Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
GoldenHeart profilbild

GoldenHeart

Kvinna ·

20 jan, 2012

Vi som ska opereras i februari 2012!

Bröstförstoring

Hur många är vi som ska opereras i februari?

Var ska ni operera er?
Hos vilken kirurg?
Och vilka implantat ska läggas in?

Själv ska jag operera mig hos Jörg Bohn på Citadellkliniken. Det är visserligen en korrigering, men jag är lika förväntasfull ändå :) Ska försöka få bort min DB genom att lägga in större implantat med högre projektion. Ska byta till Mentor 590cc Ultra hög profil. 

384

Sortera efter

triiiixi

Kvinna ·

01 feb, 2012

Lycka till ni andra, strax åker jag hemmifrån!!! ÄR SKIT NERVÖS NU! :)

Gilla

sourcherry

Kvinna ·

01 feb, 2012

Ligger på min sjukhussäng, färdig opad!! Känns helt sjukt att det är färdig och det gör ont som faan kan inte ta djupa andetag då trycker det till. Men har piggnat till nu i alla fall! Har inte vågat titta ner än haha Lycka till på er alla nu! :) puss o kram
Gilla

gasp

Kvinna ·

01 feb, 2012

28/2 citadell , Tuve:) Runda släta extra hög 695cc allergan Delvisbakom Längtar!!! :D
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

01 feb, 2012

sourcherry; Skönt att allt gått bra! Ska bli spännande att se bilder sen :)

Gilla

Nooova

Kvinna ·

01 feb, 2012

Mår hur bra som helst, bor på hotellet en natt innan jag åker hem imorgon.
Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

01 feb, 2012

Nooova; Lovely! :D

Gilla

Sugoi

Kvinna ·

02 feb, 2012

Grattis alla ni som fått era februari-tuttar redan och lycka till alla andra som snart är på tur! :D Själv är det min tur på måndag! Aaah! :D:D:D

Gilla

Anonym användare

02 feb, 2012

Jag ska ta ut pip och sätta in mindre implantat 20e feb. på KKAB Falköping. SPÄNNANDE. Blir min 3e bröstop.

LYCKA TILL Sugoi! Det äe en otroligt spännande upplevelse. Jag räknar dagarna :)

Gilla

bolmen

Kvinna ·

02 feb, 2012

Opereras den 7 feb på Proforma Clinic av Örjan Gibbe, Mentor 350 cc eller 375 cc bakom bröstmuskeln. Någon mer som ska dit? 

Gilla

triiiixi

Kvinna ·

02 feb, 2012

Nu har jag kommit hem från operationen, och jag har inte så jätte farligt ont faktiskt! Det jobbigaste va igår när jag skulle ta mig upp från sängen första gången.. :) Men jag har varit duktig och rört på armarna jätte mycket så tror att det har gjort sitt också! :P Innan vi åkte hem idag var jag till och med inne på Ikea för att handla födelsedags present till min pappa.. :)

Är så himlja nöjd med tuttarna, de har ju lite konstig form just nu men det släpper ju med tiden!! =) Och all personal på KKab i falköping är helt underbara!! =) Och för er som har möjlighet att ta med en nära anhörig, gör det! För då får man tankarna på annat och så har man någon som kan hjälpa en med lite små saker.. =)

Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

02 feb, 2012

triiiixi; Är så sjukt avis på att du mår så bra 😉 Hejja hejja! 

Gilla

BumbleBee

Kvinna ·

02 feb, 2012

Hemma! Och allt gick bra, blev byte till 450 cc från 300 cc, mådde MYCKET bättre efter denna op, smärtan är inte alls den samma! Nu vill jg bara att de ska läka och falla på plats såfår vi se om jag är nöjd med denna storleken! =) Lycka till ni andra som har erat kvar! 👍

Gilla

IdaB

Kvinna ·

02 feb, 2012

23 februari, Proforma Örjan gribbe. Sa först 450 men blir nog 375 eller 400 :)
Gilla

Remindme

Kvinna ·

02 feb, 2012

Aaahh hoppas på att få se de som var först ut nu i februaris bilder snart :D hoppas allt gått bra!!

Gilla

Catalina

Kvinna ·

02 feb, 2012

Hej, är bland dom sista i feb...27/2 är det dags på Citadell! Räknar ner dagarna...

Gilla

triiiixi

Kvinna ·

02 feb, 2012

Sjörövare skrev:

triiiixi; Är så sjukt avis på att du mår så bra😉Hejja hejja!

Jag är själv förvånad att jag mår så himla bra, men tror det beror på att jag har rört på armarna jätte mycket! :) Eller så har jag helt enkelt tur! :P

Gilla

Goldie

Kvinna ·

02 feb, 2012

Vad kul att höra att det har gått bra för er som redan har gjort det:) Inte långt kvar tills det är min tur nu den 15;) vill att dagarna ska gå fort nu! längtar som bara den:) Håller tummarna för alla andra!

Gilla

Nooova

Kvinna ·

02 feb, 2012

Nu är jag hemma o mår toppen!

Gilla

triiiixi

Kvinna ·

02 feb, 2012

Jag har lagt ut en bild på mina nya vänner, samt skrivit en operations berättelse. Finns på min profil :)
Gilla

PowerS

Kvinna ·

02 feb, 2012

19 dagar kvar till min op... Lääängtar!

Längtar, längtar, längtar!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem