Anonym användare
04 feb, 2012
Vi som ska opereras i april 2012!
BröstförstoringNu är det bestämt! Blir en av Clas Lossings sista kunder innan pensionen och det blir 650cc bakom muskeln med Mentor hög profil, ( finns det högre profil från Mentor?). Dela med er om vad ni ska göra! :D Själv är jag sjukt rädd för smärtan Och att kräkas efter narkosen *panik*.... Det känns dock tryggt att man får stanna över en hel dag och natt under övervakning av läkare och sjuksköterskor för att få hjälp med smärtstillande. När man blir stabil dagen efter får man åka hem. Det känns sjukt mycket bättre än att behöva åka hem direkt efter op..... Ställ gärna frågor men berätta vad ni ska göra så kan vi dela glädjen (Rockar)
Sortera efter
smålandstös
Kvinna ·
01 maj, 2012
Wendy
Kvinna ·
01 maj, 2012
Ja det gjorde mig lite illa berörd och jag önskar att jag inte kikat.... ska ju inte kolla innanför tejpen ännu igentligen. Den höll ju på att lossna och jag tejpade extra vid kanterna bara....Hoppas hoppas att det blir bra av sig själv. Har inga tecken på infektion så får väl slå mig tillro med att det ska läka innifrån och ut som alla andra sår. Extra läskigt med bröstvårtor bara....
mräv: Min minsta är 2,5 så har springer glatt runt som tur är.... Jag har dock framför och kan lyfta utan problem nu efter 2 veckor!!
Trinna
Kvinna ·
01 maj, 2012
Trinna
Kvinna ·
01 maj, 2012
Anonym användare
01 maj, 2012
Anonym användare
01 maj, 2012
när kan man ha sex efter op?
Trinna
Kvinna ·
01 maj, 2012
mräv
Kvinna ·
01 maj, 2012
Juli11
Man ·
01 maj, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
01 maj, 2012
kakmonster
Kvinna ·
02 maj, 2012
jag ska på återbesök på torsdag. Jag har fortfarande ingen känsel från bröstvårtornas början ner. Jag bli orolig att den aldrig ska komma tillbaka. Dessutom kan jag inte få styva bröstvårtor längre. Jag tycker de är så fula nu.
Jag vet att de kommer snygga till sig men jag blir ändå lite orolig över att brösten är för långt isär, som det är nu kan jag inte få något ens i närheten av en klyfta..
Citadellisa och Blimedbröst, tog han av tejpen under bhn för att kolla vecket eller så, eller lät han den sitta kvar?
Är massagen hårdhänt?
LittleMom
Kvinna ·
02 maj, 2012
Halloj.
Jag ska tillbaka på måndag :) opades i förrgår och än så länge så känns det jätte bra :) Lagt ut både före och efter bild på min sida :)
Stel som en filbunke idag när jag vaknade, kan bero på att jag faktiskt sov HELA natten! från kl 23-06 när sambons telefon ringde :D Så ingen smärtstillande inatt, så lite därför jag var så öm :)
Frågar som kakmonster, hur är massagen?
Citadellisa
Kvinna ·
02 maj, 2012
Anonym användare
02 maj, 2012
smålandstös
Kvinna ·
02 maj, 2012
Jag har jobbat halva dagen idag, sen hade jag återbesök för att ta bort stygnen, eller tråden rättare sagt.
Det ena ärret hade varat sig lite men det var inte tecken på någon infektion. Det var inte lika fint som det andra, lite svullet men det skulle rätta sig till sa hon.
Idag kunde jag resa mig utan större problem ur sängen, men jag var väldigt stel i natt och fick ta en kudde till för att kunna somna om.
Jag hoppas snart brösten börjar mjukar för de är väldigt stela ännu.
Jag ska ha bröstbandet i två veckor till....
Trinna
Kvinna ·
02 maj, 2012
Trinna
Kvinna ·
02 maj, 2012
Anonym användare
02 maj, 2012
jag har gått en vecka efter op idag och har jobbar 4timmar och kört bil till jobbet.
men undrar när man får byta ut denna hemska bh och köpa en ny sportbh som är kupad??
ska man byta tejpen själv något? eller om den sitter bra ska man låta sitta kvar då?
Trinna
Kvinna ·
02 maj, 2012
Anonym användare
02 maj, 2012
det va helt okej,jo vist kändes det men det va ingen fara
Jag sov första halvan av natten i sängen, liggandes ner! Kändes skönt igår att få ligga ner som man inte gjort på en vecka. Vaknade vid 4-tiden och lyckades ta mig upp själv efter några minuters kämpande och tog med mig täcke och kuddar och la mig i soffan istället.
Trinna hoppas du fått sova lite och att din värsta värk snart gå över.