GoldenHeart
Kvinna ·
20 jan, 2012
Vi som ska opereras i februari 2012!
BröstförstoringHur många är vi som ska opereras i februari?
Var ska ni operera er?
Hos vilken kirurg?
Och vilka implantat ska läggas in?
Själv ska jag operera mig hos Jörg Bohn på Citadellkliniken. Det är visserligen en korrigering, men jag är lika förväntasfull ändå :) Ska försöka få bort min DB genom att lägga in större implantat med högre projektion. Ska byta till Mentor 590cc Ultra hög profil.
Sortera efter
Anonym användare
04 feb, 2012
triiiixi
Kvinna ·
05 feb, 2012
Jag har hört att Ivan ska vara jätte duktig! :) Japp jag hade Stefan, han var kanon! All annan personal var också jätte bra. Håkan som jobbar natt kan verka lite hård eller vad man ska säga, men det är jätte bra att han är det. När man ligger där och har jätte ont så vill han att man ska upp och röra på sig, vilket kan vara jobbigt just då, men man rör ju på sig för att smärtan ska försvinna fortare :) Om man hade haft en sköterska som tyckte synd om en så hade man ju luggit kvar i sängen jätte stilla, och då hade man ju haft skit ont :)
Anonym användare
05 feb, 2012
Och jag den 20e :) Vem ska op. dig. Jag har Ivan.
Anonym användare
05 feb, 2012
triiiixi
Kvinna ·
05 feb, 2012
Hoppas att du slipper ha så ont den här operationen! Men det är nog olika från gång till gång, men när man har läst runt här på forumet så verkar de som har gjort många operationen haft ondast den första gången :)
Håller tummarna för dig att det blir den sista operationen nu så att du förbli nöjd sen! =)
Anonym användare
05 feb, 2012
Tack! Det hoppas jag med. faktiskt bra på nåt sätt att jag får byta pip inläggen till själkostnadspris eftersom jag inte är nöjd med storleken. Hade låtit det vara annars, kostar ju en del. Nu vill jag ha små liljekullar som ser ut och känns som mina egna ;))
Anonym användare
05 feb, 2012
Anonym användare
05 feb, 2012
boobilicious
Kvinna ·
05 feb, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
05 feb, 2012
Tack! Det hoppas jag med. faktiskt bra på nåt sätt att jag får byta pip inläggen till själkostnadspris eftersom jag inte är nöjd med storleken. Hade låtit det vara annars, kostar ju en del. Nu vill jag ha små liljekullar som ser ut och känns som mina egna ;))
Du ska inte vara orolig, jag tror absolut att det kommer göra mindre ont denna gång och du kommer vara på fötter snabbare än tidigare. Lycke till
via_dolorosa
Kvinna ·
05 feb, 2012
Sjörövare
Kvinna ·
05 feb, 2012
via_dolorosa: LYCKA TILL nu tjejen!! 😀 spännande!!
GoldenHeart
Kvinna ·
05 feb, 2012
Lycka till! Det kommer att gå jättebra :)
Opticruise
Kvinna ·
05 feb, 2012
Önskar dig all lycka till i morgon tjejen!! Blir nog kanon det här :)
boobilicious
Kvinna ·
05 feb, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
05 feb, 2012
Tack Sjörövare, GoldenHeart& Opticruise👍Snart vet jag om man vat rätt men det tror jag. Finns många guldkorn här inne och det har varit skönt att få ventilera sig lite trots att man har hängt i detta träsk i typ 4-5år... Kommer nog fortsätta hänga här lika länge💋
Ps, Opticruise kollade upp ditt nick hehe ja... kul och fyndigt namn 😎
Anonym användare
06 feb, 2012
Via_dolorosa- Lycka till!! rapportera snarast ;) håller alla tummar x
triiiixi
Kvinna ·
06 feb, 2012
Via_dolorosa - Lycka till idag!! =)
Ni andra får vänta på nya bilder på mina böst, just nu är de helt blåslagna, inte alls snyggt! ;) Men när det har försvunnit så lovar jag er nya bilder! Annars så är jag än så länge sjukt nöjd, och har knappt inte ont alls! :)
boobilicious
Kvinna ·
06 feb, 2012
Via_dolorosa - Lycka till idag!! =)
Ni andra får vänta på nya bilder på mina böst, just nu är de helt blåslagna, inte alls snyggt! ;) Men när det har försvunnit så lovar jag er nya bilder! Annars så är jag än så länge sjukt nöjd, och har knappt inte ont alls! :)
sareh
Kvinna ·
06 feb, 2012
Ivan ska opa =) Du hade stefan va? Hur var övrig personal? =)
haha "all personal var super" och så frågar jag hur övrig personal var, sorry ;-P