Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
Opticruise
Kvinna ·
22 maj, 2012
kicki79
Kvinna ·
22 maj, 2012
Anonym användare
22 maj, 2012
Hej!
Jag opererade mig igår, gick från 310/droppformade till 385/runda! Tanken var att jag skulle byta till 345 men efter en del funderingar och ett extra läkarbesök så kom vi fram till 385. Jag var rädd att implantatet skulle se för litet ut i omkrets och för utstickande i förhållande till längd.
Mår mycket bättre hittills än efter första operationen för fem år sedan, men då gjorde jag också fler saker.
Det jag fruktar mest är att jag går och blir deppig. Blev fruktansvärt låg, irriterad och såg i gråskala efter första operationen.
Har lyckats att undvika de starka tabletterna och hoppas på att kunna fortsätta så:)
Nu vill jag bara att tiden ska gå så att man kan fortsätta med livet som vanligt, röra på sig och ha normala tröjor!
Pixi
Kvinna ·
22 maj, 2012
Pixi
Kvinna ·
22 maj, 2012
Nu har jag lagt ut två bilder på mina nybakade bröst om någon vill se?! Jag är iaf nyfiken på er andras ;)
Opticruise
Kvinna ·
22 maj, 2012
Nu har jag lagt ut två bilder på mina nybakade bröst om någon vill se?! Jag är iaf nyfiken på er andras ;)
Lovely Lily
Kvinna ·
22 maj, 2012
Pixi
Kvinna ·
22 maj, 2012
Emime
Kvinna ·
22 maj, 2012
Maj2012
Man ·
22 maj, 2012
boobboob
Kvinna ·
22 maj, 2012
Snart torsdag men är inte nervös än!
Chip har du ringt till kliniken än?
När kan man åka och testa sportbehåar och kläder? Är väl olika men på ett ungefär :)
Lovely Lily
Kvinna ·
22 maj, 2012
Maj2012
Man ·
22 maj, 2012
Pixi
Kvinna ·
22 maj, 2012
Sweedie
Kvinna ·
22 maj, 2012
Vill också kort checka in och berätta att allt gått jättebra. Glad att höra att det gått bra för Er andra också. Tråkigt att några haft så ont. Jag har inte ont alls nästan. Lite där bröstbandet trycker in. Heller inte i ögonen som jag ju också gjorde. Inte ens särskilt svullen.
Har dock mått illa till och från hela tiden sedan op igår och kräktes under mitt återbesök i morse (pinsamt).... så jag har inte fått i mig mycket de sista två dygnen. Men det för väl också något bra med sig :)
Skönt att man hade läst på här innan om att det t ex kan klucka och bubbla i brösten, hade annars kommit som en ganska obehaglig överraskning.
Det blev 275 cc till slut, hög profil. Och jag ska massera efter tre veckor.
Krya på Er alla andra! Och ta det lugnt!
Lovely Lily
Kvinna ·
22 maj, 2012
boobboob
Kvinna ·
22 maj, 2012
Någon som vet om man behöver sova över om man opereras på morgonen??? Ska vara där kvart i 8
boobboob
Kvinna ·
22 maj, 2012
Lovely Lily
Kvinna ·
22 maj, 2012
soffe
Kvinna ·
22 maj, 2012