sofiemaria
Kvinna ·
25 okt, 2017
Vi som ska opereras i Januari 2018
BröstförstoringHej! Tänkte att vi som bokat operationstid i Januari 2018 skulle kunna följas åt. Jag har bokat op på Nordiska Kliniken med Mattias den 31/1. Ser fram emot det såååååå!
Sortera efter
Saraeni
Kvinna ·
23 jan, 2018
Mollymy
Kvinna ·
23 jan, 2018
Mollymy
Kvinna ·
23 jan, 2018
Saraeni
Kvinna ·
23 jan, 2018
Saraeni! Vilket lugnande inlägg du gav mig!! Jag håller tummarna att de är typen av den smärta jag med får. Så roligt att höra att du är nöjd och att brösten är fina :)
Thelma
Kvinna ·
23 jan, 2018
Här ligger jag med mina nya tuttar. Har ont som tusan men allt har gått bra. Skönt att stanna kvar på kliniken 1 natt. De ser så fina ut. :-) lycka till alla ni som ska göra det.
Va roligt thelma! Jag som
Absolut älskar cosmopattar vill väldigt gärna se dina sen! Ta gärna kort när du har möjlighet. Han gör juh såååå fina bröst!
Mangotango
Kvinna ·
23 jan, 2018
PÅ TORS smäller det!! Börjar bli nervös nu, framförallt för alla förberedelser här hemma eftersom jag bor ensam.
Ska även bestämma mig för storlek på morgonen, 275cc eller 300cc hög profil Mentor! Någon som har råd?
Någon mer som ska operera sig på TOR?
Mangotango
Kvinna ·
23 jan, 2018
Lillemor
Kvinna ·
23 jan, 2018
Lillemor, jag ser att vi verkar ha väldigt lika utgångslägen och är inne på samma implantat. Jag är lite längre än du, 169cm och väger 54kg. Din före bild i galleriet hade kunnat vara tagen på mig, så lik är den! Storleken och formen du har idag är precis hur jag ser ut! Och jag är också inne på motiva runda full 450cc, och ska opereras av patrik denna vecka. Tänka sig vilket sammanträffande!! Så kul!! =)
Thelma
Kvinna ·
23 jan, 2018
Alfen
Kvinna ·
23 jan, 2018
Hur gör ni för att ta er upp ut soffan/sängen utan att det känns som att implantaten ska hoppa ut. Har inte så ont idag när jag är uppe och går eller när jag sitter. Men resa sig gör ju sjukt ont. Ändå försöker jag använda magen och benen
Thelma
Kvinna ·
23 jan, 2018
Alfen
Kvinna ·
23 jan, 2018
Jag har provat de flesta sätt. De bästa är när sambon hjälper till med en kudde/hand i ryggen.
Men den smärtan släpper väl någon gång.
Hur har din smärta blivit Alfen? Nu är det några dagar sedan du op.
Thelma
Kvinna ·
23 jan, 2018
Lillemor
Kvinna ·
23 jan, 2018
Alfen
Kvinna ·
23 jan, 2018
Klar!!! Op vid 13, vaken och käkar lite frukost just precis. Lite dåsig, känns som jag skulle vilja sova några timmar men i övrigt helt okej. Lite värk såklart men helt klart överkommligt, värst är frossan!! Så frusen trots dubbla täcken!
MJ1
Kvinna ·
23 jan, 2018
Alfen
Kvinna ·
23 jan, 2018
Åh va spännande! jag ska opas hos Peter Cosmo i övermorgon 25/1-18!
Så nervös, men ändå taggad! ;D
Mollymy
Kvinna ·
23 jan, 2018
Lillemor
Kvinna ·
23 jan, 2018
Klar!!! Op vid 13, vaken och käkar lite frukost just precis. Lite dåsig, känns som jag skulle vilja sova några timmar men i övrigt helt okej. Lite värk såklart men helt klart överkommligt, värst är frossan!! Så frusen trots dubbla täcken!
Han roligt! Stort grattis! Hade oxå lite frossa men så somna ja om så gick d över sen :)
Lillemor
Kvinna ·
23 jan, 2018
Han roligt! Stort grattis! Hade oxå lite frossa men så somna ja om så gick d över sen :)