sofiemaria
Kvinna ·
25 okt, 2017
Vi som ska opereras i Januari 2018
BröstförstoringHej! Tänkte att vi som bokat operationstid i Januari 2018 skulle kunna följas åt. Jag har bokat op på Nordiska Kliniken med Mattias den 31/1. Ser fram emot det såååååå!
Sortera efter
Mangotango
Kvinna ·
17 jan, 2018
Lillemor
Kvinna ·
18 jan, 2018
Okej Lillemor då ha du fullt upp med haha ;-) mina är 6,3 och 1år. Gruvar mig för hur de Ska gå med ettåringen som man bär/lyfter ganska mycket. Kommer din sambo vara hemma något ?
Ja jag är lite nervös men mest förväntansfull. Går mest runt och är rädd att man ska bli sjuk så man måste ställa in så ja håller alla tummar att man få hålla sig frisk!
Förstår att de känns skönare att få göra operationen tidigare på dagen :)
Lillemor
Kvinna ·
18 jan, 2018
Hej! Klämmer gärna in mig själv i den här tråden om det går bra, ska nämligen också opereras nu i januari. Den 25 rättare sagt och det blir av patrik höjier på nordiska kliniken =)
Det råkar inte finnas någon annan här som ska göra det hos Patrik den 25e?
Mollymy
Kvinna ·
18 jan, 2018
Lillemor
Kvinna ·
18 jan, 2018
Lillemor, det är ungefär samma här då.. min man är egenföretagare så han kan styra sina dagar ändå ganska bra ändå sen kan han ju jobba nattetid oxå så han få ta sina skift då barnen sover om de blir så han måste jobba.. :) min ettåring har oxå börjat gå precis men klättrar däremot mkt :/ men som du säger man löser det på något sätt !! Spännande att de snart är dags !! :) hur ser ditt utgångsläge ut? Jag ha fått lite häng på 20-21cm och större vårtgårdar sen jag fick barn.. men ska kunna få ett bra resultat utan lyft säger dom! :)
Mollymy
Kvinna ·
18 jan, 2018
Dino94
Kvinna ·
18 jan, 2018
KarolinaP
Kvinna ·
18 jan, 2018
Vad kul att du hittat hit Lillemor :) Stort lycka till!!
Tack ska du ha! O desamma! För de var den 14/2 det var din tur att opereras va?
Alfen
Kvinna ·
18 jan, 2018
Lillemor
Kvinna ·
18 jan, 2018
Vad kul att du hittat hit Lillemor :) Stort lycka till!!
Tack ska du ha! O desamma! För de var den 14/2 det var din tur att opereras va?
Det stämmer :D tack snälla :) kul att du ska opa dig hos Patrik, ska bli roligt att få följa din resa :) nu är det inte långt kvar för dig, är du nervös?
Lillemor
Kvinna ·
18 jan, 2018
Jag är nervös!
Min op. Är imorgon kl.06.45 o ja kan inte sova! Borde d me ta me på att ja ska upp så tidigt men ja e sjukt nervös..
KarolinaP
Kvinna ·
18 jan, 2018
Jag är nervös!
Min op. Är imorgon kl.06.45 o ja kan inte sova! Borde d me ta me på att ja ska upp så tidigt men ja e sjukt nervös..
Mangotango
Kvinna ·
18 jan, 2018
Alfen
Kvinna ·
19 jan, 2018
Lillemor
Kvinna ·
19 jan, 2018
Nu är jag så lycklig! Underbar personal, asså ja va så trygg! Op. Vid 07.30 och va hemma 13.30. Min man har pysslat om mig hela dan :) barnen är hos sin mormor :)
De är svullna, små och fasta :) Hahaha sån sjuk
Känsla !!
Alfen
Kvinna ·
19 jan, 2018
Saraeni
Kvinna ·
19 jan, 2018
KarolinaP
Kvinna ·
19 jan, 2018
Saraeni
Kvinna ·
19 jan, 2018
Ååh vad underbart att hör Alfen :D stort grattis!!
Ska bli spännande att följa din resa Mangotango :D stort lycka till!
Saraeni, förstår att du måste vara sjukt nervös nu :) inte alls många dagar kvar nu! Stort lycka till, kommer att bli såå bra!
Mollymy
Kvinna ·
20 jan, 2018
Ååh vad underbart att hör Alfen :D stort grattis!!
Ska bli spännande att följa din resa Mangotango :D stort lycka till!
Saraeni, förstår att du måste vara sjukt nervös nu :) inte alls många dagar kvar nu! Stort lycka till, kommer att bli såå bra!
Tack snälla! Det hoppas jag också :)