Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop februari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation i februari 2013.
592

Sortera efter

Sema

Kvinna ·

11 feb, 2013

daphne skrev:
På onsdag är det dags för mit bröstlyft och armplastik. Börjar bli skapligt nervös nu. Har precis varit magsjuk också och tycker idag att det pirrar lite i halsen. Får inte bli mer sjuk nu! Har vikarie på jobbet och allt så det skulle inte passa att behöva ställa in pga sjukdom. Tror inte mitt psyke skulle palla en uppskjutning heller.... Man är ju nästan lite överladdad.😉

Hoppas för din skull att du inte åker på mer sjukdom! Känner igen det där när allt är fixat på jobb med vikarier och annat. Lika bra att få det gjort :-) är ju helt nervpressande att gå och vänta!
Gilla

Findussen

Kvinna ·

11 feb, 2013

Nu ligger det en ny bild uppe på mina 6 dagar gamla citadellvänner efter jag duschat första gången :))
Gilla

Anonym användare

11 feb, 2013

jag ska op på laser och estetik den 14e.. gaah nu börjar nerverna komma, allra helst när jag läser här!! ni som op er, hur lång tid tog det för er att vakna från att ni vaknat till? är man vaken direkt eller är man i "dimma" ett tag? nojar så över de där. å ännu mer när nån skrev om intubering, jag vill inte de!!! vill inte ens ha mask, men de hajar jag ju att jag får.. fan dumma fobi!
Gilla

Anonym användare

11 feb, 2013

missem skrev:
linaslina skrev:
meh besvara knappen funkar ju inte! 
JAG ME = ska oxå op 14 feb ;)

Nu kanske det funkar :) 

Vart ska du opas? 

LASER OCH ESTETIK! =)

Gilla

DaisyDuke

Man ·

11 feb, 2013

Findussen skrev:
Nu ligger det en ny bild uppe på mina 6 dagar gamla citadellvänner efter jag duschat första gången :))

Sjukt snygga redan nu! Kommer bli grymt bra det där! :)
Gilla

Findussen

Kvinna ·

11 feb, 2013

DaisyDuke skrev:
Findussen skrev:

Sjukt snygga redan nu! Kommer bli grymt bra det där! :)

Tror du det? Tack tack tack!!! :D

Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

11 feb, 2013

Dom kan inte bli finare, dom är riktigt jäkla snygga!! :-P
Gilla

minis

Kvinna ·

11 feb, 2013

Findussen skrev:

Jäääklar vad snygga de blev! :D Grattis!
Gilla

Findussen

Kvinna ·

11 feb, 2013

Ni anar inte hur glad jag blir!!! :D :D :D Man står och vrider och vänder men era kommentarer gör mig verkligen glad! Hoppas allt går/gått bra för er också!
Gilla

Minisken

Kvinna ·

12 feb, 2013

Ligger återigen sömnlös men nu med nya boobisar.. Fick en glimt av dom när dom lätta lite på lindningen och dom såg sååååååå fina ut!! :) Tuve har varit toppen och jag hoppas allt flyter på bra nu. Längtar tills han kommer imorgon och tar av allt så jag får se!! :) Narkosen gick toppen, och bara den lättnaden är värd hur mkt som helst!!
Gilla

Minisken

Kvinna ·

12 feb, 2013

Findussen skrev:
Nu ligger det eny bild uppe på mina 6 dagar gamla citadellvänner efter jag duschat första gången :))
JÄÄÄVLAR vad fiiiina!!! GRATTIS!! :)
Gilla

daphne

Kvinna ·

12 feb, 2013

Findussen skrev:
Jättesnygga!!!
Gilla

Miss_Smula

Kvinna ·

12 feb, 2013

Hej hej! Idag är mina nya bröst 4 dagar och börjar äntligen göra lite mindre ont, elefanten som suttit på bröstet är nästan helt borta :) nu är mitt största problem att sova, hur gör ni andra? Jag avskyr att sova på rygg! Får ont i ryggen och det är omöjligt att somna :/ Jag har fått okej på att sova på sidan när det känns bra men det ömmar för mycket ännu. I går fick min sambo släpa upp en baden-baden till sovrummet som jag sovit i inatt, helt klart bästa natten men jag saknar att ligga på sidan. Lycka till alla ni andra som har eller ska opa sig snart!
Gilla

A72

Kvinna ·

12 feb, 2013

Jag ska göra min op den 14/3 på Victoriakliniken, Sthlm. Nån mer? Har valt 375 cc. Hoppas det blir snyggt O lagom.
Gilla

Anonym användare

12 feb, 2013

Miss_Smula skrev:
Hej hej! Idag är mina nya bröst 4 dagar och börjar äntligen göra lite mindre ont, elefanten som suttit på bröstet är nästan helt borta :) nu är mitt största problem att sova, hur gör ni andra? Jag avskyr att sova på rygg! Får ont i ryggen och det är omöjligt att somna :/ Jag har fått okej på att sova på sidan när det känns bra men det ömmar för mycket ännu. I går fick min sambo släpa upp en baden-baden till sovrummet som jag sovit i inatt, helt klart bästa natten men jag saknar att ligga på sidan. Lycka till alla ni andra som har eller ska opa sig snart!

stackare! jag sover ganska ofta på rygg men skönast på sidan så jag hoppas jag slipper det bekymret. fast jag kommer nog sova dåligt för alla tankar. liksom nu såhär dagarna före.
hur lång tid tog det för dig att vakna till efter narkosen? så orolig att man ska va helt sänkt.. eller att man inte ska vakna alls förstås. där är största rädslan!!! känns så himla overkligt allting. jag har jätte svårt att sätta mig in i situationen så jag går mest och låtsas som det regnar. nä vadå? ska jag? hur kände ni som är "på andra sidan"..
Gilla

IIkaliII

Kvinna ·

12 feb, 2013

Hejsan allihop :) Gjorde min första plastikoperation igår, bröstförstoring på citadellkliniken cosmo av Tuve, mår superbra och har knappt ont alls. Undrar lite hur ni andra tjejer här har upplevt era första veckor som nyopererad, ändras bröstens utseende mycket? Jag tycker att mina bröst ser små ut, trots att jag lagt in 550 och 500 ml i brösten (perthese high profile) , från en a-kupa och en b-kupa till vad jag tror kommer att bli 85dd (85 f). Fler som känner igen det?? Mina bröst ser bara svullna, små och obröstaktiga ut (inga snygga former så att säga), nån som vet vad jag menar? 
Kram från mig :)
Gilla

Paniiix

Kvinna ·

12 feb, 2013

Hej allihopa! Kom precis hem efter min bröstförstoring och jag måste bara säga att jag mår oförskämt bra. Hade förberett mig på en enooorm smärta, men slapp det tack och lov. Har dock varit jättetrött efter op, har sovit hela dagen i princip. Är väldigt nöjd men känner att lite större hade inte skadat ;) Är lite orolig inför imorrn över att jag ska ha jätteont. Hur har ni upplevt dagen efter? Värre smärta eller mindre?
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

12 feb, 2013

Här blir det mentor 375cc high profile på proforma i Sthlm. Det var läkaren som rekommenderade stl och kan inte välja större då kommer dom hänga.
Gilla

Anonym användare

12 feb, 2013

jag ska ha 245 och 295 och hoppas det blir bra. 500cc kan inte va smått IIkaliII! 
Gilla

minis

Kvinna ·

12 feb, 2013

Nu är det 12 timmar kvar tills det är min tur ! Sjukt nervös
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem