GoldenHeart
Kvinna ·
20 jan, 2012
Vi som ska opereras i februari 2012!
BröstförstoringHur många är vi som ska opereras i februari?
Var ska ni operera er?
Hos vilken kirurg?
Och vilka implantat ska läggas in?
Själv ska jag operera mig hos Jörg Bohn på Citadellkliniken. Det är visserligen en korrigering, men jag är lika förväntasfull ändå :) Ska försöka få bort min DB genom att lägga in större implantat med högre projektion. Ska byta till Mentor 590cc Ultra hög profil.
Sortera efter
via_dolorosa
Kvinna ·
14 feb, 2012
Anonym användare
14 feb, 2012
Följer er alla med förväntan och är glad att höra att ni som är "avklarade" mår bra. På måndag är det min tur. Halvnarkos (?) och byte av pip till Mentor. Rädd eftersom jag varit sövd tidigare gånger. Är inte rädd för att ha ont efteråt. Sist vaknade jag, tog igen mig lite och gick på restaurang med gubben, sen tillbaka till kliniken för att sova över. Kändes lite onödigt :)
Nyaballonger
Kvinna ·
14 feb, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
14 feb, 2012
Nyaballonger; Härligt att allt gått bra!! Och vad skönt att du inte mår dåligt :)
Anonym användare
14 feb, 2012
Om 7,5 timmar bär det av till polarkliniken i umeå!! :) Nu börjar det verkligen pirra i kroppen av nervositet :P Men känns oerhört underbart att jag snart får mina efterlängtade bröst!
Stort grattis till alla er som opererat er!
GoldenHeart
Kvinna ·
14 feb, 2012
Remindme
Kvinna ·
14 feb, 2012
Îmorgon klockan 7.00 ska jag befinna mig på victoriakliniken. NERVÖÖÖÖÖÖÖÖS!!
GoldenHeart
Kvinna ·
14 feb, 2012
Remindme; Lycka till du också!!
via_dolorosa
Kvinna ·
14 feb, 2012
Följer er alla med förväntan och är glad att höra att ni som är "avklarade" mår bra. På måndag är det min tur. Halvnarkos (?) och byte av pip till Mentor. Rädd eftersom jag varit sövd tidigare gånger. Är inte rädd för att ha ont efteråt. Sist vaknade jag, tog igen mig lite och gick på restaurang med gubben, sen tillbaka till kliniken för att sova över. Kändes lite onödigt :)
Med halvnarkos!? Menar du enbart lugnande då? Alltså lokalbedövning i vaket tillstånd eller "hel veck tållstånd" 😉
via_dolorosa
Kvinna ·
14 feb, 2012
PowerS
Kvinna ·
14 feb, 2012
Efter en del funderande... så bestämde jag mig idag för att minska storleken på mina implantat. Det var tänkt att jag skulle ha 750/800.
Men nu blir det 700/750. Inte jättestor skillnad men ändå. Fick lite storleksnoja. Att det kanske blir för stort... Men vill inte ta FÖR lite heller. Jag gillar ju stora bröst. Nu gick jag iaf ner några millimeter. Ringde kliniken idag och det var helt OK att ändra mig :-) Så det blir 700 i vänstra och 750 i högra :-D
fruzäll
Kvinna ·
14 feb, 2012
var tillbaka i fkp igår, det visade sig då att jag fått en infektion i ena bröstet.
var MYCKET allvarligt.
fått skit starkt pencillin och så öppna dom upp såret så nu pissar det var ur det.
Imorgon kl 17 ska jag tillbaka och då får ja reda på om jag måste ta bort inplantatet för att sedan opereras om 6månader igen.
mår skit.
har dock min underbara familj som hjälper mig med allt.tillomed barnen är super gulliga
fruzäll
Kvinna ·
14 feb, 2012
var tillbaka i fkp igår, det visade sig då att jag fått en infektion i ena bröstet.
var MYCKET allvarligt.
fått skit starkt pencillin och så öppna dom upp såret så nu pissar det var ur det.
Imorgon kl 17 ska jag tillbaka och då får ja reda på om jag måste ta bort inplantatet för att sedan opereras om 6månader igen.
mår skit.
har dock min underbara familj som hjälper mig med allt.tillomed barnen är super gulliga
Nyaballonger
Kvinna ·
14 feb, 2012
Îmorgon klockan 7.00 ska jag befinna mig på victoriakliniken. NERVÖÖÖÖÖÖÖÖS!!
via_dolorosa
Kvinna ·
14 feb, 2012
var MYCKET allvarligt.
mår skit.
Va!? Vad säger du, din stackare... Har du inte märkt något konstigt själv? Feber eller extra ont eller så?
via_dolorosa
Kvinna ·
14 feb, 2012
Efter en del funderande... så bestämde jag mig idag för att minska storleken på mina implantat. Det var tänkt att jag skulle ha 750/800.
Men nu blir det 700/750. Inte jättestor skillnad men ändå. Fick lite storleksnoja. Att det kanske blir för stort... Men vill inte ta FÖR lite heller. Jag gillar ju stora bröst. Nu gick jag iaf ner några millimeter. Ringde kliniken idag och det var helt OK att ändra mig :-) Så det blir 700 i vänstra och 750 i högra :-D
Det tror jag du gör helt rätt i, man dras gärna mé i storlekshetset som faktiskt finna här på forumet. Lycka till!
Tulip
Kvinna ·
14 feb, 2012
Nervös! Min tur imorrn oxå.. Är mest rädd för smärtan efteråt! Gjorde en stor bukplastik i oktober och det gick väldigt bra.. Nu tänker jag att varför ska det gå så bra den här gången oxå?!
Wish me luck! ;-)
via_dolorosa
Kvinna ·
14 feb, 2012
Nervös! Min tur imorrn oxå.. Är mest rädd för smärtan efteråt! Gjorde en stor bukplastik i oktober och det gick väldigt bra.. Nu tänker jag att varför ska det gå så bra den här gången oxå?!
Wish me luck! ;-)
Varför skulle det inte gå bra? Tänk nu inte det värsta, Lycka Till 👍
Sjörövare
Kvinna ·
14 feb, 2012
stackars dig fruzäll 👎 hoppas på det bästa, håller alla tummar för dig <3
Tulip
Kvinna ·
14 feb, 2012
Wish me luck! ;-)
Varför skulle det inte gå bra? Tänk nu inte det värsta, Lycka Till 👍
Tack! Klart det ska gå bra! O jag kommer bli supernöjd! :D
Vad blir det för implantat, storlek och plasering då? Lycka till 😀