Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
Nyfikan
Kvinna ·
28 maj, 2012
Sweedie
Kvinna ·
28 maj, 2012
Nyfikan
Kvinna ·
28 maj, 2012
Opticruise
Kvinna ·
28 maj, 2012
Rockring
Kvinna ·
28 maj, 2012
Sweedie
Kvinna ·
28 maj, 2012
NYFIKAN... Jag har varit med i Viktväktarna sedan januari.... 2011! *suckar*
Gick ner en del i början - men sen någonstans på vägen bestämde sig min kropp att nu hade den och fettcellerna blivit så goda vänner att dom inte vilja skiljas igen 😕
Men jag måste också erkänna att jag ju inte alls varit seriös sista året. Har flyttat i höstas och därmed renoverat TVÅ lägenheter (dels den jag flyttade från för att få ett bättre pris) och sen den jag flyttade in i. Även om jag har haft mycket hantverkshjälp blir det en hel del att göra själv... och man hinner inte bry sig om maten i dom lägena. Mennär jag känner att jag kan börja laga mat ordentligt igen ska jag verkligen köra stenhårt igen (alltså verkligen hålla mig till programmet)i ett par månader och se om det inte släpper till slut. Men det får väl ta den tid det gör! Har ju i alla fall inte tagit ett bloss på 2,5 år nu - och det känns jätteskönt. Inte det minsta sugen längre 🙂
Jag har också varit orolig och försökte gå ner inför operationen, men det gick åt skogen. Men som sagt, min kirurg tyckte inte jag behövde oroa mig alls.
Donnan
Kvinna ·
28 maj, 2012
Emime
Kvinna ·
28 maj, 2012
Sweedie
Kvinna ·
28 maj, 2012
Emime... Jag mår kanon. Behöver inga värktabletter - men är å andra sidan VÄLDIGT försiktig med allt som heter lyfta, sträcka sig osv :)
Står Dina också rakt ut fortfarande? Jag väntar med spänning på att dom ska sjunka ner :)
kicki79
Kvinna ·
28 maj, 2012
kicki79
Kvinna ·
28 maj, 2012
kicki79
Kvinna ·
28 maj, 2012
kicki79
Kvinna ·
28 maj, 2012
Chip
Kvinna ·
29 maj, 2012
Idag blir första dagen på jobb för mig, har inte behövt tagit värktablett idag ännu och hoppas att jag slipper framåt dagen också för ha börja få ont i magen av all värkmedecin jag har ätit :P Imorse framför spegeln tyckte jag att de var riktigt snygga också, kändes runda och fina, även om de fortfarandre är uppe i halsgropen och lite knöliga, så jag tror att om någon vecka kommer jag att vara supernöjd! :)
Har råkat spänna bröstmuskeln någon gång igår och det gör så tusans ont och blir och värka ganska länge, någon annan som har spänt muskeln? Tror ni att det gör något med resultatet? Och det var rätt kallt ute igår så när jag var ute så kändes det som om muskeln krulla ihop sig och blev en hård knöl, som sendrag i hela bröstmuskeln, väldigt obehagligt! Så klä på er om ni ska ut i kallt väder och blåst!
Annars lycka till med nya boobsen! :D
LittleMom
Kvinna ·
29 maj, 2012
Sweedie
Kvinna ·
29 maj, 2012
Kicki... *LOL*.... Funkade bra med frestelse också... det är ju det det är. Jag slutade röka typ 2 månader efter att min exman lämnat mig och flyttat tillbaka till USA 🙂
Han rökte - och det var ju inte direkt lätt att sluta när ens man röker! Men nu kan jag inte ens tänka mig att prova ett bloss igen... kräks vid tanken!
Min särbo ville inte heller se mina tuttar. Han tyckte jag såg hemsk nog ut i ansiktet. Lustigt det där... min yngsta syrra som är väldigt "open minded" och alltid har varit det - har försökt förklara för min mor och min andra syster att det är MIN sak vad jag väljer att göra. Och tuttarna verkar alla vara okej med... men både andra syrran och mamma ger mig långa och många förmaningstal - varför... och inte i ansiktet... och tänk om Du ser ut som Michael Jackson om några år... osv. Och så visar det sig att min särbo känner likadant - fast han är smart nog att inte förmana på det viset 😉
Jag som är SÅÅÅÅÅÅ nöjd och glad när jag tittar i spegeln nu tycker faktiskt det är tråkigt att man bemöts av så mycket negativitet runt detta.
LittleMom
Kvinna ·
29 maj, 2012
Anonym användare
29 maj, 2012
Sweedie - de är bara rädda om dig! Jag hade reagerat på samma sätt om mina barn hade valt att operera sig (trots att jag nu har gjort det själv).
Opticruise
Kvinna ·
29 maj, 2012
Hehe hoppas dina sår läker fort då ;) Mina är oxå ganska hårda än,nu vet jag ju inte hur pass mjuka de blir denna gång..med de förra implantaten va de jättemjuka,nästan som det varit egen vävnad :) Hade du mentor coh1 nu?
Sweedie
Kvinna ·
29 maj, 2012
Tack tjejer! Men även om dom är rädda om mig så känns det lite trist. Bara för att jag nu har gjort en del ingrepp betyder ju inte att jag plötsligt tänker ändra på allt! Även om det skulle behövas både en näsplastik och en fettsugning/bukplastik för att jag skulle känna mig snygg så betyder ju inte det att jag kommer att göra sådana. (Och särskilt inte näsplastiken efter att ha sett en del av dom här programmen på TV där dom gör plastikkirurgiska ingrepp... *ryser*)
Ja ja... huvudsaken är ju som sagt att jag är nöjd och glad när jag tittar mig själv i spegeln 👍