och några vänner. jag ska vara sjukskriven, men dom är snälla och skriver att jag ska vara föräldra ledig på schemat. ska berätta för föräldrarna snart....när jag får mod... jävla typiskt att jag blivit sjuk nu, hoppas jsg hinner återhämta mig innan, vad gör man annars? det står att man måste betala 4000:- om man avbokar så tätt inpå. står inget vad som gäller vid sjukdom....
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem