POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop februari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation i februari 2013.
Sortera efter
Taxörat
Kvinna ·
09 feb, 2013
minis skrev:
Jaa okej, vilken tur du har! Jag fuskar ju med melanotan, men fick sluta n innan op på grund av att jag inte vill ha fula ärr. Får börja om ett par månader igen istället. :)
Vad är melatonan? Låter intressant.
Gilla
Beckboop
Kvinna ·
09 feb, 2013
Melatonan gör så att mer melanin bildas i huden och det innebär att den tål mer solljus och blir brunare i färgen :)
Gilla
Anonym användare
09 feb, 2013
Jag ska lägga in allergan, runda, bakom, 365cc och 335cc :) tror att de va texturerade :)
Man tog en bild och sen fick man se den på datorn, sen valde han ett implantat och då dök det upp en likadan bild bredvid fast ungefär hur mina bröst skulle se ut med det implatatet, sen kunde han flytta implatatet för att se hur det skulle sitta för att det skulle se bäst ut. Sen kunde han även sätta på bikini på bilderna så man fick se hur de såg ut "påklädda"! Jättebra. Han kunde även vrida bilden så man Lunda se brösten från alla håll och vinklar. :)
Gilla
Beckboop
Kvinna ·
09 feb, 2013
Ah okej! :)
Måste ändå vara skönt att få se på ett ungefär hur man kommer att se ut! :)
Kommer ju bli som en liten överraskning för mig, haha!
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
09 feb, 2013
Beckboop skrev:
Melatonan gör så att mer melanin bildas i huden och det innebär att den tål mer solljus och blir brunare i färgen :)
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
09 feb, 2013
Snula skrev:
Jag ska lägga in allergan, runda, bakom, 365cc och 335cc :) tror att de va texturerade :)
Man tog en bild och sen fick man se den på datorn, sen valde han ett implantat och då dök det upp en likadan bild bredvid fast ungefär hur mina bröst skulle se ut med det implatatet, sen kunde han flytta implatatet för att se hur det skulle sitta för att det skulle se bäst ut. Sen kunde han även sätta på bikini på bilderna så man fick se hur de såg ut "påklädda"! Jättebra. Han kunde även vrida bilden så man Lunda se brösten från alla håll och vinklar. :)Gilla
Shannon1
Kvinna ·
09 feb, 2013
Findussen skrev:
Shannon1 skrev:
Har återbesök idag och ska ta stygnen, är livrädd för detta ;-) att det ska göra helt galet ont! Håll tummarna för mig är ni snälla ;-)Gilla
Beckboop
Kvinna ·
09 feb, 2013
Jo jag har nog läst det någonstans också! Det är inte så kul :( har du det?
Gilla
Shannon1
Kvinna ·
09 feb, 2013
Fjoff82 skrev:
Beckboop skrev:
Gilla
Anonym användare
09 feb, 2013
Ja, det var riktigt häftigt! Att just mina bröst förändrades och man kunde verkligen se skillnaden. Så slipper man bli lurad när man kollar på jättefina bröst i samma storlek som man vill ha och sen blir det inte alls så när man har gjort operationen. Jätteskönt!!
Gilla
Beckboop
Kvinna ·
09 feb, 2013
Det förstår jag Snulan! :)
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
09 feb, 2013
Beckboop skrev:
Jo jag har nog läst det någonstans också! Det är inte så kul :( har du det?
Gilla
minis
Kvinna ·
09 feb, 2013
Vad är melasma?
Gilla
Minisken
Kvinna ·
09 feb, 2013
Camilon skrev:
11/2 är det dags för mig, Citadell i Landskrona! Nervöst och pirrigt!
För mig med!!! Vem ska du ha?? Vad ska du göra? :)
Gilla
Beckboop
Kvinna ·
09 feb, 2013
Ska bara förtydliga att det inte är jag som använder det! :)
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
09 feb, 2013
minis skrev:
Vad är melasma?Gilla
minis
Kvinna ·
09 feb, 2013
Fjoff82 skrev:
minis skrev:
Vad är melasma?Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
09 feb, 2013
Nä men man kan få det av melanotan.
Gilla
Camilon
Kvinna ·
10 feb, 2013
Jag ska till Jörg Bohn, bröstförstoring 450 cc. Efter 2 fantastiska barn behövs lite påfyllnad :)
Gilla
missem
Kvinna ·
10 feb, 2013
Wiiiee...Vart ska du opas?!
(Edit: hmm blev nå fel.. det var menat som svar till Linaslina iaf :)
Gilla