Anonym användare
04 feb, 2012
Vi som ska opereras i april 2012!
BröstförstoringNu är det bestämt! Blir en av Clas Lossings sista kunder innan pensionen och det blir 650cc bakom muskeln med Mentor hög profil, ( finns det högre profil från Mentor?). Dela med er om vad ni ska göra! :D Själv är jag sjukt rädd för smärtan Och att kräkas efter narkosen *panik*.... Det känns dock tryggt att man får stanna över en hel dag och natt under övervakning av läkare och sjuksköterskor för att få hjälp med smärtstillande. När man blir stabil dagen efter får man åka hem. Det känns sjukt mycket bättre än att behöva åka hem direkt efter op..... Ställ gärna frågor men berätta vad ni ska göra så kan vi dela glädjen (Rockar)
Sortera efter
Juli11
Man ·
28 mar, 2012
Juli11
Man ·
28 mar, 2012
goorgeous
Kvinna ·
28 mar, 2012
ska vara där 13 :)
Maxoanna
Kvinna ·
29 mar, 2012
LittleMom
Kvinna ·
29 mar, 2012
Åhh vill också ha snart, jag får vänta till sista April.. Betalade när jag va där så allt verkligen blir helt verkligt :)
Lite nervös nu för kompisen som skulle hjälpt mig med sonen i 1-2 dagar har fått jobb nu så nu måste jag gå på barnvakts letande, inte så lätt med tanke på att alla jobbar. Sambon kan inte vara ledig så mycket mer för två veckor innan op så har jag praktik och då är sambon hemma. Så hans chef är inte jätte glad. men men hoppas jag hittar barnvakt till i alla fall första veckan, annars är det rätt kört :(
Wazp91
Kvinna ·
29 mar, 2012
Anonym användare
29 mar, 2012
LER
Kvinna ·
29 mar, 2012
hallåj här hänger jag på :D jag ska opas på måndag (2 april ) på kkab falköping av stefan modin ! omfg vad spännande detta är :D:D det värsta är att jag sitter just nu och är Dyng förkyld men ingen feber så det hinner säkert styra upp sig, inte så kul om man ligger där nedsövd och snoret bara rinner ;P haha men det får man bjuda på isf! lycka till alla modiga bruttor :D
LER
Kvinna ·
29 mar, 2012
2- Ler , kkab falköping (stefan modin) lyft 350-400 cc (cc ej spikat)
Juli11
Man ·
29 mar, 2012
Anonym användare
29 mar, 2012
Nä är väl sant... Men ska man ta det större då då kanske :P
Var helt säker på 380cc när jag gick därifrån men nu när man sett bilder på vissa ser de ju så stora ut :D
Hahah... Det blir nog bra. Nu vill jag bara tiden ska gå så man får det här "överstökat" och mår bra :D
Anonym användare
29 mar, 2012
N' skiljer inte mkt bredd så är väl säkert ingen skillnad som ögat kan se då kanske :)
goorgeous
Kvinna ·
30 mar, 2012
Taack! ja det kanske vi gör :D lycka till själv!
Wazp91
Kvinna ·
30 mar, 2012
Brunett87
Kvinna ·
30 mar, 2012
LittleMom
Kvinna ·
31 mar, 2012
Brunett87 jag kände som du. Jag tyckte att 300cc lät lagom och mellan profil men när jag kom dit så fick jag först prova 200nåt (utan att veta alls vad jag provade) men för litet så jag fick en ny att testa som kändes bra och snyggt. Men OJ tänkte jag, och sa, när jag såg hur stor den va 440cc High... Men jag litar på Tuve och det blir nog bra. Tror bara man skräms av det höga antalet cc men så länge det såg bra ut i spegeln så lita på spegelbilden :)
smålandstös
Kvinna ·
31 mar, 2012
Jag ska också operera mig i april, den 25:e på Art Clinic i Jönköping av Per Windh.
Drömde tom i natt om att jag operat mig och vaknade upp ur nakosen med bandage runt bröstkorgen...
Jag ska inte ha så stora, 300cc/370cc, gå ni inte på min sida ser ni att jag är helt platt så jag tror dessa kommer bli lagom, vill inte se opererad ut.
Sillis
Kvinna ·
31 mar, 2012
Det känns verkligen ännu mer verkligt när pengarna är dragna från kontot = betalt (!) och snart dags.... Nervös!
Brunett87
Kvinna ·
31 mar, 2012
LittleMom
Kvinna ·
31 mar, 2012
Men tänk på att lite försvinner. Kan tänka mig att 440 blir ca 420 (ni som kan rätta mig gärna) så ta det som käns bäst. Slänger in en fråga som jag läst tidigare: Vill du hellre vakna upp och känna att du tagit för lite eller vill du vakna upp och känna att du tagit för mycket?
Jag personligen vaknar hellre och känner att jag tagit lite för mycket för jag tror att man stör sig mer på om man går runt och känner att man spenderat 42 000kr på för små bröst...
Det blir ingen direkt jätteskillnad. Det låter så mkt innan men det är inte det. 35 cc är typ 3,5 msk.