Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
Sweedie
Kvinna ·
29 maj, 2012
Opticruise
Kvinna ·
29 maj, 2012
Sweedie
Kvinna ·
29 maj, 2012
Tack - då har jag skrivit fel på mina bilder... men en dag hit eller dit gör nog inget :)
Sweedie
Kvinna ·
29 maj, 2012
Hör Ni.... är det bara jag eller?
Jag ser ju att många många velar inför operationen om hur stora implantat dom ska ha. Precis som jag själv hade gjort om inte läkaren hade fått bestämma 🙂
Men nu har jag haft mina i 9 dagar... och jag kan fortfarande inte bestämma mig vad jag tycker om dom! Ibland kan jag känna att dom nog kanske är i minsta laget, men sen i nästa stund tycker jag att dom är för stora!
Är det bara jag som är så här velig?
Kommer det gå över när dom "trillar på plats"?
LittleMom
Kvinna ·
29 maj, 2012
Så kände jag med, nu efter 4 veckor så börjar jag känna att det faktiskt var helt rätt storlek. Nu har dom börjat hänga till sig lite och bli mjukare och visuellt mindre så just nu är jag kanon nöjd. Inte för att jag var besviken från början! Bara velig som dig :P
Sweedie
Kvinna ·
29 maj, 2012
Tack... då finns det hopp även för mig 🙂 Är ju inte heller besviken... för jag vet ju i så fall inte ens vad jag skulle vara besviken på... att dom är för stora eller för små? 😀
Sweedie
Kvinna ·
29 maj, 2012
Tack... då finns det hopp även för mig 🙂 Är ju inte heller besviken... för jag vet ju i så fall inte ens vad jag skulle vara besviken på... att dom är för stora eller för små? 😀
Emime
Kvinna ·
29 maj, 2012
Sweedie
Kvinna ·
29 maj, 2012
Det kanske är individuellt? Jag har mitt bröstband på hela tiden också. Och i alla fall så hårt spänt att det konstant gör lite ont ovanpå brösten. Men det har inte hänt ett dugg... Dom ser exakt likadana ut som dag 1.
Grattis förresten... Dina ser kanonbra ut :)
Anonym användare
29 maj, 2012
Hahahaha, känns rastlöst här hemma nu:D
Sweedie: Tack! Skönt att det gått bra för dig med! :D
kicki79
Kvinna ·
30 maj, 2012
Hör Ni.... är det bara jag eller?
Jag ser ju att många många velar inför operationen om hur stora implantat dom ska ha. Precis som jag själv hade gjort om inte läkaren hade fått bestämma 🙂
Men nu har jag haft mina i 9 dagar... och jag kan fortfarande inte bestämma mig vad jag tycker om dom! Ibland kan jag känna att dom nog kanske är i minsta laget, men sen i nästa stund tycker jag att dom är för stora!
Är det bara jag som är så här velig?
Kommer det gå över när dom "trillar på plats"?
Nej då jag tycker ibland att mina är stoora och ibland små...
Nu har två av mina vänner frågat mig om jag FÖRMINSKAT dem?!?!?
What😲
Men mannen ser tyyyydligt att de är större. Och han har ju helt ärligt (som tur är) mest erfarenhet av dem.
Jag antar att de jämför med mina mjölkstinna amningsboobs- annars brukar jag ju inte flasha dem hur som helst :P
Sweedie
Kvinna ·
30 maj, 2012
Där var Du ju Kicki! Jag väntar ju med spänning på rapporten från igår 🙂
micka
Kvinna ·
30 maj, 2012
Hur länge kände ni smärta och gick på smärtstillande tabletter?
Jag va uppe en kortare runda på stan på tisdagen (igår)och opererade mig i fredags.. vet inte om jag är tidigt ute men de brände lite under mitt högra bröst där såren sitter och jag vart jättetrött... Vad vet jag, jag kanske går för fort fram.. men jag går fortfarande på smärtstillande tabletter..
När va ni igång som vanligt?
Jag går dessutom och kutar med ryggen för de känns som att jag kommer sträcka sönder huden och orolig attdet ska göra jätteont om jag sträcker påmig. Har oxå funderat om det är bandaget som gör att de känns som man måste gå så...
Någon mer med samma känsla?
Sweedie
Kvinna ·
30 maj, 2012
LittleMom
Kvinna ·
30 maj, 2012
Jag åt från måndag, opdagen, till söndagen. Fick tvångssluta för jag fick magsjuka, men jag behövde inte dom egentligen mer för jag mådde bra utan dom. Ja förutom magsjukan då :P
micka
Kvinna ·
31 maj, 2012
Stackare som åkte på magsjuka och allt! Idag ska jag till Gunnar och ta bort bandaget :) Äntligen! ska bli så spännande! Jag provade att sluta med smärtstillande igårkväll (dag 5) och de är lite ömt idag... men jag står absolut ut... vi får se om de blir någon ny tablett senare idag:)
Sweedie
Kvinna ·
31 maj, 2012
Micka - när Du säger smärtstilllande - menar Du då Alvedon eller "som starka sakerna"?
micka
Kvinna ·
31 maj, 2012
Jsg syftar på de lite starkare som Diklofanak :)
LittleMom
Kvinna ·
31 maj, 2012
Ja det var fruktansvärt med magsjuka en vecka efter op. Att kräkas kändes som att hela bröstkorgen och allt där skulle gå sönder på alla sätt. Revbenen under vänstra bröstet gjorde så ont vid kräkning så jag grät.
micka
Kvinna ·
31 maj, 2012
Jag fy vad hemskt..
Jag va öm så fort jag nös, kan knappt tänka mig in hur de ska kännas när man spyr!
Aj!