Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Opticruise profilbild

Opticruise

Kvinna ·

06 mar, 2012

Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!

Bröstförstoring

Snart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂

Vart ska ni operera er?

Vilken typ av operation?

När?

1:a op /om.op??

Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !

Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..

Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..

Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ  tjejer att dela tankar och funderingar med..

Kram på er!!

805

Sortera efter

Trinna

Kvinna ·

12 apr, 2012

Jaha... Då har man varit på konsultation o det kändes jättebra. Tydligen breda bröst, så blir 400, mellanprofil, genom armhålan... Måste hinna smälta allt o se om jag har några frågor...
Gilla

Anonym användare

12 apr, 2012

Ska byta ut mina pip och lyfta den 14 maj på proforma ! Längtar! :)
Gilla

Miss_twisted

Kvinna ·

12 apr, 2012

Jag har bokat op på proforma den 16 maj🙂 Sitter och titttar på tuttar hela dagarna nu för att få något slags hum om vad jag vill ha. Ska på konsultation nästa vecka. Är sååå grymt taggad inför detta då jag har väntat i 2 år på det.

Gilla

Anonym användare

12 apr, 2012

Miss_twisted skrev:

Jag har bokat op på proforma den 16 maj🙂 Sitter och titttar på tuttar hela dagarna nu för att få något slags hum om vad jag vill ha. Ska på konsultation nästa vecka. Är sååå grymt taggad inför detta då jag har väntat i 2 år på det.

Åh, Första gången är så spännande :) bara 1 månad kvar :p
Gilla

LittleMom

Kvinna ·

12 apr, 2012

Halloj tjejer.

Jag har op sista april men stannar över natten ju till första Maj så jag slänger in mig här ;) Om det är okej?

Blir jätte nervös ju mer jag läser om träning och bakom. Måste nog ringa Tuve imorgon och fråga lite mer.

Tränar inte super mycket men lyfter lite hantlar och lite armhävningar lite då och då.

Perthese 440cc high bakom blir det för mig, känns super stort eftersom jag är så liten men litar på Tuve :)

Gilla

Miss_V

Kvinna ·

12 apr, 2012

Ska operereras den 4 maj av Gunnar Kratz på Plastikakademin, vet ännu inte vilken storlek, placering ,etc då jag har inte min konsultation förrän den 17 april!! Kankse lite ovanligt med op så tätt in på konsultationen!! Så jag hoppas verkligen jag kan bestämma mig rätt snabbt vad jag vill ha! :P Någon annan som ska opas hos Gunnar i maj???

Gilla

Miss_twisted

Kvinna ·

12 apr, 2012

Jaaaaa jag vet😀hihihi är nervös redan... Tittar på tuttar hela dagarna och drömmer om tutttar😉¨har ju mina önskemål men det ska blli skönt att gå på konsultation så jag får lita svar och tips på vad som funkar på mig och inte

Gilla

Miss_twisted

Kvinna ·

12 apr, 2012

Jaaaaa jag vet😀hihihi är nervös redan... Tittar på tuttar hela dagarna och drömmer om tutttar😉¨har ju mina önskemål men det ska blli skönt att gå på konsultation så jag får lita svar och tips på vad som funkar på mig och inte

Gilla

Anonym användare

12 apr, 2012

Miss_twisted skrev:

Vilken kirurg har du? Sköterskorna är underbara..
Gilla

Trinna

Kvinna ·

12 apr, 2012

LittleMom: Haha, du vill inte byta tid med mig? Ska opereras av Tuve den 15/5, men pga jobb så hade jag såååå gärna velat opereras tidigare! ;-)
Gilla

Miss_twisted

Kvinna ·

12 apr, 2012

Calle🙂 Det är fler som säger att dom är supergoa tjejer... Tyvär så får jag inte sova över efter op eftersom det är röd dag  dagen efter🙁 men det blir s'kert bra ändå

Gilla

Danza

Kvinna ·

12 apr, 2012

Jag har konsultations tid på proforma klinik den 4 maj och den 22 maj är det bokat operationstid👍! Är såklart jättenervös! Har också tittat på bröst bilder hela dagarna och försökt få mig en uppfattning om hur jag skulle vilja ha mina boobs. Gillar någorlunda stora, mjuka bröst men inte fejklooken:P.. Måste nog placera framför eftersom mina är en aning tubulära bröst. Sen tycker jag det är svårt att bestämma vilket slags implantat, yta, mjukhet ..allt är en djungel för mig!😕

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

12 apr, 2012

Danza skrev:

Jag har konsultations tid på proforma klinik den 4 maj och den 22 maj är det bokat operationstid👍! Är såklart jättenervös! Har också tittat på bröst bilder hela dagarna och försökt få mig en uppfattning om hur jag skulle vilja ha mina boobs. Gillar någorlunda stora, mjuka bröst men inte fejklooken:P.. Måste nog placera framför eftersom mina är en aning tubulära bröst. Sen tycker jag det är svårt att bestämma vilket slags implantat, yta, mjukhet ..allt är en djungel för mig!😕

Då opas du dagen efter mig :)

Gilla

Danza

Kvinna ·

12 apr, 2012

Lycka till Opticruise!! Hoppas att det går bra för dig:)

Gilla

LittleMom

Kvinna ·

13 apr, 2012

Trinna skrev:
LittleMom: Haha, du vill inte byta tid med mig? Ska opereras av Tuve den 15/5, men pga jobb så hade jag såååå gärna velat opereras tidigare! ;-)

Haha hellst inte. Har haft ett h*lvete att hitta barnvakt! 1a maj är ju okej för då är sambon hemma för röd dag, och torsdagen så tar svåger den yngsta sonen. Hade jag inte haft barnvakt så hade jag kunnat. Vi tjejer måste hålla ihop ;)

Gilla

Trinna

Kvinna ·

13 apr, 2012

Hehe, ja, det va ju synd!
Men skönt att du fått ihop det praktiskt... Jag vet fortfarande inte hur vi ska lösa vissa delar, då jag brukar lämna barnen på dagis på morgnarna (mannen börjar jobba rätt tidigt) o vi tex bara har en bil för tillfället.

Så cykla med barnen fram o tillbaks nån dag efter känns INTE aktuellt! ;-)

Op den 15e (jag hinner lämna), hem den 16e (mannen tar lite ledigt, lämnar dem o hämtar mig), sen är det röd dag dem 17e, sen den 18e o framåt får vi se hur vi löser... :-o

Gilla

Vickan

Kvinna ·

13 apr, 2012

Jag hoppas på snygga lökar den 8:e maj :) Har ännu inte bestämmt om jag ska gå upp liite till i cc.... Har för närvarande bara tuttar i huve.... igen, ni vet, det kommer och går ;)

Gilla

Miss_twisted

Kvinna ·

13 apr, 2012

Haha ja jag vet hur det är... jag gör slut på batteriet i laptopen med flit så jag måste stänga av datorn för annars kan jag sitta hur länge som helst

Gilla

Chip

Kvinna ·

13 apr, 2012

Har konsultation 11 maj hos Örjan på Proforma och prel. Op tid i slutet av månaden! :)
Gilla

Opticruise

Kvinna ·

13 apr, 2012

Gud va skoj!!  Nu börjar vi bli några Maj-tjejer!!  och tiden går ju verkligen fort tycker jag.. Vips så är vi där👍  Känner mig själv lugn och säker på mitt implantatsval och allt annat, känns som det denna gång kommer bli SÅÅÅÅÅÅÅ BRA!!!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem