Silicon dream
Man ·
19 jul, 2014
Vi som ska opereras i oktober 2014
BröstförstoringHittar ingen tråd för oss som ska opereras i oktober så jag tänkte starta en tråd för oss där vi kan prata av oss, få råd, tips, stöttning och pepp.
Sortera efter
nyaboobs
Kvinna ·
10 okt, 2014
Glanso
Kvinna ·
11 okt, 2014
Vkac
Kvinna ·
12 okt, 2014
Cheetah
Kvinna ·
12 okt, 2014
Glanso
Kvinna ·
12 okt, 2014
Maria85
Kvinna ·
12 okt, 2014
Cheetah
Kvinna ·
12 okt, 2014
Maria85
Kvinna ·
12 okt, 2014
Vkac
Kvinna ·
12 okt, 2014
heisenberg84
Kvinna ·
12 okt, 2014
CillaMilla
Kvinna ·
12 okt, 2014
heisenberg84
Kvinna ·
12 okt, 2014
Tvillingmamma
Kvinna ·
13 okt, 2014
Erriicca
Kvinna ·
13 okt, 2014
Nu på onsdag är det äntligen min tur!!! Gud vad jag har längtat! :)
Vkac
Kvinna ·
13 okt, 2014
Fredag
Kvinna ·
13 okt, 2014
Jag opereras på Proforma den 21/10, Calle.
fisalotta
Kvinna ·
13 okt, 2014
Imrogon ska jag opereras! Lite nervös och mycket förväntansfull. Mest rädd för nålstick/sprutor och smärtan efteråt. Och orolig över att de kommer bli för stora! Sen är man ju klart orolig över komplikationer. Och att behöva sova på rygg i 4 veckor verkar jobbigt... Och att resultatet inte blir som jag önskar. Nu fick jag skriva av mej lite i alla fall 🤭 Jag hoppas att dom snabbt blir fina och att läkningstiden går fort! 😛 Något jag väntat på i så många år ska snart bli verklighet! Det känns så jäkla häftigt 😀
Cheetah
Kvinna ·
13 okt, 2014
Nu på onsdag är det äntligen min tur!!! Gud vad jag har längtat! :)
Cheetah
Kvinna ·
13 okt, 2014
Imrogon ska jag opereras! Lite nervös och mycket förväntansfull. Mest rädd för nålstick/sprutor och smärtan efteråt. Och orolig över att de kommer bli för stora! Sen är man ju klart orolig över komplikationer. Och att behöva sova på rygg i 4 veckor verkar jobbigt... Och att resultatet inte blir som jag önskar. Nu fick jag skriva av mej lite i alla fall 🤭 Jag hoppas att dom snabbt blir fina och att läkningstiden går fort! 😛 Något jag väntat på i så många år ska snart bli verklighet! Det känns så jäkla häftigt 😀
Carr
Kvinna ·
13 okt, 2014