sofiemaria
Kvinna ·
25 okt, 2017
Vi som ska opereras i Januari 2018
BröstförstoringHej! Tänkte att vi som bokat operationstid i Januari 2018 skulle kunna följas åt. Jag har bokat op på Nordiska Kliniken med Mattias den 31/1. Ser fram emot det såååååå!
Sortera efter
Alfen
Kvinna ·
20 jan, 2018
Lillemor
Kvinna ·
20 jan, 2018
Börjar bli så nervös få det är dags för mig att opererar mig på måndag! Har fortfarande inte bestämt mig vilket implantat jag vill ha men hoppas Patrik ķan hjälpa mig :)
KarolinaP
Kvinna ·
21 jan, 2018
Måste säga att jag mår oförskämt bra. Opades igår, sov skitdåligt inatt dock då man bara får ligga på rygg. Värsta ja vet. Men d gick.
Har inte tagit en enda tablett idag då ja inte har ont. Givetvis spänner d speciellt om ja går från sittande till stående position. D e som att brösten måste vänja sig vid olika tyngdlagar. Annars mår ja prima! Bara så nyfiken på vilken storlek ja kommer ha. D känns så sjukt små så ja börjar undra hur mkt kirurgen tog bort. Fixk aldrig veta d nämligen. Ngn som vet om de brukar dokumentera de?
Mollymy
Kvinna ·
21 jan, 2018
Alfen
Kvinna ·
21 jan, 2018
Måste säga att jag mår oförskämt bra. Opades igår, sov skitdåligt inatt dock då man bara får ligga på rygg. Värsta ja vet. Men d gick.
Har inte tagit en enda tablett idag då ja inte har ont. Givetvis spänner d speciellt om ja går från sittande till stående position. D e som att brösten måste vänja sig vid olika tyngdlagar. Annars mår ja prima! Bara så nyfiken på vilken storlek ja kommer ha. D känns så sjukt små så ja börjar undra hur mkt kirurgen tog bort. Fixk aldrig veta d nämligen. Ngn som vet om de brukar dokumentera de?
Grattis!! Vad härligt att höra att du mår så bra och att allt gått så bra :D Spännande med storleken men samtidigt festligt att han inte sa ngt om det? Det borde väl absolut vara dokumenterat? Låt oss veta om det blev som du tänkt dig sen när du vet :)
Thelma
Kvinna ·
21 jan, 2018
Alfen
Kvinna ·
21 jan, 2018
Nu är det lite nervöst. Har inte varit så nervös innan. Men nu kvällen innan ligger jag och undrar vad jag gett mig in på. Imorgon kl 8 är det dags...
Thelma
Kvinna ·
21 jan, 2018
Esset
Kvinna ·
21 jan, 2018
Alfen
Kvinna ·
21 jan, 2018
Så så nervös. Ska operera mig imorgon måndag i Göteborg,
Första gången va 13 år sedan så kommer inte ihåg så mycket hahah,
Aldrig vart så här nervös, eller va jag det.
Nu har jag ont i magen, fått blödningar, helt stressad
KarolinaP
Kvinna ·
22 jan, 2018
Nu är det lite nervöst. Har inte varit så nervös innan. Men nu kvällen innan ligger jag och undrar vad jag gett mig in på. Imorgon kl 8 är det dags...
KarolinaP
Kvinna ·
22 jan, 2018
Så så nervös. Ska operera mig imorgon måndag i Göteborg,
Första gången va 13 år sedan så kommer inte ihåg så mycket hahah,
Aldrig vart så här nervös, eller va jag det.
Nu har jag ont i magen, fått blödningar, helt stressad
Alfen
Kvinna ·
22 jan, 2018
Margareta
Kvinna ·
22 jan, 2018
Thelma
Kvinna ·
22 jan, 2018
Alfen
Kvinna ·
22 jan, 2018
Här ligger jag med mina nya tuttar. Har ont som tusan men allt har gått bra. Skönt att stanna kvar på kliniken 1 natt. De ser så fina ut. :-) lycka till alla ni som ska göra det.
KarolinaP
Kvinna ·
22 jan, 2018
Storbukplastik
Kvinna ·
22 jan, 2018
Lillemor
Kvinna ·
22 jan, 2018
Wow så många som är mitt i operationer. Ska själv läggas under kniven imorgon. Har tagit in på hotell nära kliniken men det är ju helt omöjligt att sova. Tankarna snurrar iväg på precis allt. Ena sekunden drömmer jag om vilka kläder jag äntligen kommer kunna ha efter op, andra sekunden tänker jag "shit, tänk om jag dör"... helt stört. Känner mig egentligen trygg men det är som att hjärnan måste förbereda sig för precis alla tänkbara scenarier. Jag vet ju att det kommer gå skitbra...egentligen :)
Niny
Kvinna ·
23 jan, 2018
Wow så många som är mitt i operationer. Ska själv läggas under kniven imorgon. Har tagit in på hotell nära kliniken men det är ju helt omöjligt att sova. Tankarna snurrar iväg på precis allt. Ena sekunden drömmer jag om vilka kläder jag äntligen kommer kunna ha efter op, andra sekunden tänker jag "shit, tänk om jag dör"... helt stört. Känner mig egentligen trygg men det är som att hjärnan måste förbereda sig för precis alla tänkbara scenarier. Jag vet ju att det kommer gå skitbra...egentligen :)
Jag med! Imorgon är de min tur runt lunch att få tillbaka ett par bröst! Är inte nervös,har varit mer nervös tidigare i månade men nu känner jag mig lugn, o j*vligt torr o kliig efter den här duschen.. Paanik! Haha!
Men sova, näää de går bara inte, ligger o lyssnar på minsta tjejens andetag..
Så kommer den där känslan/tanken, tänk om jag inte vaknar upp ur narkosen, tänk om... hjälp!
Känner mig oxå egentligen trygg o lugn men som du säger, hjärnan spökar..