msfix
Kvinna ·
30 nov, 2014
Vi som ska opereras vecka 50 (8-14 dec 2014)
BröstförstoringEftersom decembertråden blivit så lång, tänkte jag att vi som ska opereras vecka 50 hade kunnat samlas här med våra funderingar. Det blir lättare att få en överblick vilka vi är och kanske även att det blir lite personligare :). Tänker även att det kan vara kul att fäljas åt under återhämtningen. Hoppas vi blir några stycken här som följs åt.
Sortera efter
Annielilja
Kvinna ·
08 dec, 2014
Drutten 76
Kvinna ·
08 dec, 2014
msfix
Kvinna ·
08 dec, 2014
Annielilja
Kvinna ·
09 dec, 2014
mushufasa
Kvinna ·
09 dec, 2014
Annielilja
Kvinna ·
09 dec, 2014
Nu har jag skrivit min operationsberättelse. 😀
msfix
Kvinna ·
09 dec, 2014
msfix
Kvinna ·
09 dec, 2014
Annielilja
Kvinna ·
09 dec, 2014
Fyrtornet
Kvinna ·
09 dec, 2014
mushufasa
Kvinna ·
09 dec, 2014
Annielilja
Kvinna ·
09 dec, 2014
msfix
Kvinna ·
09 dec, 2014
msfix
Kvinna ·
09 dec, 2014
Nezz79
Kvinna ·
09 dec, 2014
Hej tjejer =) här hr ni en nyopererad ena som visserligen har ont men jag är så nöjd med hur dagen har gått - helt över mina förväntningar vilken go personal och läkare.
Jag blev avrådd att ta 450 ta cc så det blev 425 som vi tidigare tänkt (har lite för lite hud pga lyftet och med 25 cc till behövdes en halv cm mer hud nertill för bästa form, som inte riktigt fanns)
Jag är lite orolig för att jag inte kommer få en så fin form på brösten som jag eg önskar ( pga taskigt utgångsläge x flera) men då jag och Ulf hade flera fina samtal innan operationen om vad jag hoppas på och vad som är mina "farhågor" (visade bilder vilket är ett så bra tips så man vet att vi förstår varandra) så känner jag mig ändå rätt så lugn -det kan ju iaf inte bli värre ;)
Ska imorgon skriva en operationsberättelse och kanske vågar jag lägga ut mina före-bilder oxå. Nu väntar glass och en varm kopp te =)
Ha en go kväll på er !!
Annielilja
Kvinna ·
09 dec, 2014
Princess
Kvinna ·
09 dec, 2014
Härligt att höra att det har gått så bra för er som har opererats!! Grattis till era ny bröst!! :) Jag blir bara nervösare & nervösare. Bara 3 dagar kvar nu!! Försöker förbereda allt inför operationen & hoppas att tiden går fort så man får det här överstökat :)
Lumiess
Kvinna ·
09 dec, 2014
Tre dagar kvar för mig med men konstigt nog så känns inte nervositeten av riktigt ännu.. men det lär väl komma på operationsdagen. Just nu känner jag mig bara lugn och så himla glad att det snart är dags..!
Nezz79
Kvinna ·
09 dec, 2014
Annielilja - tack, hoppas din glass var god den med =) och sköt om dig du oxå.. hur känns smärtan på dag två tycker du?
Princess och Luminess - det kommer gå super ska ni se =) ni båda har ju en date med berömda Mr Höijer ser jag =)
Jag har sett så många här som är så nöjd m honom så jag funderade ett tag på om det inte är värt att åka ner till honom - men utan att ens ha vågat titta efter på mina boobs så är jag så nöjd med min kirurg Ulf bara via våra samtal och hans bemötande och hur han resonerar kring hur resultatet kan bli och vad han tänker/ skulle göra för att få den form jag efterfrågade så jag litar på honom och hans kompetens - vilket jag hoppas även ni oxå kommer få känna när det är dags =)
Annielilja
Kvinna ·
09 dec, 2014