Spanarn
Kvinna ·
05 sep, 2015
Vi som ska opereras i November 2015!!
BröstförstoringOperation inbokad i november! Ska vi följas åt?
Sortera efter
jp85
Kvinna ·
20 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
20 nov, 2015
pacman
Kvinna ·
20 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
20 nov, 2015
pacman
Kvinna ·
20 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
20 nov, 2015
Nova82
Kvinna ·
20 nov, 2015
A-D
Kvinna ·
20 nov, 2015
Och helt plötsligt vart operationen framflyttad en dag, så nu är det bara 6 dagar kvar. Nu börjar nervositeten komma!
Aifo
Kvinna ·
20 nov, 2015
Jag mådde också jättebra igår efter operationen, men det kom ikapp mig på kvällen. Spydde fyra gånger, och var inte alls sugen på mat. Vet inte om jag kräktes av markosen eller medicinerna, men jag var ju inte jättetaggad på att ta tabletterna idag, haha. Får se hur det går idag, men jag känner mig inte riktigt lika illamående som igår.
jp85
Kvinna ·
20 nov, 2015
Jag mådde också jättebra igår efter operationen, men det kom ikapp mig på kvällen. Spydde fyra gånger, och var inte alls sugen på mat. Vet inte om jag kräktes av markosen eller medicinerna, men jag var ju inte jättetaggad på att ta tabletterna idag, haha. Får se hur det går idag, men jag känner mig inte riktigt lika illamående som igår.
pacman
Kvinna ·
20 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
20 nov, 2015
Spanarn
Kvinna ·
20 nov, 2015
Spanarn
Kvinna ·
20 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
20 nov, 2015
Spanarn
Kvinna ·
20 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
20 nov, 2015
Lunda
Kvinna ·
21 nov, 2015
Viv-vi
Kvinna ·
21 nov, 2015
Operation igår och jag är så glad över mina nya bröst. Storleken verkar bli precis så som jag tänkt mig :) De är så klart svullna och stenhårda nu men det får man väl räkna med.
NI som är uppe och rör er och lyckas fota brösten redan dag 1 vad jag är imponerad! Själv vågar jag inte röra behån och jag kan knappt dricka vatten själv. Ser fram emot då det börjar kännas lite bättre så jag kan ta av behån. Då lägger jag upp lite bilder också
jp85
Kvinna ·
21 nov, 2015
Operation igår och jag är så glad över mina nya bröst. Storleken verkar bli precis så som jag tänkt mig :) De är så klart svullna och stenhårda nu men det får man väl räkna med.
NI som är uppe och rör er och lyckas fota brösten redan dag 1 vad jag är imponerad! Själv vågar jag inte röra behån och jag kan knappt dricka vatten själv. Ser fram emot då det börjar kännas lite bättre så jag kan ta av behån. Då lägger jag upp lite bilder också