Spanarn
Kvinna ·
05 sep, 2015
Vi som ska opereras i November 2015!!
BröstförstoringOperation inbokad i november! Ska vi följas åt?
Sortera efter
jp85
Kvinna ·
25 nov, 2015
pacman
Kvinna ·
25 nov, 2015
pacman
Kvinna ·
25 nov, 2015
Nu är det min tur imorgon! :D (igen :P)
Asirnas
Kvinna ·
25 nov, 2015
Nu är det min tur imorgon! :D (igen :P)
Oh ja! Dock rört ppå mig något för mycket nu så det blött igenom lite pytte, så måste verkligen vara stille nu xD
Vore bättre om jag var helt däckad av narkosen istället -_-
jp85
Kvinna ·
25 nov, 2015
Lunda
Kvinna ·
25 nov, 2015
Aifo
Kvinna ·
25 nov, 2015
Jag upplever också det som att min klyfta har blivit bredare nu när svullnaden lagt sig. Ok än så länge. Bara det inte blir ännu bredare...
Asirnas
Kvinna ·
25 nov, 2015
Man ska vänta minst 4 veckor innan man badar. SPeciellt i spa där det finns många bakterier i vattnet då det är så många som delar bad. Dina snitt måste vara helt läkta. Det har snart gått en månad för dig men jag råder dig att kolla med Helena om du vågar göra det än.
Jag får ej bada nu (är ny opererad idag) och om jag ska bada så är det från en vecka fårn nu så kommer jag a mina snitt ovanför vattenytan.
Nova82
Kvinna ·
25 nov, 2015
Asirnas
Kvinna ·
25 nov, 2015
Ang. bröstvårtrona så får man antingen ingen käsnel alls, fast det är sällan det sker, man kan få delvsi käsnel, känsel som kommer tillbaka sakta men säkert enner känsel på en gång :)
Äockså orolig över känseln, men min kirurg sa att det kan bli bättre idag r mig efter korren nu :)
Nova82
Kvinna ·
26 nov, 2015
Ang. bröstvårtrona så får man antingen ingen käsnel alls, fast det är sällan det sker, man kan få delvsi käsnel, känsel som kommer tillbaka sakta men säkert enner känsel på en gång :)
Äockså orolig över känseln, men min kirurg sa att det kan bli bättre idag r mig efter korren nu :)
jp85
Kvinna ·
26 nov, 2015
Jag upplever också det som att min klyfta har blivit bredare nu när svullnaden lagt sig. Ok än så länge. Bara det inte blir ännu bredare...
jp85
Kvinna ·
26 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
26 nov, 2015
pacman
Kvinna ·
26 nov, 2015
pacman
Kvinna ·
26 nov, 2015
Nova82
Kvinna ·
26 nov, 2015
A-D
Kvinna ·
26 nov, 2015
Asirnas
Kvinna ·
26 nov, 2015
Nej, de minst första 1-2 veckorna är det viktigt att man sover på rygg. Fråga din klinik om detta innan du börjar sova på sidan.
Asirnas
Kvinna ·
26 nov, 2015
Det får man göra! :) Håller tummarna för dig!
Kom nu precis hem från kliniken :)