Spanarn
Kvinna ·
05 sep, 2015
Vi som ska opereras i November 2015!!
BröstförstoringOperation inbokad i november! Ska vi följas åt?
Sortera efter
pacman
Kvinna ·
22 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
22 nov, 2015
Stockholmbeauty
Kvinna ·
22 nov, 2015
Jag själv ser skillnad på mina nya bröst. Innan op. hade jag knappt en 70A. Jag valde 450cc hp och just nu är dem verkligen svullna, men behöver vänta ett bra tag för att svullnaden ska avta och därefter avgöra om det verkligen är så stort som jag önskat mig. Annars får det bli storleksbyte senare i framtiden.
Det beror på allt ifrån hur dina bröst var tidigare och vilken cc du valde som gör skillnad. Men det låter iallafall bra att dina vänner och familjen ser skillnad. Mitt tips är att vänta tills svullnaden har gått över. Fick veta att det tar upp till ca 1 år tills brösten har "placerat sig" och "kommit i form" efter en bröstförstoring.
Stockholmbeauty
Kvinna ·
22 nov, 2015
Jag själv ser skillnad på mina nya bröst. Innan op. hade jag knappt en 70A. Jag valde 450cc hp och just nu är dem verkligen svullna, men behöver vänta ett bra tag för att svullnaden ska avta och därefter avgöra om det verkligen är så stort som jag önskat mig. Annars får det bli storleksbyte senare i framtiden.
Det beror på allt ifrån hur dina bröst var tidigare och vilken cc du valde som gör skillnad. Men det låter iallafall bra att dina vänner och familjen ser skillnad. Mitt tips är att vänta tills svullnaden har gått över. Fick veta att det tar upp till ca 1 år tills brösten har "placerat sig" och "kommit i form" efter en bröstförstoring.
pacman
Kvinna ·
22 nov, 2015
pacman
Kvinna ·
22 nov, 2015
Viv-vi
Kvinna ·
24 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
24 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
24 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
24 nov, 2015
Tingeling75
Kvinna ·
24 nov, 2015
Aifo
Kvinna ·
24 nov, 2015
SÅ fint!! Förstår att du är nöjd :-)
Asirnas
Kvinna ·
24 nov, 2015
Nu är det min tur imorgon! :D (igen :P)
Copa14
Kvinna ·
24 nov, 2015
Vad kul att följa er "resa" genom detta. Jag är själv i op tankar och håller väl på att vela runt mellan olika klinker, vilken som passar mig bäst osv. Några råd? Dessutom har jag en fråga om hur illamående ni har varit under dagarna/veckorna efter op? Vad har ni haft för krämper förutom smärtan? :)
Aifo
Kvinna ·
24 nov, 2015
Ja, nu börjar man må riktigt bra! Får ont i ryggen om nätterna bara. Ibland känns det nästan tomt att det är över, haha! All förväntan, nervositet och googlande som man ägnade sig åt innan. Och nu är det gjort. Men nu sitter jag istället framför datorn och kollar alla kläder som jag kan shoppa i framtiden. Bikinis och underkläder man kan ha. Underbart!
Aifo
Kvinna ·
24 nov, 2015
Spännande! Det kommer bli hur bra som helst :-)
Asirnas
Kvinna ·
25 nov, 2015
Spännande! Det kommer bli hur bra som helst :-)
Tredje gången gillt som man brukar säga! :P
jp85
Kvinna ·
25 nov, 2015
Ja, nu börjar man må riktigt bra! Får ont i ryggen om nätterna bara. Ibland känns det nästan tomt att det är över, haha! All förväntan, nervositet och googlande som man ägnade sig åt innan. Och nu är det gjort. Men nu sitter jag istället framför datorn och kollar alla kläder som jag kan shoppa i framtiden. Bikinis och underkläder man kan ha. Underbart!
Lunda
Kvinna ·
25 nov, 2015
A-D
Kvinna ·
25 nov, 2015
Imorgon smäller det! Nu är man riktigt nervös!