Kopiera hela inlägget inklusive detta och lägg till dig själv i kronologisk ordning
1 LittleMom. Tuve Mårtensson, Citadellkliniken. Perthese 440cc High, bakom
2 Brunett87. Örjan Gribbe, Proforma Clinic. Lutar åt Mentor 375cc mp+ delvis bakom samt vårtgårdslyft ev ankarlyft på ett bröst.
3 Starlet. Jörg Bohn Citadellkliniken. lyft? + inlägg kanske 350cc
7 Casiopeia. Dr Peter Cosmo. Citadellkliniken. 375cc Mp+ släta, bakom muskeln
7 Miha. Dr Anders Nilsson. Polarkliniken. 350cc,400cc fortfarande inte bestämt mig om ja ska ta anatomiska hp eller runda.
8 Vickan. Charles Randquist. Victoriakliniken. 320 el. 360cc, MF Anatomiska Allergan. Framför muskeln.
9 Mullemulle Proforma Clinic, Örjan Gribbe, 280 cc 12 cm, eller 315 cc 12,5 cm, beslutar på op-dagen. Anatomiska Mentor MP, bakom
9 Kicki79 Carlanderska Dr Tarnow 260ccMP ut 350ccHP in + ankarlyft Subglanulär
9 Boobiesmaj Addoc Hospital Dr Lars Bölander Mentor, runda, släta HIGH PROFILE 375cc eller 400cc
10 Encisen Läkarhuset Uppsala. 400 HP. runda. delvis bakom. coh 2 :)
10 bus, proforma, Örjan Gribbe, ut PIP in Mentor 400cc HP tror jag :)
15 Himmel, Carlanderska Dr Clas Lossing ,450 cc 500 cc HP, runda, delvis bakom.
15. Mzie Citadellkliniken - Johan Nordquist- 450cc HP runda bakom muskeln
15. Miss_Twisted, Proforma Calle. 550 HP. Runda, texturerade, Framför. Coh 2
15 Lovely Lily Leif Gylbert, Sophiahemmet. 250cc, text mp mentor, delvis bakom coh?
15 Frida_star, Dr.Lossing, Carlanderska, 700cc HP eller 750cc HP, runda, textuerade, bakom.
15 Sharon, Proforma Gribbe lyft och påfyllning 400cc m+ runda
21 Opticruise, Dr Michael Olenius. Proforma. 500cc, framför muskeln
21 varfor, Dr Bo Cederqvist, Clinic Strömstad.anatomiska, 300-350 ml, framför
21 Emime, Peter Cosmo. Citadell.com 320 runda bakom
22 soffe hermelinen luleå 375 cc bakom muskeln
22 Roos - Proforma Clinic - Örjan Gribbe - Förstoring 400cc bakom muskeln :)
25 Dlokz - Plastikkirurgi i Blekinge AB, 325cc Mentor HP bakom muskeln :)
25 Micka- plastikakaddemin linköping addoc hospital, bröstförstoring 375-425cc
28 Donnan Proformaclinic Dr Calle Gustafson 350cc HP runda coh1 :)
30 Boobie88 - Proforma Clinic - Örjan Gribbe - ankarlyft+förstoring - Mentor HP 600cc
31 LipziL - Proforma clinic - Örjan Gribbe - flytta fram och gå upp till Allergans släta soft touch 610cc uhp.
32. Rosenknopp- Citadell cosmo team-korrigering framflytt med samma implantat
33. Punchrulle - Akademikliniken, Jan Jernbeck - Korrigering, byte från anatomiska 310 till runda 385.
Jag uplevde det den tredje dagen, var så sjukt låg och trög i kroppen och huvudet fast jag har inte ätit av de starka alls, endast alvedon och de andra inflamationsdämpande som jag dessvärre fick en alergisk reaktion av.
Kika på min teori som jag skrivit en bit upp! Kan vara narkos som går ur helt och att kroppen försätts i ett slags viloläge efter att den har vart i någon slags skade/flykt mode[][]]!
Jag hade en svacka på andra dagen och sedan som sagt super låg hela tredje, somnade på soffan och vaknade mitt i natten och mådde pyton, konstigt i hela kroppen. Sedan igår så var det bättre igen och igår kväll så återkom krafterna och jag börjar att känna mig normal! Tror det har med läkningen att göra för när jag mådde som sunkigast mentalt i förrgår så kände jag störst framsteg i smärtan och rörligheten. Idag har jag hoppat Alvedonen helt och har inga smärtstillande längre och känner mig stark igen. Lite seg är man såklart och jag tar det mycket lugnt!