skytt
Kvinna ·
12 mar, 2017
Vi som ska opereras i april 2017
BröstförstoringHej! Tänkte göra en copycat av tråden "alla vi som ska opereras i mars 2017". Är ni taggade?! Jag kan säga att jag är det! Jag opereras 11 April hos Johan Nordquist på bellakliniken. Jag har velat detta så otroligt länge, har aldrig riktigt haft några bröst utan går omkring med hm's super push up hela tiden, inte skönt... känslan att kunna gå i sport-bh t.ex kommer bli helt obeskrivlig. För att inte tala om hur otroligt skönt det ska bli att kunna BADA i sommar utan och skämmas eller ligga hemma på föräldrarnas soldäck hela sommaren och äntligen, äntligen kunna ha ett fungerande sexliv där både jag och min partner känner sog bekväma... Jag är 22 år, 161 cm lång och väger 54 kg. Berätta lite om er själva vet jag! Någon som ska op samma dag som mig kanske? Låt tråden glöda! :)
Sortera efter
Mimmii
Kvinna ·
05 apr, 2017
Fjoff82
Kvinna ·
05 apr, 2017
Fjoff82
Kvinna ·
05 apr, 2017
Linnea
Kvinna ·
05 apr, 2017
Thessi
Kvinna ·
05 apr, 2017
Missanna
Kvinna ·
07 apr, 2017
Mimmii
Kvinna ·
10 apr, 2017
cihi
Kvinna ·
11 apr, 2017
skytt
Kvinna ·
12 apr, 2017
Fjoff82
Kvinna ·
12 apr, 2017
mslilo
Kvinna ·
14 apr, 2017
Thessi
Kvinna ·
14 apr, 2017
Linnea
Kvinna ·
14 apr, 2017
10-dagars bild upplagd nu. Smärtan har släppt helt men fortfarande lite spända, särskilt på morgonen. De verkar symmetriska så här långt. Nu längtar jag efter att få komma igång med träningen! Och så längtar jag efter ett varmt bad, när får man egentligen bada i badkar igen?
Thessi
Kvinna ·
15 apr, 2017
Emsve
Kvinna ·
15 apr, 2017
10-dagars bild upplagd nu. Smärtan har släppt helt men fortfarande lite spända, särskilt på morgonen. De verkar symmetriska så här långt. Nu längtar jag efter att få komma igång med träningen! Och så längtar jag efter ett varmt bad, när får man egentligen bada i badkar igen?
cihi
Kvinna ·
15 apr, 2017
Linnea
Kvinna ·
15 apr, 2017
Linnea: Bh:n på bilden är en som jag hade hemma och som passade mig redan innan op. Den är elastisk, mer som en topp i strl S. Jag har E-kupa i stödbh:n, gissar att jag landar på D när allt är klart.
Dina bröst ser också fina ut! Blir de så blå av att du gjort lyft via bröstvårtan?
Petraa
Kvinna ·
18 apr, 2017
Missanna
Kvinna ·
18 apr, 2017
Opbröst
Kvinna ·
18 apr, 2017
Nu ligger jag här färdigopererad. Allt har gått bra, smärtan är ok och jag har precis ätit lite mat och druckit lite cola. Väntar på min make som snart kommer på besök. Måste säga att min upplevelse av Citadellkliniken är så positiv. Väldigt fin personal!
Kommer inte ihåg något från uppvaket, kräktes inte och inget illamående. Fick medicin mot det före op och det funkade bra.
Hann inte ens räkna till två innan jag var sövd. Nu sitter jag i sängen och funderar Hur länge jag behöver ha dropp. Stelt i armen. Inser ju att det kommer göra mer ont i brösten när smärtstillande släpper men just nu är det som sagt ok. Har lagt in 400 Cc bakom.
Jag har gjort lyft + förstoring .