Anonym användare
04 feb, 2012
Vi som ska opereras i april 2012!
BröstförstoringNu är det bestämt! Blir en av Clas Lossings sista kunder innan pensionen och det blir 650cc bakom muskeln med Mentor hög profil, ( finns det högre profil från Mentor?). Dela med er om vad ni ska göra! :D Själv är jag sjukt rädd för smärtan Och att kräkas efter narkosen *panik*.... Det känns dock tryggt att man får stanna över en hel dag och natt under övervakning av läkare och sjuksköterskor för att få hjälp med smärtstillande. När man blir stabil dagen efter får man åka hem. Det känns sjukt mycket bättre än att behöva åka hem direkt efter op..... Ställ gärna frågor men berätta vad ni ska göra så kan vi dela glädjen (Rockar)
Sortera efter
Anonym användare
28 apr, 2012
Trinna
Kvinna ·
28 apr, 2012
Anonym användare
28 apr, 2012
Trinna
Kvinna ·
28 apr, 2012
Juli11
Man ·
28 apr, 2012
blimedbröst- Så länge det inte rodnar och du har feber är det nog ingen fara. Tänk ändå att det är som två olika operationer och de kan därmed utvecklas/kännas olika. I mina bröst har det bränt och spänt i flera månader efter då och då. Det är nerverna som ska hitta tillbaka till varandra :-)
Anonym användare
28 apr, 2012
smålandstös
Kvinna ·
28 apr, 2012
Jag tycker med mina känns stora, för stora. Hoppas bara det är svullnaden, för jag ville inte ha för stora.
Maken och barnen är med mina svärföräldra i deras stuga över helgen. Jag hade lovat att ta in deras tidning och tänkte testa att köra dit, knappt 1km, men jag fick inte i backen! Jag kunde inte trycka ner växelspaken för att ta den i rätt läge så jag fick klä på mig och gå fram och tillbaka istället. Kanske hade det gått bra att växla om jag sluppit backa ur garaget men jag vågade inte chansa.
Jag ringde kirugen på fm ang min feber men han tyckte inte jag skulle vara orolig så länge det inte var infekterad runt operationssåret, fast det vet jag inte hur det ser ut eftersom det är tejpat men det har inte varat sig vad jag kan se. Han sa att det var många som fått feber lite längre tid än vanligt just nu, då det är många förkylningar i luften.
Jag hoppas det vänder tills imorgon. Något som är positivt är att jag klarat mig utan värktabletter idag. Tog en Citodon igår kl 22.00 sen har jag klarat mig. Visst det stramar i ären och i musklen där han varit och "pillat"
Trinna
Kvinna ·
28 apr, 2012
Anonym användare
28 apr, 2012
kakmonster
Kvinna ·
28 apr, 2012
är det väldigt dumt att lossa lite på bh:n? jag stod inte ut så jag flyttade på hakarna... den sitter fortfarande åt som fan. Är det ok tror ni?
Anonym användare
28 apr, 2012
Trinna
Kvinna ·
28 apr, 2012
mräv
Kvinna ·
28 apr, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
28 apr, 2012
är det väldigt dumt att lossa lite på bh:n? jag stod inte ut så jag flyttade på hakarna... den sitter fortfarande åt som fan. Är det ok tror ni?
kakmonster
Kvinna ·
28 apr, 2012
smålandstös
Kvinna ·
29 apr, 2012
Jag mår bättre idag, termometern visade 37,1 när jag vaknade så det har gått på rätt håll. Min vanliga morgontemp är annars 36,8.
Fortfarande svullen om magen och när jag rör magen gör det lite ont under huden, så det är nog mycket vätska som har samlats sig där.
Men jag har fått jätteont en bit under höger armhåla in mot bröstet, det är som en nerv har kommit i kläm, den smärtan är hemsk så jag vill börja gråta. Men det kanske är några trådar som ska hitta tillbaka? På vänstersidan har jag inte alls samma problem. Jag ska använda sökfunktionen och se om det är någon mer som haft samma problem. Det är som om en kniv vrids runts....!
Anonym användare
29 apr, 2012
smålandstös
Kvinna ·
29 apr, 2012
Blimedbröst: ja det är supertrist att behöva ha ont och känna sig svag, men det är bara är bara 4dagar sedan man opade sig så det är inte konstigt att man har ont. Jag klarade mig hela dagen utan värktabletter och tog en panodil 1mg inför natten, jag hade säkert klarat mig utan. Jag kanske ska ta en vanlig alvedon och ser om det släpper?
Trinna
Kvinna ·
29 apr, 2012
smålandstös
Kvinna ·
29 apr, 2012