Spanarn
Kvinna ·
Sortera efter

miss.m
Kvinna ·

feliicia
Kvinna ·

jp85
Kvinna ·

rosen1995
Kvinna ·

Spanarn
Kvinna ·
Jag ska dit den 16:e. Funderar på att kolla om jag kan få testa igen samma dag man kommer dit. Velar mellan 310 mini, 360 demi eller 380 demi. Det mesta handlar om bredden på implantatet men vet inte om 0,25 mm gör så stor skillnad iofs. Vill bara få ett snyggt mellanrum och bra form på brösten.

Orhe
Kvinna ·

Asirnas
Kvinna ·
Föehoppningsvis blir jag opererad igen i November...

jp85
Kvinna ·

jp85
Kvinna ·
Föehoppningsvis blir jag opererad igen i November...

jp85
Kvinna ·
Min kirurg gjorde det, bredden på bröstet på mitten vid nippeln tror jag, endast bredden och inte "omkretsen" om du förstår :) han hade ett verktyg så han kunde mäta ordentligt

feliicia
Kvinna ·

jp85
Kvinna ·

jp85
Kvinna ·

Spanarn
Kvinna ·
puh... Jag börjar jobba igen efter en vecka och två dagar. Visserligen halvtid första veckan efter där men ändå... Är det någon som känner någon som fixat det? hahaha vet inte riktigt vad jag gett mig in på men är också egen företagare och vill helst inte att kunderna ska märka att jag varit borta. dvs att jag opererat mig.

jp85
Kvinna ·
puh... Jag börjar jobba igen efter en vecka och två dagar. Visserligen halvtid första veckan efter där men ändå... Är det någon som känner någon som fixat det? hahaha vet inte riktigt vad jag gett mig in på men är också egen företagare och vill helst inte att kunderna ska märka att jag varit borta. dvs att jag opererat mig.

Spanarn
Kvinna ·

jp85
Kvinna ·

A-D
Kvinna ·
Kul med en sådan här tråd!

jp85
Kvinna ·
Kul med en sådan här tråd!

A-D
Kvinna ·
Min kirurg gjorde det, bredden på bröstet på mitten vid nippeln tror jag, endast bredden och inte "omkretsen" om du förstår :) han hade ett verktyg så han kunde mäta ordentligt