GoldenHeart
Kvinna ·
20 jan, 2012
Vi som ska opereras i februari 2012!
BröstförstoringHur många är vi som ska opereras i februari?
Var ska ni operera er?
Hos vilken kirurg?
Och vilka implantat ska läggas in?
Själv ska jag operera mig hos Jörg Bohn på Citadellkliniken. Det är visserligen en korrigering, men jag är lika förväntasfull ändå :) Ska försöka få bort min DB genom att lägga in större implantat med högre projektion. Ska byta till Mentor 590cc Ultra hög profil.
Sortera efter
GoldenHeart
Kvinna ·
02 feb, 2012
Sjörövare
Kvinna ·
02 feb, 2012
Hihi har nästan fjärilar i magen för allihopa som är före mig ;)
Ja det börjar dra ihop sig nu!!!! :D
f0rbidden
Kvinna ·
03 feb, 2012
Catalina
Kvinna ·
03 feb, 2012
Så spännande med alla op :)
FrökenB
Kvinna ·
03 feb, 2012
Spännande att följa allasom ska op:as under februari! Önskar att jag själv hade kommit så långt i min process, tar så himla mycket tid och kraft att fundera över alla val man måste göra... och jag har inte ens varit på konsultation ännu.
Skickar er alla ett stort lycka till!
bolmen
Kvinna ·
03 feb, 2012
Sugoi
Kvinna ·
03 feb, 2012
Ser jättefina ut redan! :D Grattis!
3 dagar kvar för mig! AAH!😛
Anonym användare
03 feb, 2012
Även jag ska opereras i februari, den 20:e på Proforma av Calle, byter jag från PIP 350 till Mentor, men är fortfarande lite osäker till vilken storlek :-)
Anonym användare
03 feb, 2012
Tittat i i bildgalleriet och jag ska ska Menthor ca 300cc, men det är svårt att välja medel meled plus eller hög. Alla har sådan olik kroppstyp/byggnad och jag gick upp en del i sommras tack vare en jäkla medicin jag åt (matchvikt är 65kg till mina 170cm). Sist jag op. skapades en ficka längre ner för att jag skulle få bröstveck som jag då inte hade. Storleken jag valt är jag ok med men tänkt om ett lågt, medel, eller tom medelplus "försvinner när det väl ligger i fickan... Så många funderingar. Borde ta dom med kirurgen (och ska göra det) men vill vara ganska säker på alla för och nackdelar när jag kommer dit. 20e smäller det- jippi :)
ELIT
Man ·
03 feb, 2012
Även jag ska opereras i februari, den 20:e på Proforma av Calle, byter jag från PIP 350 till Mentor, men är fortfarande lite osäker till vilken storlek :-)
Då är vi två som opas på samma dag och av samma kirurg :) Ses kanske där!
via_dolorosa
Kvinna ·
03 feb, 2012
Har tagit de sista bilderna på mina nuvarande bröst, ska bli skönt att slippa smärtan och muskelpåverkan som ska bort nu på måndag. Har varit och duschat första gången nu, luktar sååå gott haha...
Måndag jag é beredd 👍 får även sova i ett nytapeserat sovrum = extra mys 😉
triiiixi
Kvinna ·
04 feb, 2012
Blä, morgonarna är det jobbigaste tycker jag. Jag sover hela nätterna och rör mig inte alls under natten, så på morgonen har jag jätte ont. Faat så fort jag har varit uppe en stund och rört på mig så blir det mycket bättre. Dock känns brösten ännu mer svullna idag.. :) Fast det försvinner väl snart! Längtar tills de börja få en lite snyggare form! ;)
via_dolorosa
Kvinna ·
04 feb, 2012
Blä, morgonarna är det jobbigaste tycker jag. Jag sover hela nätterna och rör mig inte alls under natten, så på morgonen har jag jätte ont. Faat så fort jag har varit uppe en stund och rört på mig så blir det mycket bättre. Dock känns brösten ännu mer svullna idag.. :) Fast det försvinner väl snart! Längtar tills de börja få en lite snyggare form! ;)
Kollade in din bild, ser ju skit snyggt ut redan dag 1 ju, de där kommer bli två riktiga raringar när de läkt färdigt 👍
Anonym användare
04 feb, 2012
japp, man får testa med kirurgen innan op. vad jag hört iaf :)
Anonym användare
04 feb, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
04 feb, 2012
triiiixi; Klart att det blir bättre! Skönt att du kan sova gott, det gör jättemycket för måendet tycker jag :)
triiiixi
Kvinna ·
04 feb, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
04 feb, 2012
NellyGirl
Kvinna ·
04 feb, 2012
Anonym användare
04 feb, 2012
Ivan ska opa =) Du hade stefan va? Hur var övrig personal? =)
Jag har en vecka kvar! Början redan bli nervös!!