GoldenHeart
Kvinna ·
20 jan, 2012
Vi som ska opereras i februari 2012!
BröstförstoringHur många är vi som ska opereras i februari?
Var ska ni operera er?
Hos vilken kirurg?
Och vilka implantat ska läggas in?
Själv ska jag operera mig hos Jörg Bohn på Citadellkliniken. Det är visserligen en korrigering, men jag är lika förväntasfull ändå :) Ska försöka få bort min DB genom att lägga in större implantat med högre projektion. Ska byta till Mentor 590cc Ultra hög profil.
Sortera efter
boobilicious
Kvinna ·
06 feb, 2012
Anonym användare
06 feb, 2012
Ut och gå mycket- Försök att stärka din fysik allmänt så att du "har råd" att bli svag ett tag. Mitt bästa tips... Sen kolla in kläder bh;ar sånt man inte kan ha nu ;))
boobilicious
Kvinna ·
06 feb, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
06 feb, 2012
Jag har skrivit listor med allt som ska fixas och köpas innan op. Och en lista på det som jag ska ha med mig till kliniken på min op-dag.
Raka benen osv.. 2 dagar innan. Inte dagen innan för har hört av andra tjejer att tvålen man ska duscha i svider som attan om man är nyrakad. Tvätta håret dagen innan, då det kanske dröjer några dagar innan man får duscha ordentligt sen.
triiiixi
Kvinna ·
06 feb, 2012
Ju fortfare du börjar röra på dig efter operationen ju bättre är det! :) Nu 5 dagar efter operationen så är jag helt som vanligt, förutom att jag inte lyfter tunga saker då :)
pojkmorsan
Kvinna ·
06 feb, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
06 feb, 2012
pojkmorsan; Ja, här är vi! :P Förstår att du är orolig, men jag är helt säker på att du kommer att klara det alldeles galant. Du kommer ju att få smärtstillande med dig från kliniken, så att du inte ska behöva ha så ont. Klart att du också fixar det! :)
via_dolorosa
Kvinna ·
06 feb, 2012
Då har man kommit hem, fyyyy vad jag har ont. Allt har gått bra, yttligare två implanntat till min skåps samling aha... Trodde det skulle bli lättare mé framför muskeln. Men jag kan röra armana i alla fall 😉 Jag avlider snart, men hoppas morgondagen blir bättre. Tack alla söta för era lyckoönskningar.
Cilja84
Kvinna ·
06 feb, 2012
Fluffy: Jag är oxå påväg att operera mig hos Örjan. Såg att du ska göra en framför placering. Hur kom ni fram till det? Han verkar tycka bättre om bakom...?!
Opticruise
Kvinna ·
06 feb, 2012
Då har man kommit hem, fyyyy vad jag har ont. Allt har gått bra, yttligare två implanntat till min skåps samling aha... Trodde det skulle bli lättare mé framför muskeln. Men jag kan röra armana i alla fall 😉 Jag avlider snart, men hoppas morgondagen blir bättre. Tack alla söta för era lyckoönskningar.
Sjörövare
Kvinna ·
06 feb, 2012
Skönt allt gick bra och att du är hemma igen! Ojdå, jag trodde man kanske hade mindre ont när man la framför..
då får du lägga dig på soffan nu o vila upp dig <3
GoldenHeart
Kvinna ·
06 feb, 2012
via_dolorosa; Åh, stackars! Får verkligen hoppas att du har mindre ont imorgon. Skönt att allt gått bra iaf! :)
triiiixi
Kvinna ·
06 feb, 2012
Nyaballonger
Kvinna ·
06 feb, 2012
Scoobiboobi
Kvinna ·
07 feb, 2012
Scoobiboobi
Kvinna ·
07 feb, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
07 feb, 2012
Då har man kommit hem, fyyyy vad jag har ont. Allt har gått bra, yttligare två implanntat till min skåps samling aha... Trodde det skulle bli lättare mé framför muskeln. Men jag kan röra armana i alla fall 😉Jag avlider snart, men hoppas morgondagen blir bättre. Tack alla söta för era lyckoönskningar.
Haha ja, fintasin sprudlar 😉
via_dolorosa
Kvinna ·
07 feb, 2012
Anonym användare
07 feb, 2012
Dolorosa, bilden där implantaten visas, så ligger ett Mentor 475cc i mitten. Vilken profil är det på det? Kommer du ihåg?
via_dolorosa
Kvinna ·
07 feb, 2012
Dolorosa, bilden där implantaten visas, så ligger ett Mentor 475cc i mitten. Vilken profil är det på det? Kommer du ihåg?
Det är mellanhöjd &högprofil (put)på det implantatet 😉