Spanarn
Kvinna ·
05 sep, 2015
Vi som ska opereras i November 2015!!
BröstförstoringOperation inbokad i november! Ska vi följas åt?
Sortera efter
Spanarn
Kvinna ·
12 okt, 2015
jp85
Kvinna ·
12 okt, 2015
jag ska op. 18/11 och längtar som aldrig förr.
dessvärre kan jag inte bestämma mig för strl.:-/
velar på mellan 450-500 cc.
det var det hon rek. men är rädd att det ska kännas på tok för stort.
ligger på ca 70 b/70 c nu. är 172 cm lång och 61,5 kg tung
ska ni ha släta eller texturerade inlägg, märke?
jp85
Kvinna ·
12 okt, 2015
känns som at vi ligger lite lika i val, längd o i vikt.
men hur sjutton ska man kunna bestämma sig?
det är ju liksom inte bara gå tillbaka till kliniken med kvitto o ämna tillbaka/byta;-)
vilket implantat läggs in?
Stege01
Kvinna ·
13 okt, 2015
Hej,
Jag ska också opereraras i November, 2:e närmare bestämt!
Skapligt nervös :p
pauliccc
Kvinna ·
13 okt, 2015
jp85
Kvinna ·
13 okt, 2015
Hej,
jp85
Kvinna ·
13 okt, 2015
Spanarn
Kvinna ·
13 okt, 2015
Hej,
Åh! Jag räknar ner och har två veckor till kvar efter dig. Vi ska till samma ställe men till olika kirurger såg jag iaf. Hur känns det utöver nervositeten. Känner du dig säker på val av stl och implantat mm
jp85
Kvinna ·
15 okt, 2015
Stege01
Kvinna ·
15 okt, 2015
Njaa det kan jag väl inte säga!
Jag började att prova på 250 och när jag kom upp till 325 kändes det bra. Sedan ställde kirurgen frågan om jag var nöjd, varpå jag svarade inte mindre iaf. Då tyckte han att då fortsätter vi att prova lite större för att se min reaktion. Vid 400 blev jag ännu nöjdare och visste att större vill jag inte ha. Dock så blev valet 425 i och med att jag lägger implantaten bakom så då försvinner det en del.
Jag har dock funderat fram och tillbaka om jag har valt för stort, sen jag kom hem från konsultationen, men har bestämt mig för att köra på det vi valde där och då. :)
Aifo
Kvinna ·
15 okt, 2015
20 november är jag ibokad. Jag längtar! Men är samtidigt jättenervös...
jp85
Kvinna ·
15 okt, 2015
jp85
Kvinna ·
18 okt, 2015
feliicia
Kvinna ·
18 okt, 2015
Jag hoppar in här! :) Jag ska göra min andra op i November hos Patrik på L&E.
jp85
Kvinna ·
18 okt, 2015
miss.m
Kvinna ·
18 okt, 2015
vad roligt hörni! Jag kör också op i november! 5e gäller för mig på citadellkliniken landskrona med Jörg! har konsultation på måndag, är jätteskraj över att missa någon viktig fråga! När jag har kört "ristestet" känns 2,5 dl ris ganska bra, vill ju inte få för stora då jag redan har lite bröst men gärna skulle fylla ut en D-kupa lite snyggt ;) vad var det viktigaste ni fråga på era konsultationer? :)
Åh så sent svar, förlåt! det var helt sjukt kul att vara på konsultationen, så glad över att tagit första steget, nu är jag bara så taggad! Men jag har tydligen ganska breda bröst, 14 cm så det minsta jag kunde lägga in var 400cc i motiva, som min kirurg vill lägga i. jag är så orolig nu för att det ska bli för stort, livrädd för att det ska se jättefake ut i bikini och så!
miss.m
Kvinna ·
18 okt, 2015
Åh så sent svar, förlåt! det var helt sjukt kul att vara på konsultationen, så glad över att tagit första steget, nu är jag bara så taggad! Men jag har tydligen ganska breda bröst, 14 cm så det minsta jag kunde lägga in var 400cc i motiva, som min kirurg vill lägga i. jag är så orolig nu för att det ska bli för stort, livrädd för att det ska se jättefake ut i bikini och så!
miss.m
Kvinna ·
18 okt, 2015
Är lite avundssjuk på alla som verkar kunna välja och vraka mellan alla möjliga olika sorters storlekar.. det minsta jag kunde ta var 400cc på grund av att mina bröst är 14cm breda. livrädd för att det ska bli megastort! tog medium profil i alla fall, men det var inte meloner jag va ute efter! 😲
Rosaelefant
Kvinna ·
18 okt, 2015
Jag ska opereras 6:e Novmeber på Laser & Estetisk Stockholm av Patrik Höijer. Känner mig nervös och förväntansfull då jag aldrig opererats tidigare. Men jag känner mig trygg med Patrik och har mejlkontakt med honom, så att han kan lugna mig när jag blir orolig för något. Jag har just nu A-kupa och ska lägga in Motiva ergonomix hög profil 500 cc bakom muskeln som det är tänkt. Längtar!
jp85
Kvinna ·
18 okt, 2015