Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
sofiemaria profilbild

sofiemaria

Kvinna ·

25 okt, 2017

Vi som ska opereras i Januari 2018

Bröstförstoring

Hej! Tänkte att vi som bokat operationstid i Januari 2018 skulle kunna följas åt. Jag har bokat op på Nordiska Kliniken med Mattias den 31/1. Ser fram emot det såååååå!

286

Sortera efter

Mangotango

Kvinna ·

17 jan, 2018

Hej! Klämmer gärna in mig själv i den här tråden om det går bra, ska nämligen också opereras nu i januari. Den 25 rättare sagt och det blir av patrik höjier på nordiska kliniken =) Det råkar inte finnas någon annan här som ska göra det hos Patrik den 25e?
Gilla

Lillemor

Kvinna ·

18 jan, 2018

Mollymy skrev:

Okej Lillemor då ha du fullt upp med haha ;-) mina är 6,3 och 1år. Gruvar mig för hur de Ska gå med ettåringen som man bär/lyfter ganska mycket. Kommer din sambo vara hemma något ?

Ja jag är lite nervös men mest förväntansfull. Går mest runt och är rädd att man ska bli sjuk så man måste ställa in så ja håller alla tummar att man få hålla sig frisk!

Förstår att de känns skönare att få göra operationen tidigare på dagen :)

Haha ja, de är ganska bra tempo i veckorna! ;) men de är härligt att de känns när man lever :P Du har nog oxå ett bra tempo m 3!! Wow! Mjaa.. han har sagt de men de känns ytterst oklart om de verkligen blir så, de återstår nog att se hur status är på mig. Annars bävar jag lite för de oxå, men minstingen har precis börjat gå så jag får locka med de o gå själv o så får jag sitta mkt på golvet tänker jag.. Det löser sig!! Det måste de göra är mitt motto! Ja men med barn på förskolan är de ju mardrömmen om de kommer hem med feber så att man själv sen blir dålig nu tätt inpå, helgen som var så hade jag ont i halsen o hostade men de är bättre nu, peppar peppar!!
Gilla

Lillemor

Kvinna ·

18 jan, 2018

Mangotango skrev:

Hej! Klämmer gärna in mig själv i den här tråden om det går bra, ska nämligen också opereras nu i januari. Den 25 rättare sagt och det blir av patrik höjier på nordiska kliniken =)

Det råkar inte finnas någon annan här som ska göra det hos Patrik den 25e?

Såklart du ska! Välkommen hit!! Roligt att de är så många som skall till Nordiska tycker jag!
Gilla

Mollymy

Kvinna ·

18 jan, 2018

Lillemor, det är ungefär samma här då.. min man är egenföretagare så han kan styra sina dagar ändå ganska bra ändå sen kan han ju jobba nattetid oxå så han få ta sina skift då barnen sover om de blir så han måste jobba.. :) min ettåring har oxå börjat gå precis men klättrar däremot mkt :/ men som du säger man löser det på något sätt !! Spännande att de snart är dags !! :) hur ser ditt utgångsläge ut? Jag ha fått lite häng på 20-21cm och större vårtgårdar sen jag fick barn.. men ska kunna få ett bra resultat utan lyft säger dom! :)
Gilla

Lillemor

Kvinna ·

18 jan, 2018

Mollymy skrev:

Lillemor, det är ungefär samma här då.. min man är egenföretagare så han kan styra sina dagar ändå ganska bra ändå sen kan han ju jobba nattetid oxå så han få ta sina skift då barnen sover om de blir så han måste jobba.. :) min ettåring har oxå börjat gå precis men klättrar däremot mkt :/ men som du säger man löser det på något sätt !! Spännande att de snart är dags !! :) hur ser ditt utgångsläge ut? Jag ha fått lite häng på 20-21cm och större vårtgårdar sen jag fick barn.. men ska kunna få ett bra resultat utan lyft säger dom! :)

Ja men då är vi i liknande situation helt klart! jaa mitt utgångsläge.. jag tänkte försöka mig på att lägga upp en bild på min profil ikväll, men jag skulle inte säga att jag fått ngt häng eller så, utan dom sitter där dom sitter men är tomma. och jag hade inte speciellt stora bröst innan graviditeten men nu är de absolut platt och jag känner mig inte bekväm! vårtgårdar och bröstvårtorna är oxå som innan kidsen..Jag var så nöjd och glad över mina gravidbröst men de fick jag inte behålla, såklart! ;)
Gilla

Mollymy

Kvinna ·

18 jan, 2018

Vad skönt att du slapp få nåt häng iaf! Ska bli helt underbart att få nya bröst känner jag! =)
Gilla

Dino94

Kvinna ·

18 jan, 2018

Hellu! Jag hade op igår! :) gick kanon bra på citadellkliniken i Landskrona! :)
Gilla

KarolinaP

Kvinna ·

18 jan, 2018

Lillemor skrev:

KarolinaP skrev:

Vad kul att du hittat hit Lillemor :) Stort lycka till!!

Tack ska du ha! O desamma! För de var den 14/2 det var din tur att opereras va?

Det stämmer :D tack snälla :) kul att du ska opa dig hos Patrik, ska bli roligt att få följa din resa :) nu är det inte långt kvar för dig, är du nervös?
Gilla

Alfen

Kvinna ·

18 jan, 2018

Jag är nervös! Min op. Är imorgon kl.06.45 o ja kan inte sova! Borde d me ta me på att ja ska upp så tidigt men ja e sjukt nervös..
Gilla

Lillemor

Kvinna ·

18 jan, 2018

KarolinaP skrev:

Lillemor skrev:

KarolinaP skrev:

Vad kul att du hittat hit Lillemor :) Stort lycka till!!

Tack ska du ha! O desamma! För de var den 14/2 det var din tur att opereras va?

Det stämmer :D tack snälla :) kul att du ska opa dig hos Patrik, ska bli roligt att få följa din resa :) nu är det inte långt kvar för dig, är du nervös?

Alltså jag är kanske mer nervös än jag känner mig, men mest lixom sådär pirrig, förväntansfull. Hoppas såklart på ett bra resultat men är inte orolig utan litar på att dom, Patrik o hans team, knows their shit lixom! ; ) Jag skall pröva mig på att ladda upp före bilder nu, hoppas de kan hjälpa någon i framtiden med att bestämma sig! POF har ju varit bästa bästa för mig för alla små funderingar!
Gilla

Lillemor

Kvinna ·

18 jan, 2018

Alfen skrev:

Jag är nervös!
Min op. Är imorgon kl.06.45 o ja kan inte sova! Borde d me ta me på att ja ska upp så tidigt men ja e sjukt nervös..

Ah! I know the feeling, precis sån är jag med!! Man typ vill sova för mkt så de bara låser sig, så gör nått annat än ligg i sängen, se en film du sett 15 ggr o somna på soffan, ställ klockan o glid med! Stort lycka till imorgon!
Gilla

KarolinaP

Kvinna ·

18 jan, 2018

Alfen skrev:

Jag är nervös!
Min op. Är imorgon kl.06.45 o ja kan inte sova! Borde d me ta me på att ja ska upp så tidigt men ja e sjukt nervös..

Åh jag förstår, det måste vara sjukt svårt att sova natten innan :P Själv kommer jag säkert att klättra på väggarna :O Stort lycka till imorgon!!
Gilla

Mangotango

Kvinna ·

18 jan, 2018

Tack för välkomnandet! Nordiska kliniken verkar vara populärt, det känns skönt nu när jag också valt att göra min operation där. Vill passa på att önska er tjejer all lycka till med era operationer =)
Gilla

Alfen

Kvinna ·

19 jan, 2018

Nu är jag så lycklig! Underbar personal, asså ja va så trygg! Op. Vid 07.30 och va hemma 13.30. Min man har pysslat om mig hela dan :) barnen är hos sin mormor :) De är svullna, små och fasta :) Hahaha sån sjuk Känsla !!
Gilla

Lillemor

Kvinna ·

19 jan, 2018

Alfen skrev:

Nu är jag så lycklig! Underbar personal, asså ja va så trygg! Op. Vid 07.30 och va hemma 13.30. Min man har pysslat om mig hela dan :) barnen är hos sin mormor :)
De är svullna, små och fasta :) Hahaha sån sjuk
Känsla !!

Va härligt!! Grattis!! Skönt att bli lite ompysslad hemma oxå, o utan kidsen! Tyckte du de var obehagligt att bli sövd? Njut o grattis igen till nya fina bröst!
Gilla

Alfen

Kvinna ·

19 jan, 2018

Ja va mest orolig för narkosen men narkossköterskan va helt fantastisk o d kändes som ja hade tagit lite mer morfintabletter bara. Tyckte d va segt att va så sömnig/trött när ja ”vakna upp” bara då ja ville va pigg o glad. Men ja e så nöjd me kliniken! Alla va så bra o ja kände mig trygg!
Gilla

Saraeni

Kvinna ·

19 jan, 2018

Börjar bli så nervös få det är dags för mig att opererar mig på måndag! Har fortfarande inte bestämt mig vilket implantat jag vill ha men hoppas Patrik ķan hjälpa mig :)
Gilla

KarolinaP

Kvinna ·

19 jan, 2018

Ååh vad underbart att hör Alfen :D stort grattis!! Ska bli spännande att följa din resa Mangotango :D stort lycka till! Saraeni, förstår att du måste vara sjukt nervös nu :) inte alls många dagar kvar nu! Stort lycka till, kommer att bli såå bra!
Gilla

Saraeni

Kvinna ·

19 jan, 2018

KarolinaP skrev:

Ååh vad underbart att hör Alfen :D stort grattis!!
Ska bli spännande att följa din resa Mangotango :D stort lycka till!
Saraeni, förstår att du måste vara sjukt nervös nu :) inte alls många dagar kvar nu! Stort lycka till, kommer att bli såå bra!

Tack snälla! Det hoppas jag också :)
Gilla

Mollymy

Kvinna ·

20 jan, 2018

Saraeni skrev:

KarolinaP skrev:

Ååh vad underbart att hör Alfen :D stort grattis!!
Ska bli spännande att följa din resa Mangotango :D stort lycka till!
Saraeni, förstår att du måste vara sjukt nervös nu :) inte alls många dagar kvar nu! Stort lycka till, kommer att bli såå bra!

Tack snälla! Det hoppas jag också :)

Förstår dig!! Jag ha op på tisdag och sovit dåligt inatt då jag inte kan släppa tankarna på detta!! Så spänd och förväntansfull ;-)) har inte heller bestämt storlek än men jag litar på Patrik fullt ut...!! Ska bli spännande att följas åt nu när vi är ett helt gäng som ska opas inom kort ;-) Lycka till alla :D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem