Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
Trinna
Kvinna ·
12 apr, 2012
Anonym användare
12 apr, 2012
Miss_twisted
Kvinna ·
12 apr, 2012
Jag har bokat op på proforma den 16 maj🙂 Sitter och titttar på tuttar hela dagarna nu för att få något slags hum om vad jag vill ha. Ska på konsultation nästa vecka. Är sååå grymt taggad inför detta då jag har väntat i 2 år på det.
Anonym användare
12 apr, 2012
Jag har bokat op på proforma den 16 maj🙂 Sitter och titttar på tuttar hela dagarna nu för att få något slags hum om vad jag vill ha. Ska på konsultation nästa vecka. Är sååå grymt taggad inför detta då jag har väntat i 2 år på det.
LittleMom
Kvinna ·
12 apr, 2012
Halloj tjejer.
Jag har op sista april men stannar över natten ju till första Maj så jag slänger in mig här ;) Om det är okej?
Blir jätte nervös ju mer jag läser om träning och bakom. Måste nog ringa Tuve imorgon och fråga lite mer.
Tränar inte super mycket men lyfter lite hantlar och lite armhävningar lite då och då.
Perthese 440cc high bakom blir det för mig, känns super stort eftersom jag är så liten men litar på Tuve :)
Miss_V
Kvinna ·
12 apr, 2012
Ska operereras den 4 maj av Gunnar Kratz på Plastikakademin, vet ännu inte vilken storlek, placering ,etc då jag har inte min konsultation förrän den 17 april!! Kankse lite ovanligt med op så tätt in på konsultationen!! Så jag hoppas verkligen jag kan bestämma mig rätt snabbt vad jag vill ha! :P Någon annan som ska opas hos Gunnar i maj???
Miss_twisted
Kvinna ·
12 apr, 2012
Jaaaaa jag vet😀hihihi är nervös redan... Tittar på tuttar hela dagarna och drömmer om tutttar😉¨har ju mina önskemål men det ska blli skönt att gå på konsultation så jag får lita svar och tips på vad som funkar på mig och inte
Miss_twisted
Kvinna ·
12 apr, 2012
Jaaaaa jag vet😀hihihi är nervös redan... Tittar på tuttar hela dagarna och drömmer om tutttar😉¨har ju mina önskemål men det ska blli skönt att gå på konsultation så jag får lita svar och tips på vad som funkar på mig och inte
Anonym användare
12 apr, 2012
Trinna
Kvinna ·
12 apr, 2012
Miss_twisted
Kvinna ·
12 apr, 2012
Calle🙂 Det är fler som säger att dom är supergoa tjejer... Tyvär så får jag inte sova över efter op eftersom det är röd dag dagen efter🙁 men det blir s'kert bra ändå
Danza
Kvinna ·
12 apr, 2012
Jag har konsultations tid på proforma klinik den 4 maj och den 22 maj är det bokat operationstid👍! Är såklart jättenervös! Har också tittat på bröst bilder hela dagarna och försökt få mig en uppfattning om hur jag skulle vilja ha mina boobs. Gillar någorlunda stora, mjuka bröst men inte fejklooken:P.. Måste nog placera framför eftersom mina är en aning tubulära bröst. Sen tycker jag det är svårt att bestämma vilket slags implantat, yta, mjukhet ..allt är en djungel för mig!😕
Opticruise
Kvinna ·
12 apr, 2012
Jag har konsultations tid på proforma klinik den 4 maj och den 22 maj är det bokat operationstid👍! Är såklart jättenervös! Har också tittat på bröst bilder hela dagarna och försökt få mig en uppfattning om hur jag skulle vilja ha mina boobs. Gillar någorlunda stora, mjuka bröst men inte fejklooken:P.. Måste nog placera framför eftersom mina är en aning tubulära bröst. Sen tycker jag det är svårt att bestämma vilket slags implantat, yta, mjukhet ..allt är en djungel för mig!😕
Danza
Kvinna ·
12 apr, 2012
Lycka till Opticruise!! Hoppas att det går bra för dig:)
LittleMom
Kvinna ·
13 apr, 2012
Haha hellst inte. Har haft ett h*lvete att hitta barnvakt! 1a maj är ju okej för då är sambon hemma för röd dag, och torsdagen så tar svåger den yngsta sonen. Hade jag inte haft barnvakt så hade jag kunnat. Vi tjejer måste hålla ihop ;)
Trinna
Kvinna ·
13 apr, 2012
Hehe, ja, det va ju synd!
Men skönt att du fått ihop det praktiskt... Jag vet fortfarande inte hur vi ska lösa vissa delar, då jag brukar lämna barnen på dagis på morgnarna (mannen börjar jobba rätt tidigt) o vi tex bara har en bil för tillfället.
Så cykla med barnen fram o tillbaks nån dag efter känns INTE aktuellt! ;-)
Op den 15e (jag hinner lämna), hem den 16e (mannen tar lite ledigt, lämnar dem o hämtar mig), sen är det röd dag dem 17e, sen den 18e o framåt får vi se hur vi löser... :-o
Vickan
Kvinna ·
13 apr, 2012
Jag hoppas på snygga lökar den 8:e maj :) Har ännu inte bestämmt om jag ska gå upp liite till i cc.... Har för närvarande bara tuttar i huve.... igen, ni vet, det kommer och går ;)
Miss_twisted
Kvinna ·
13 apr, 2012
Haha ja jag vet hur det är... jag gör slut på batteriet i laptopen med flit så jag måste stänga av datorn för annars kan jag sitta hur länge som helst
Chip
Kvinna ·
13 apr, 2012
Opticruise
Kvinna ·
13 apr, 2012
Gud va skoj!! Nu börjar vi bli några Maj-tjejer!! och tiden går ju verkligen fort tycker jag.. Vips så är vi där👍 Känner mig själv lugn och säker på mitt implantatsval och allt annat, känns som det denna gång kommer bli SÅÅÅÅÅÅÅ BRA!!!