msfix
Kvinna ·
30 nov, 2014
Vi som ska opereras vecka 50 (8-14 dec 2014)
BröstförstoringEftersom decembertråden blivit så lång, tänkte jag att vi som ska opereras vecka 50 hade kunnat samlas här med våra funderingar. Det blir lättare att få en överblick vilka vi är och kanske även att det blir lite personligare :). Tänker även att det kan vara kul att fäljas åt under återhämtningen. Hoppas vi blir några stycken här som följs åt.
Sortera efter
barbieee
Kvinna ·
19 dec, 2014
Princess
Kvinna ·
19 dec, 2014
Lumiess härligt att allt bara blir bättre & bättre å grymt jobbat med rökningen!! Jag har heller inte rökt efter operationen & känner inte för det just nu. Så hoppas det håller i sig! :)
Barbieee Usch vad hemskt att få kräksjukan mitt upp i allt. stackars dig! Det måste göra skit ont? Jag håller på å dör bara jag försöker skratta :/ Krya på dig!!!
barbieee
Kvinna ·
19 dec, 2014
Ja de känns kan jag säga men betydligt mindre nu när de äändå gått 1 vecka men mat smittar 48 h så avbokade tiden eftersom jag kan smitta andra patienter som är där
Lumiess
Kvinna ·
19 dec, 2014
Lumiess härligt att allt bara blir bättre & bättre å grymt jobbat med rökningen!! Jag har heller inte rökt efter operationen & känner inte för det just nu. Så hoppas det håller i sig! :)
Barbieee Usch vad hemskt att få kräksjukan mitt upp i allt. stackars dig! Det måste göra skit ont? Jag håller på å dör bara jag försöker skratta :/ Krya på dig!!!
msfix
Kvinna ·
19 dec, 2014
vadå senan i armhålan ? undra om de är de jag också har de ser konstigt ut och svårt att stäcka upp den armen då de spänner som fan ....
Har dessutom lyckas åka på vinterkräksjukan och skulle tagit mina stygn idag !!! så nu blir de först den 26e hoppas de inte blir försämrat på något vis nu bara
barbieee
Kvinna ·
19 dec, 2014
tack :) okej så bra ska maila massa bilder till tuve ikväll eftersom jag inte kunde komma idag så hoppas allt ser bra ut
Princess
Kvinna ·
19 dec, 2014
Jo det känns ungefär lika. Försökte åka till ett köpcentrum idag men det blev bara lite mat sen fick jag så ont så de va bara att åka hem igen. Min stelhet släpper inte heller så man ser så dum ut när man försöker gå :) Men jag ska prova om nån dag igen för jag måste hinna köpa dom sista julklapparna. Jo jag har ju funderat på om jag ska våga lägga ut bilder eller inte ;) Kan man bara lägga ut en bild åt gången eller kan man lägga in flera samtidigt?
Lumiess
Kvinna ·
19 dec, 2014
Annie87
Kvinna ·
20 dec, 2014
Princess
Kvinna ·
20 dec, 2014
Tror inte heller det är någon fara med ojämnheter just nu eftersom att dom har så himla lång tid kvar å läka & hinner säkert ändra form flera gånger om :) Mina va väldigt ojämn dag ett men nu e dom mycket bättre. Förutom att dom fortfarande e så jäkla uppblåsta, stenhårda å stora.
Jag tycker också att mina är väldigt stora och funderar på om jag lagt in för mycket. Å vissa säger ju att dom till o med kan bli större när dom läkt klart :O Hoppas inte det blir så för mig iaf!
Men antar att det tar ett tag att vänja sig med storleken oxå med tanke på att man har haft & är van väldigt små bröst innan.
Vi alla blir säkert väldig nöjda sen när allt lägger sig och blir bra igen.
Vi har ju gått igenom väldigt mycket nu & kämpat på med både det ena & det andra så förhoppningsvis blir allt super bra när alla funderingr, oroligheter & smärtor försvinner :)
msfix
Kvinna ·
20 dec, 2014
barbieee
Kvinna ·
20 dec, 2014
Annie87
Kvinna ·
20 dec, 2014
Princess
Kvinna ·
20 dec, 2014
Barbieee Jag har oxå tappat känseln hela undersidan av brösten men det hör ju till. Bröstvårtorna har jag haft känsel i hela tiden men dock så gör dom fruktansvärt ont. fått för mig att det är bhn som skaver? Någon mer som känner så?
Annooo Känner lika som dig där. Är rädd att jag började fixa och trixa för tidigt med allt. Jag har ju haft jäkligt ont men har ändå gett mig fan på att jag ska klara av att laga mat, plocka i & ur diskmaskin osv. Så hoppas verkligen inte att man förstört något :/
Lumiess
Kvinna ·
20 dec, 2014
barbieee
Kvinna ·
21 dec, 2014
barbieee
Kvinna ·
21 dec, 2014
tjejer vad har ni fått för info kring op ärren, Pratat med tuve idag (mailat) fick plocka bort tejpen (ärren är redan snygga om man nu kan kalla de ärr snarare lite sår forf :P ) förvånad hur små de är liksom hur f*n får de in så stora implantat där haha men nu till frågan Tuve sa att jag inte ska fortsätta tejpa alltså inte sätta på någon ny vad har era kirurger sagt till er ? Jag har en vit tejp jag köpt på apoteket som jag funderat på att sätta dit just för de känns som mindre bakterier ska komma åt (eller blir de tvärtom att ev bakterier stängs inne?? )
Drutten 76
Kvinna ·
22 dec, 2014
Drutten 76
Kvinna ·
22 dec, 2014
Annie87
Kvinna ·
22 dec, 2014
Visar 181 till 200 av total 227 objekt
vadå senan i armhålan ? undra om de är de jag också har de ser konstigt ut och svårt att stäcka upp den armen då de spänner som fan ....
Har dessutom lyckas åka på vinterkräksjukan och skulle tagit mina stygn idag !!! så nu blir de först den 26e hoppas de inte blir försämrat på något vis nu bara