POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop februari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation i februari 2013.
Sortera efter
Miss_Smula
Kvinna ·
07 feb, 2013
Tack! De är 3 och 1 år gamla så jag misstänker att det kan bli tufft, men det är väl sånna här tillfällen man har pappor till ;)
Gilla
Shannon1
Kvinna ·
08 feb, 2013
Har återbesök idag och ska ta stygnen, är livrädd för detta ;-) att det ska göra helt galet ont! Håll tummarna för mig är ni snälla ;-)
Gilla
Shannon1
Kvinna ·
08 feb, 2013
Fjoff82 skrev:
Miss_Smula skrev:
Imorgon ör det min tur! Ska snart köra iväg barnen till mina föräldrar där de ska få vara till på lördag, jag våndas också över att inte kunna gosa ordentligt med dom :(
De ringde från kliniken tidigare idag och ville gå igenom allt innan operationen, att jag skulle fasta 6 timmar innan, ha med mig bekväma kläder osv, det gör verkligen att man känner sig trygg och väl omhändertagen :)
Är inte det minsta nervös utan ser bara fram emot imorgon och sommaren!Gilla
Joi
Kvinna ·
08 feb, 2013
Hoppas det gick bra för er alla som opererades igår:-)
Gilla
Joi
Kvinna ·
08 feb, 2013
Ja då var man 42000:- fattigare:-P 2 veckor kvar lite drygt och det börja kännas i nervositetnerven:-P
Gilla
Lundqvist_
Kvinna ·
08 feb, 2013
bytt op dag till den 25/2 =)
Gilla
missem
Kvinna ·
08 feb, 2013
Jag opas den 14/2- på självaste alla hjärtans dag <3! Mindre än en vecka kvar nu *nervöst*!
Gilla
DaisyDuke
Man ·
08 feb, 2013
Hej! Vet ni om man brukar betala kontant eller med kort på opdagen? Jag har 32' kvar att betala då och har det mesta sparat i kontanter.
Hur har det funkat för er?
Gilla
Shannon1
Kvinna ·
08 feb, 2013
DaisyDuke skrev:
Hej! Vet ni om man brukar betala kontant eller med kort på opdagen? Jag har 32' kvar att betala då och har det mesta sparat i kontanter.
Hur har det funkat för er?Gilla
DaisyDuke
Man ·
08 feb, 2013
Okej! Jag får göra så, tack för hjälpen :)
Gilla
Minisken
Kvinna ·
08 feb, 2013
Jag ska operera mig på måndag på Citadell hos Tuve och jag börjar bli tämligen nervös nu.. Velar fortfarande mellan storlekarna men jag är bred i bröstkorgen 13 cm, och har provat ett inlägg som är 13,5 eftersom jag vill ha den där fina välvningen på utsidan.. Men är lite rädd för 475cc men samtidigt så kändes det rätt på konsultationen, Tuve säger att det kommer bli jättebra, och ska jag ha mindre med samma bredd får jag gå ner ganska mkt känns det som.. Suck! Har lagt upp bilder på min sida, där jag har en mindre storlek på ena och den större på andra.. Om någon av er orkar, får ni gärna kolla vad ni tycker! Bara ett par dagar kvar ju...
Gilla
Anonym användare
08 feb, 2013
JAG ME!
Gilla
Anonym användare
08 feb, 2013
meh besvara knappen funkar ju inte!
JAG ME = ska oxå op 14 feb ;)
Gilla
Cazze
Kvinna ·
08 feb, 2013
Fick ett papper med "regler" att tänka på innan opn från kliniken. Där stod det att man inte ska äta omega 3 två veckor innan. Nån som vet om det även gäller fet fisk? (Är vääääldigt glad i lax) hehe
Gilla
Joi
Kvinna ·
08 feb, 2013
Lundqvist_ skrev:
bytt op dag till den 25/2 =)
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
08 feb, 2013
Cazze skrev:
Fick ett papper med "regler" att tänka på innan opn från kliniken. Där stod det att man inte ska äta omega 3 två veckor innan. Nån som vet om det även gäller fet fisk? (Är vääääldigt glad i lax) heheGilla
daphne
Kvinna ·
08 feb, 2013
Fjoff82 skrev:
Cazze skrev:
Fick ett papper med "regler" att tänka på innan opn från kliniken. Där stod det att man inte ska äta omega 3 två veckor innan. Nån som vet om det även gäller fet fisk? (Är vääääldigt glad i lax) heheGilla
Newbreasts
Kvinna ·
08 feb, 2013
Minisken:
Jag tror inte man ska stirra för mkt på cc:n. Du är ju ganska bred och då blir 475cc inte lika stort som t.ex. på mig som är 11 och ska ha 11,5. 475cc på mig skulle vara alldeles för mkt. Men det beror ju på vad man vill ha för resultat också.
Jag tycker det stora såg bra ut på dig, men det mindre är också fint om man inte vill ha så stor skillnad. Jag vet inte riktigt hur det funkar med lyft, men är det inte så att man måste ta bort mer hud ju mindre implantat man väljer och det kan säkert innebära mer komplicerat ingrepp och längre återhämtning. Då låter det större som ett bättre alternativ för dig.
Jag tror du ska gå på magkänslan och när Tuve tror det blir bra är det säkert så.
Jag försökte tänka att det inte är så stor skillnad och därför inte spelade nån roll vad jag väljer när jag velade mellan olika storlekar. Nu har jag bestämt mig och det känns bra. Vilket jag än väljer blir det bättre än vad jag har idag!
Gilla
Newbreasts
Kvinna ·
08 feb, 2013
Enligt min kirurg ska jag inte äta kosttillskott SAMT mat som innehåller e-vitamin, omega-3 samt vitlök 2veckor innan op! Men att inte äta t.ex. lax, avokado och vitlök på 2-veckor känns lite overkill. Det är tydligen för att de ökar blödningsbenägenheten.
Jag kanske drar ner lite på det, speciellt dagarna innan. Men annars kommer jag nog inte tänka på det så mkt.
Det man däremot ska äta är mycket vitaminer, mineraler och järntabletter.
Gilla
minis
Kvinna ·
08 feb, 2013
Vad är järntabletterna bra mot? :)
Gilla