Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
Miss.B
Kvinna ·
23 maj, 2012
Maj2012
Man ·
23 maj, 2012
soffe
Kvinna ·
23 maj, 2012
nu finns det en bild på tuttarna på min sida, dock är dom lite svällda.
Lovely Lily
Kvinna ·
23 maj, 2012
Anonym användare
23 maj, 2012
Jag har tillochmed jobbat halvdag idag. :) Kan visserligen göra det från mitt eget köksbord. Men jag har hållt ett möte och allting. Känner mig lite nöjd eftersom det ännu inte gått 48h sedan op. Det känns som det kan funka fint att börja jobba om en dryg vecka. Det enda jag känner av nu är blåmärkena (svullnaden). Detta beror naturligtvis på att de sitter framför muskeln. Hade jag fått bakomplacering så hade jag nog inte varit så stursk.
Jag upplever bara att det är brösten som svullnade. Magen är okej och vigsel och ingenjörsring passade bra när jag kom hem.
Men jösses vad jag svettas under den här kompressionsbh'n. Jag skall byta tejp om 10 dagar. Sitter den verkligen så länge i denna värmen?
Anonym användare
23 maj, 2012
Nu har jag en sned bild i kass kvalité. Svullna, blåa och med en massa ritade streck kvar. Men jag tror jag kommer att bli nöjd.
Orkidé_
Kvinna ·
23 maj, 2012
Nu har jag en sned bild i kass kvalité. Svullna, blåa och med en massa ritade streck kvar. Men jag tror jag kommer att bli nöjd.
Anonym användare
23 maj, 2012
Opticruise
Kvinna ·
23 maj, 2012
Lovely Lily
Kvinna ·
23 maj, 2012
Anonym användare
23 maj, 2012
Blää, behöver pepp. Det gick aldeles för bra för mig tror jag. Igår kände jag en antydan till lågt humör och idag är det som att ha gått in i en vägg. Har inte särskillt ont och har vart på så bra humör sedan jag kom hem i måndags men idag, tredje dagen så känner jag mig yr, låg och orkelös, mest låg.. :(
Äter bara alvedon nu, tog aldrig några starka tabletter men fick även hoppa av Arcoxia igår då jag fick en allergisk reaktion(röd i hela ansiktet och fläckig på axlarna samt stick i fingrarna).
Hoppas ni slipper depp tjejer!
Lovely Lily
Kvinna ·
23 maj, 2012
Anonym användare
23 maj, 2012
Jag försöker tänka positivt men är så satans rädd att fastna i den dåliga känslan. Ska skriva på papper för ett nytt jobb den första, behöver vara i form då och på gott humör. Vill inte må så här då.
Tog det lång tid för dig att bli "pigg" igen?
Anonym användare
23 maj, 2012
Jag försöker tänka positivt men är så satans rädd att fastna i den dåliga känslan. Ska skriva på papper för ett nytt jobb den första, behöver vara i form då och på gott humör. Vill inte må så här då.
Tog det lång tid för dig att bli "pigg" igen?
Är nog jätteolika för olika personer, men jag kände mig också rätt 'off' ett tag, opererade mig den 16 och var helt okej 16-17 sen mellan 18-22 har jag haft en dipp men nu känns det rätt bra igen :)
Hoppas du mår bättre snart :D och verkligen innan den 1a, det är ju ett tag kvar så det borde lösa sig! :) Kramar!
Lovely Lily
Kvinna ·
23 maj, 2012
Anonym användare
23 maj, 2012
Boobie88
Kvinna ·
23 maj, 2012
Nu är det bara en vecka kvar till jag skall göra lyft+förstoring hos proforma clinic, örjan. Fick min tid idag skall vara där kl 11.00 den 30e/5.. så nu börjar nerverna komma lite =) Men har iaf bestämt mig för bakomplacering =)
Emime
Kvinna ·
23 maj, 2012
Opticruise
Kvinna ·
23 maj, 2012
Nu har jag lagt ut 3 bilder i mitt galleri på mina nya vänner för den som är intresserad! Kolla skillnaden med nu 550 HP och tidigare 300 LP... Gillar dom skarpt nu,dessa bröst är mer jag 👍
loopi
Kvinna ·
23 maj, 2012
Imorgon är det min tur :D Först ut av alla, kl 9 ligger jag under kniven :) Så spännande!
Jag opererade mig igår hos Johan Nordqvist och är än så länge supernöjd👍
Jag tog foto med min Iphone men nu vet jag inte hur jag ska få över bilderna...
Någon som vet???
Kramisar,
Miss.B