Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

04 feb, 2012

Vi som ska opereras i april 2012!

Bröstförstoring

Nu är det bestämt! Blir en av Clas Lossings sista kunder innan pensionen och det blir 650cc bakom muskeln med Mentor hög profil, ( finns det högre profil från Mentor?). Dela med er om vad ni ska göra! :D Själv är jag sjukt rädd för smärtan Och att kräkas efter narkosen *panik*.... Det känns dock tryggt att man får stanna över en hel dag och natt under övervakning av läkare och sjuksköterskor för att få hjälp med smärtstillande. När man blir stabil dagen efter får man åka hem. Det känns sjukt mycket bättre än att behöva åka hem direkt efter op..... Ställ gärna frågor men berätta vad ni ska göra så kan vi dela glädjen (Rockar)

520

Sortera efter

Citadellisa

Kvinna ·

31 mar, 2012

Den frågan var ställd till mej. I dagens läge (för att få bra bröst) så hade jag inte så mycket val uppåt i cc. Så blir mp plus 345 för mej. E rätt skönt för mej nu att jag inte kan välja då det finns tillräckligt ändå att tänka på inför op. Men jag hade, om jag velat mellan två oxå tagit det större, men det gick ju inte för mej.
Gilla

Juli11

Man ·

02 apr, 2012

Jaha, imorgon är det dags igen 😀. Fingers crossed!

Gilla

LittleMom

Kvinna ·

02 apr, 2012

Op imorgon Juli11? Spännande :D

Gilla

Juli11

Man ·

02 apr, 2012

LittleMom skrev:

Op imorgon Juli11? Spännande :D

Yes, min andra och förhoppningsvis sista på länge ;-)

Gilla

Smurfen

Kvinna ·

02 apr, 2012

Stort lycka till!!!

Gilla

tjejen-medbobis

Kvinna ·

02 apr, 2012

ska op mig den 26 april hos jörg citadell.com 320cc allergan delvisbakom.

så jävla nevös att jag kissar på mig nästan när jag tännker på det , men längtar efter mina fina boobs:)))

Gilla

tjejen-medbobis

Kvinna ·

02 apr, 2012

ellie5 skrev:
elle90 skrev:

3- Juli11, 500 cc HP släta, framför. Proforma. (min andra op)

3- Ellen Filippe, 450 cc HP Coh I, delvis bakom. Proforma

4- goorgeous, 425 cc hp bakom, Proforma

4- Soffansso, Proforma

5- Elle90, Proforma

10- Snuttan90, Citadell

11- Sillis, 500 cc HP bakom, Kosmetisk kirurgi i Falköping

11- Lambi11, Lyft och förstoring, Proforma

11- ellie5, Proforma

13- Flowers, Laser & Estetik Stockholm, 445cc

14- Augusti11. Lars Bölander på Plastikkirurgen AB

16- Natural. Citadell

17- Smurfen, korrigering, Proforma

17- Jaylita, 640 cc UHP bakom, Carlanderska

18 - Boobie88, 600HP Mentor Bakom, Lyft+Förstoring, Örjan Gribbe Proforma Clinic

23- blimedbröst, 380cc MP bakom , Citadell

23- Citadellisa, 345 MP plus, perthese, coh 1. Citadella

23- kakmonster, 380 cc bakom, Citadell

23- Angelina83, 440/375cc anatomiska bakom, ArtClinic-P.Windh

24- Guldskor, korrigering. Citadell.

24 - Brunett87, Proforma

26-Sofia_, Proforma

26-tjejen-medbobis,320cc allergan delvisbakom citadell.com

30- Little Mom, Citadell (Tuve) 440cc High Perthese

Min tid har blivit ändrad till dagen efter; 12/3 Dock väldigt nära nu!! :-) jiiippii....

Gilla

Juli11

Man ·

02 apr, 2012

Smurfen skrev:

Stort lycka till!!!

Tack tjejen! Inte långt kvar för dig heller nu.
Gilla

tjejen-medbobis

Kvinna ·

02 apr, 2012

Juli11 skrev:
Smurfen skrev:

Stort lycka till!!!

Tack tjejen! Inte långt kvar för dig heller nu.

Tack snälla du kram!!!!

Gilla

Anonym användare

03 apr, 2012

1 dygn kvar nu o har varit magsjuk sen i onsdags och min dotter (11mån) har feber o är tokförkyld..känns sådär att lägga sig på op -bordet i morgon tyvärr. Bara HOPPAS vi båda är friska... :(
Gilla

Citadellisa

Kvinna ·

03 apr, 2012

Åh nej vad jobbigt. Det där e jag oxå orolig för då min son e sjuk titt som tätt å smittas hit å dit. Hoppas det går bra för dej
Gilla

sofia_

Kvinna ·

03 apr, 2012

Är det många fler som kommer fastslå storleken först på op-dagen? :)

Gilla

LittleMom

Kvinna ·

03 apr, 2012

Jag tror att jag känner mig säger med 440cc. Velar lite ifall det blir för stort men tror det blir bra efter att ha tittar runt lite på bilder. Får helt enkelt hoppas på det bästa, och så litar jag verkligen på Tuve så det ska gå bra :)

Soffansso hoppas att ni blir bra! Har du pratat med kliniken om att du varit magsjuk?

Gilla

Brunett87

Kvinna ·

03 apr, 2012

För att få opereras efter en magsjuka har dom flesta läkare en regel på att dom 48timmarna sen sista symptom ska ha passerat. Så har det gått 48timmar så är det ju lugnt :-) och jag har också barn och just den här perioden på året går det mycket förkylningar och magsjuka så på så sätt är just den här perioden för op dum. Men jag vill inte ha op på sommaren så jag hållet tummarna för friska barn. Jag har heller inte bestämt storlek, vet inte om jag vill ha den vi bestämde på konsultationen. När jag kollar på bilder så får inte den profilen det resultatet jag vill ha. Jag är ute efter så diffusa kanter som möjligt och då jag är rätt smal så tror jag att jag kommer få för skarpa kanter med high profile så jag är velig in i det sista. Skönt och veta att man inte är ensam om de!!
Gilla

Anonym användare

03 apr, 2012

Hur mår nu som opererat er? Är så orolig för de första dagarna efter operationen så vill gärna höra hur det är :P
Gilla

Anonym användare

03 apr, 2012

Jag mår bättre o har inte haft något "utbrott" sen runt kl 12 igår o ska vara på Kliniken 1145 i morgon så Klarar 48tim gränsen med en kvart då :) Mår bra så ingen fara! Jag bestämmer strlk i morgon :) varit säker på 450, 500 och 550 olika dagar i två Mån nu så i morgon kör jag på Magkänslan väl på plats men lutar åt 550 ... Wish me luck!!
Gilla

Juli11

Man ·

03 apr, 2012

Nu är jag opad och hemma igen. Allt har gått bra och jag har mina gamla implantat med hem. Vad jag nu ska göra med dem :-D. Har inte ont mer än lite i snitten/stygnen men är trött och lite illamående. En natts sömn på det här så är det nog ok. Soffansso- lycka till imorgon!
Gilla

Smurfen

Kvinna ·

03 apr, 2012

Juli11:

Vad skönt att det gått bra! Hoppas du blir nöjd och klarar dig utan komplikationer!

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

03 apr, 2012

Juli11 skrev:
Nu är jag opad och hemma igen. Allt har gått bra och jag har mina gamla implantat med hem. Vad jag nu ska göra med dem :-D. Har inte ont mer än lite i snitten/stygnen men är trött och lite illamående. En natts sömn på det här så är det nog ok. Soffansso- lycka till imorgon!
Grattis tjejen!!! Oh va skönt det gick bra!! Hör av dig när du orkar!  Kramar :)

Gilla

Anonym användare

03 apr, 2012

Juli - tjoho grattis! Hoppas det blir grymt! Upp med bilder fort så jag hinner se strleken innan min op kl 12 :) Nä då ta det bara lugnt nu :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem