GoldenHeart
Kvinna ·
20 jan, 2012
Vi som ska opereras i februari 2012!
BröstförstoringHur många är vi som ska opereras i februari?
Var ska ni operera er?
Hos vilken kirurg?
Och vilka implantat ska läggas in?
Själv ska jag operera mig hos Jörg Bohn på Citadellkliniken. Det är visserligen en korrigering, men jag är lika förväntasfull ändå :) Ska försöka få bort min DB genom att lägga in större implantat med högre projektion. Ska byta till Mentor 590cc Ultra hög profil.
Sortera efter
triiiixi
Kvinna ·
01 feb, 2012
sourcherry
Kvinna ·
01 feb, 2012
gasp
Kvinna ·
01 feb, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
01 feb, 2012
sourcherry; Skönt att allt gått bra! Ska bli spännande att se bilder sen :)
Nooova
Kvinna ·
01 feb, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
01 feb, 2012
Nooova; Lovely! :D
Sugoi
Kvinna ·
02 feb, 2012
Grattis alla ni som fått era februari-tuttar redan och lycka till alla andra som snart är på tur! :D Själv är det min tur på måndag! Aaah! :D:D:D
Anonym användare
02 feb, 2012
Jag ska ta ut pip och sätta in mindre implantat 20e feb. på KKAB Falköping. SPÄNNANDE. Blir min 3e bröstop.
LYCKA TILL Sugoi! Det äe en otroligt spännande upplevelse. Jag räknar dagarna :)
bolmen
Kvinna ·
02 feb, 2012
Opereras den 7 feb på Proforma Clinic av Örjan Gibbe, Mentor 350 cc eller 375 cc bakom bröstmuskeln. Någon mer som ska dit?
triiiixi
Kvinna ·
02 feb, 2012
Nu har jag kommit hem från operationen, och jag har inte så jätte farligt ont faktiskt! Det jobbigaste va igår när jag skulle ta mig upp från sängen första gången.. :) Men jag har varit duktig och rört på armarna jätte mycket så tror att det har gjort sitt också! :P Innan vi åkte hem idag var jag till och med inne på Ikea för att handla födelsedags present till min pappa.. :)
Är så himlja nöjd med tuttarna, de har ju lite konstig form just nu men det släpper ju med tiden!! =) Och all personal på KKab i falköping är helt underbara!! =) Och för er som har möjlighet att ta med en nära anhörig, gör det! För då får man tankarna på annat och så har man någon som kan hjälpa en med lite små saker.. =)
Sjörövare
Kvinna ·
02 feb, 2012
triiiixi; Är så sjukt avis på att du mår så bra 😉 Hejja hejja!
BumbleBee
Kvinna ·
02 feb, 2012
Hemma! Och allt gick bra, blev byte till 450 cc från 300 cc, mådde MYCKET bättre efter denna op, smärtan är inte alls den samma! Nu vill jg bara att de ska läka och falla på plats såfår vi se om jag är nöjd med denna storleken! =) Lycka till ni andra som har erat kvar! 👍
IdaB
Kvinna ·
02 feb, 2012
Remindme
Kvinna ·
02 feb, 2012
Aaahh hoppas på att få se de som var först ut nu i februaris bilder snart :D hoppas allt gått bra!!
Catalina
Kvinna ·
02 feb, 2012
Hej, är bland dom sista i feb...27/2 är det dags på Citadell! Räknar ner dagarna...
triiiixi
Kvinna ·
02 feb, 2012
triiiixi; Är så sjukt avis på att du mår så bra😉Hejja hejja!
Jag är själv förvånad att jag mår så himla bra, men tror det beror på att jag har rört på armarna jätte mycket! :) Eller så har jag helt enkelt tur! :P
Goldie
Kvinna ·
02 feb, 2012
Vad kul att höra att det har gått bra för er som redan har gjort det:) Inte långt kvar tills det är min tur nu den 15;) vill att dagarna ska gå fort nu! längtar som bara den:) Håller tummarna för alla andra!
Nooova
Kvinna ·
02 feb, 2012
Nu är jag hemma o mår toppen!
triiiixi
Kvinna ·
02 feb, 2012
PowerS
Kvinna ·
02 feb, 2012
19 dagar kvar till min op... Lääängtar!
Längtar, längtar, längtar!
Lycka till ni andra, strax åker jag hemmifrån!!! ÄR SKIT NERVÖS NU! :)