GoldenHeart
Kvinna ·
20 jan, 2012
Vi som ska opereras i februari 2012!
BröstförstoringHur många är vi som ska opereras i februari?
Var ska ni operera er?
Hos vilken kirurg?
Och vilka implantat ska läggas in?
Själv ska jag operera mig hos Jörg Bohn på Citadellkliniken. Det är visserligen en korrigering, men jag är lika förväntasfull ändå :) Ska försöka få bort min DB genom att lägga in större implantat med högre projektion. Ska byta till Mentor 590cc Ultra hög profil.
Sortera efter
fruzäll
Kvinna ·
07 feb, 2012
gasp
Kvinna ·
07 feb, 2012
fruzäll
Kvinna ·
07 feb, 2012
Ja visst är väntan hemsk, jag bokade tid för 2veckor sedan så behövde inte vänta så länge och nu sitter jag här med mina nya snygga ömma bröst;)
Dock så HATAR jag att sova på rygg, så sömnen tills idag på sjukhuset var inge bra, sov 10min och sedan vakna jag och höll på så.
kanske bra om man ligger halv sittandes inatt?
Elocin
Kvinna ·
07 feb, 2012
Anonym användare
08 feb, 2012
Både härligt och skrämmande att läsa era berättelser. Nån säger tredje gången gillt och jag vet att det är nu det gäller för jag kommer f*n inte ha råd med en op till. Ska in 20e.. och jag älskar känslan av förväntan ännu mer för att jag gått igenom det tidigare.. När man vaknar till liv, blir varse bandaget och inser att man är .. annorlunda än innan. Läser med intresse era inlägg men är lite besviken på att inte kunna få svar på mina funderingar på detta stora forum POF.. Grattis iallafall och Lycka till ni som är på G.. xoxo
Ja visst ska man passa på o njuta av väntan till oppen, den ska man ta vara på. Är det några funderingar jag kanske kan svara på åt dig? Det finns många kunniga personer på detta forum så jag tror nog du ska kunna få hjälp mé de mesta 🙂
Lycka till den 20:e
Dolorosa,
Min främsta undran är hur det blir med ett mindre implantat där det förr legat ett större. Måste fickan fixas tro? Eller drar den ihop sig själv runt implantatet. Vill ju inte att det ska ligga där och svalpa runt ;) Har faktiskt inte fått respons från någon som har erfarenhet av detta? De flesta verkar byta från mindre till större.
via_dolorosa
Kvinna ·
08 feb, 2012
De kommer få sy om din ficka, göra den mindre annars blir det som du säger implantatet skulle inte sitta där den ska, inga konstigheter alls.Antar det é samma princip som när fickan blivit för stor, de syr den mindre. Så nej, jag tror inte fickan drar ihop sig, den har ju lixom växt till sig i de formen... Ja, vanligast é no att byta till större implantat. Finns faktiskt lite trådar om personer som tagit ut sina implantat helt. Huden kan ha lite svårt att dra sig tillbaka, dt finns många faktorer som besämmer detta, hudens förmåga att dra sig tillbaka och ålder exempelvis. Men finns bilder på tex en tjej (ej från detta forum) som hade 600cc och tog bort dessa, efter 6mån hade huden dragit sig tillbaka helt.
Cilja84
Kvinna ·
08 feb, 2012
Janki: Åh...va ska du göra, e lite sugen på att gå dit oxå...Va nöjd m Örjan men han e rätt dyr oxå...
GoldenHeart
Kvinna ·
08 feb, 2012
ÅH. Imorgon är det min tur! Är himla nervös nu. Ska åka till mina föräldrar ikväll och sova där, för de ska köra mig till kliniken. De bor mycket närmre, så då slipper jag gå upp mitt i natten. Ska vara på Citadell 7.00.
Uppdaterar så fort jag är hemma igen och känner att jag orkar :)
Wish me luck, tjejer <3
Scoobiboobi
Kvinna ·
08 feb, 2012
Anonym användare
08 feb, 2012
Tack Dolorosa :) Lycka till Golden heart!
via_dolorosa
Kvinna ·
08 feb, 2012
ÅH. Imorgon är det min tur! Är himla nervös nu. Ska åka till mina föräldrar ikväll och sova där, för de ska köra mig till kliniken. De bor mycket närmre, så då slipper jag gå upp mitt i natten. Ska vara på Citadell 7.00.
Wish me luck, tjejer <3
Ska du behålla samma plasering? Lycka till imorgon! Det här kommer nog bli finfint 👍
PowerS
Kvinna ·
08 feb, 2012
13 dagar kvar för min del...Vill ha det gjort NU. :-D
Anonym användare
08 feb, 2012
Samma dag som mig ju :-)
via_dolorosa
Kvinna ·
08 feb, 2012
Lugna ner er snart é det eran tur! Passa på o njut så länge ni slipper ha ont och är förväntansfulla 😉
triiiixi
Kvinna ·
08 feb, 2012
GoldenHeart - Lycka till imorgon!!! :)
Ny uppdatering från min sida, tycker fortfarande att det gör ont på morgonen när jag ska gå upp från sängen, men efter jag varit uppe en stund och tagit smärtlindrande så har jag inte ont alls under hela dagen.. Nu ikväll känner jag att det "bränner" lite i ena bröstet, gör absolut inte ont men är lite obehagligt :) Men ska absolut inte klaga, har ju haft en väldigt tur med smärta osv! Idag är mina nya vänner en vecka gamla!!! 👍 Och nästa vecka börjar sambon jobba så då är det slut med mina sovmorgonar och att slippa gå upp på natten för att ta barnen.. Kommer inte alls att sakna att ta det lugnt💡
Sjörövare
Kvinna ·
08 feb, 2012
Wish me luck, tjejer <3
Massa lyckosparkar!! 😀 kommer gå fint tjejen! <3
Anonym användare
08 feb, 2012
Wanipaij
Kvinna ·
08 feb, 2012
Wish me luck, tjejer <3
Sjörövare
Kvinna ·
09 feb, 2012
Hejsan! :)
Aha av vilken kirurg? o hur mycket ska du lägga in?
Jag är väldigt förväntansfull faktiskt, jag är på jakt efter en något mer naturlig look, så hoppas få det med Perthese. Mina pip jag har nu är väldigt hårda och skriker silikon.
Hur känner du själv? :)
via_dolorosa
Kvinna ·
09 feb, 2012
Hejsan! :)
Aha av vilken kirurg? o hur mycket ska du lägga in?
Jag är väldigt förväntansfull faktiskt, jag är på jakt efter en något mer naturlig look, så hoppas få det med Perthese. Mina pip jag har nu är väldigt hårda och skriker silikon.
Hur känner du själv? :)
Vill säga till er båda att jag har nog sett de mest naturligaste resultatet mé Perthes implantat.
Tack! så länge jag rör på mig och sitter upp så är smartan ok, har även morfin tabletter så är nog dom som fått igång mig nu:P