Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
loopi
Kvinna ·
21 maj, 2012
Anonym användare
21 maj, 2012
Lycka till idag! Hoppas allt går bra och att ni får så fina bröst som ni önskar! 👍
Mullemulle
Kvinna ·
21 maj, 2012
12 dagar efter op idag. Körde bil och lämnade barnen på dagis utan problem. Är lite orolig att jag gör för mycket egentligen, blir ju att man gång på gång lyfter något, eller tar i lite, rensade i landet en stund men kom på att man tar ju i när man drar upp ogräs, kanske inte är så bra... Eller? Gör ju inte ont efteråt... Så svårt att behöva ta det lugnt när det känns bra. Sen tänkte jag att jag solar istället men då kom det getingar och jag sprang uppför trappan in i huset några gånger tills jag kom på att man inte ska springa och allrahelst kanske inte i trappor då... Suck, nu sitter jag inne. Åker och handlar istället, men jag får ju inte bära så mkt .......😕
Ha en bra dag allihop och massor med lycka till alla ni som ska op:as idag!!
Pixi
Kvinna ·
21 maj, 2012
Emime
Kvinna ·
21 maj, 2012
Opticruise
Kvinna ·
21 maj, 2012
Emime
Kvinna ·
21 maj, 2012
Maj2012
Man ·
21 maj, 2012
Pixi
Kvinna ·
21 maj, 2012
Elfangel
Kvinna ·
22 maj, 2012
Anonym användare
22 maj, 2012
Maj2012
Man ·
22 maj, 2012
encisen
Kvinna ·
22 maj, 2012
Mullemulle:
Jag har precis samma tankar som dig, jag höll också på i landet igår rensade o planterade, måste bära min 10 månaders i o ur säng/vagn mm...det gör inte heller ont..kan kännas som lite träningsvärk ibland men annars känns det inte.
Är också rädd för att man tar i för mkt fast man inte känner av det...vart går viktgränsen nästan 2 veckor efter op ?
Ska köra o lämna på dagis imorgon första gången ska bli spännande. :)
Opticruise
Kvinna ·
22 maj, 2012
Emime
Kvinna ·
22 maj, 2012
Elfangel
Kvinna ·
22 maj, 2012
soffe
Kvinna ·
22 maj, 2012
hej alla !!
i dag är de min tur :)
å jisses så nervös jag är, ska strax duscha med duscutan och sen bege mig till kliniken.
om några timmar har jag fått tuttar :))
Anonym användare
22 maj, 2012
Emime
Kvinna ·
22 maj, 2012
Pixi
Kvinna ·
22 maj, 2012
Lycka till alla! :)