GoldenHeart
Kvinna ·
20 jan, 2012
Vi som ska opereras i februari 2012!
BröstförstoringHur många är vi som ska opereras i februari?
Var ska ni operera er?
Hos vilken kirurg?
Och vilka implantat ska läggas in?
Själv ska jag operera mig hos Jörg Bohn på Citadellkliniken. Det är visserligen en korrigering, men jag är lika förväntasfull ändå :) Ska försöka få bort min DB genom att lägga in större implantat med högre projektion. Ska byta till Mentor 590cc Ultra hög profil.
Sortera efter
Sjörövare
Kvinna ·
09 feb, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
09 feb, 2012
Hejsan! :)
Aha av vilken kirurg? o hur mycket ska du lägga in?
Jag är väldigt förväntansfull faktiskt, jag är på jakt efter en något mer naturlig look, så hoppas få det med Perthese. Mina pip jag har nu är väldigt hårda och skriker silikon.
Hur känner du själv? :)
Vill säga till er båda att jag har nog sett de mest naturligaste resultatet mé Perthes implantat.
Låter väldigt bra det🤭är faktiskt lite småtrött på dessa runda bollar haha. Så ska bli så JÄKLA spännande!!
Jag tror det kommer bli skit fint... Jag vill även se bilder på dem efteråt så försök inte smita undan hihi 😇
Anonym användare
10 feb, 2012
Många citeringar blev det. På min klinik kör dom Mentor, ja vill också ha ett väldigt naturligt resultat så... Nån som känner till om det brukar bli bra resultat med Mentor? 10 dagar kvar för mig.. Låååångt att vänta ;)
Sjörövare
Kvinna ·
10 feb, 2012
Via_Dolorosa; Ja hoppas det.. hehe va inte orolig, där kommer bilder, lovar 😀 så jäkla segt bara, gått o blivit sjuk.. haha så j-a typiskt. Aja, bara jag är någorlunda frisk om en vecka så :P vill verkligen inte skjuta fram detta nu!
PowerS
Kvinna ·
10 feb, 2012
Många citeringar blev det. På min klinik kör dom Mentor, ja vill också ha ett väldigt naturligt resultat så... Nån som känner till om det brukar bli bra resultat med Mentor? 10 dagar kvar för mig.. Låååångt att vänta ;)
Mentor coh 1 är rätt mjuka. Jag har dem nu.
GoldenHeart
Kvinna ·
10 feb, 2012
Tack, tjejer! Ni är för himla underbara!! :)
Jag opades alltså igår och kom hem igen samma dag. Har mått toppen i princip hela tiden, förutom att jag varit väldigt trött efter narkosen. Men det var mest skönt att kunna sova bort lite tid :)
Allt gick jättebra, Jörg verkade nöjd och jag med.
via_dolorosa; Ja, jag har fortfaranade bakomplacering.
Sjörövare
Kvinna ·
10 feb, 2012
Tack, tjejer! Ni är för himla underbara!! :)
Jag opades alltså igår och kom hem igen samma dag. Har mått toppen i princip hela tiden, förutom att jag varit väldigt trött efter narkosen. Men det var mest skönt att kunna sova bort lite tid :)
Allt gick jättebra, Jörg verkade nöjd och jag med.
via_dolorosa; Ja, jag har fortfaranade bakomplacering.
Skönt att höra att det gått bra och att du är nöjd! :D
Trött får man lov att vara... o skönt faktiskt att sova bort tiden. Synd man inte kunde vakna en vecka senare när den värsta smärtan är borta ;)
hur är det med smärtan annars?
GoldenHeart
Kvinna ·
10 feb, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
10 feb, 2012
Mentor ger bra resultat. Jag har mentors släta coh 1 framför muskeln, finns bilder på min sida om du vill se.
via_dolorosa
Kvinna ·
10 feb, 2012
Via_Dolorosa;Ja hoppas det.. hehe va inte orolig, där kommer bilder, lovar😀så jäkla segt bara, gått o blivit sjuk.. haha så j-a typiskt. Aja, bara jag är någorlunda frisk om en vecka så :P vill verkligen inte skjuta fram detta nu!
Krya på dig då! Du får inte ha feber, du ska kunna andas genom näsan & hosta é inte något skönt efteråt, har testat på att ha hosta nyoppad... AJ aj aj... Ville bara dö typ haha...
Jag väntar mé spänning 😀
triiiixi
Kvinna ·
10 feb, 2012
Vad skönt att du inte har lika ont som sist!! Vi i den här tråden verkar verkligen ha tur när det gäller smärtan efteråt!!🙂
GoldenHeart
Kvinna ·
10 feb, 2012
Ja, det gör så himla mycket för måendet att inte behöva ha så ont. Jag känner mig mycket piggare och gladare, och framförallt har jag inte tappat matlusten som vid förra op. Är ju viktigt att äta ordentligt för att kroppen ska kunna läka bra :)
Anonym användare
12 feb, 2012
Även jag ska opereras i februari, den 20:e på Proforma av Calle, byter jag från PIP 350 till Mentor, men är fortfarande lite osäker till vilken storlek :-)
Då är vi två som opas på samma dag och av samma kirurg :) Ses kanske där!
Ja om vi inte den ena sover när den andra kommer så :-) jag hoppas på tidig op då jag vill gå hem samma dag!
Anonym användare
12 feb, 2012
men hur deletar man ett inlägg då *frustrerad*
Nyaballonger
Kvinna ·
13 feb, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
13 feb, 2012
Nyaballonger; Det kommer att gå jättebra! Ska hålla tummarna :)
gasp
Kvinna ·
13 feb, 2012
Anonym användare
13 feb, 2012
Milia
Kvinna ·
13 feb, 2012
Det stod 10 på mitt papper också så jag var där strax innan. Själva operationen satte igång vid 12-tiden, men det är lite olika hur länge man behöver vänta. De har ju marginal med tiden så att du har tid för att spritduscha, ta lugnande, få dropp etc. Så det räcker gott om du är där 10!
gasp
Kvinna ·
13 feb, 2012
Hejsan! :)
Aha av vilken kirurg? o hur mycket ska du lägga in?
Jag är väldigt förväntansfull faktiskt, jag är på jakt efter en något mer naturlig look, så hoppas få det med Perthese. Mina pip jag har nu är väldigt hårda och skriker silikon.
Hur känner du själv? :)
Vill säga till er båda att jag har nog sett de mest naturligaste resultatet mé Perthes implantat.
Låter väldigt bra det🤭är faktiskt lite småtrött på dessa runda bollar haha. Så ska bli så JÄKLA spännande!!