POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop februari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation i februari 2013.
Sortera efter
Sema
Kvinna ·
19 feb, 2013
YouAreAwesome skrev:
Ja precis där de sitter så ja vände på den å satte "knäppet" på ryggen. Känns mycket bättre! :) Jag skulle på återbesök i morgon men fick skjuta upp de en dag. Ja de ska bli så gott att ta av de! :-)Snurrigt blev det, men jag fittade ditt svar ;-)
Jag ska på återbesök imorgon och då reda på hur länge jag ska ha bandet... Blir det sagt att det ska sitta på längre ska jag göra som du och vända det :-). Tror att det kan bli både skönare och snyggare. Gillar inte alls den här "knölen" framtill...
Gilla
Anonym användare
19 feb, 2013
Hej.. Nu har det gått fyra dagar efter min op och smärtan är mindre men fan vad ont jag har i ryggen!! När får man liggs på sidan?? Å får man smörja skulderbladen med typ zon? Vet nån? Stel som jag vet inte vad!!
Gilla
Shannon1
Kvinna ·
19 feb, 2013
Linaslina: Enl min kir fick jag ligga på sidan när det kändes bra :-) inatt (eller idag blir det, jobbade inatt) sov jag på sidan! Är 3 v sedan op på fredag.
Gilla
YouAreAwesome
Kvinna ·
19 feb, 2013
Sema skrev:
YouAreAwesome skrev:
Ja precis där de sitter så ja vände på den å satte "knäppet" på ryggen. Känns mycket bättre! :) Jag skulle på återbesök i morgon men fick skjuta upp de en dag. Ja de ska bli så gott att ta av de! :-)Snurrigt blev det, men jag fittade ditt svar ;-)
Jag ska på återbesök imorgon och då reda på hur länge jag ska ha bandet... Blir det sagt att det ska sitta på längre ska jag göra som du och vända det :-). Tror att det kan bli både skönare och snyggare. Gillar inte alls den här "knölen" framtill...
Gilla
Cazze
Kvinna ·
20 feb, 2013
jag opades igår och allt har gått bra och mår förvånansvärt bra *peppar peppar*. Väntar bara på den där fruktansvärda smärtan som så många pratar om ska komma :/
Fick se mina nya vänner för första gången i morse och de ser redan superfina ut i formen :) ska försöka lägga upp en bild nu de närmaste dagarna. Kan i te riktigt lyfta armarna och ta bild än, stramar för mycket hehe
Längtar till återbesöket om en vecka, då får jag se ärren, kommer nog inte vara en fin syn haha men vill ändå se dem och framför allt få bort stygnen så man inte behöver oroa sig för att de går upp
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
20 feb, 2013
Grattis Cazze! Du måste vara lycklig nu. Själv har jag en vecka kvar av väntan.
Gilla
Cazze
Kvinna ·
20 feb, 2013
Ja jag är super lycklig! Men kan inte njuta av det för jag oroar mig så mkt för komplikationer och annat tråkigt. Känns som att det inte kan va en dans på rosor som det är just nu, inte ont alls! Som att "nått måste va fel" det ska inte va såhär enkelt typ.. Smärtan kommer kanske om nån dag? Opades igår på förmiddan.
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
20 feb, 2013
Härligt! Men visst är det trist att man ska måla fan på väggen och nästan utgå från att man kommer att få någon komplikation.
De allra flesta klarar sig ju utan problem enl min läkare. Så jag vill gärna tro på det. Men ändå går man och väntar på problemen.
Gilla
Cazze
Kvinna ·
20 feb, 2013
Ja det är trist just nu men så känner jag ändå att det är bättre att vara förberedd på det värsta och nojja lite och sen bli positivt överraskad om allt går bra än att man antar att det ska vara en dans på rosor och så skiter det sig totalt och så får man en negativ chock.
Gilla
Newbreasts
Kvinna ·
20 feb, 2013
Grattis Cazze!
Hoppas du slipper oroa dig! Jag brukar också vara så, vara förberedd på det värsta så att man istället blir positivt överraskad. Lite sjukt egentligen. Bara man inte oroar sig för mkt ;)
Jag ska opa mig imorrn! Shit var nervös jag blivit sen jag kom hem från jobbet!
Jag har varit hur lugn som helst, men nu kommer det..
Blivit helt stirrig och undrar om jag tänkt på allt?
Jag har inte skrivit ut nåt kvitto på att jag betalat. Har ni som opat er haft det? Jag skulle betala för 3v sen. Borde de inte hört av sig om de inte fått in pengarna?
Gilla
Sema
Kvinna ·
20 feb, 2013
Grattis Cazze till boobsen :-). Vad skönt för dig att du inte har jätteont!
En tanke slog mig just när ni skriver om komplikationer... Hur snabbt uppenbarar sig komplikationer? När kan man liksom andas ut?
Jag var på åkerkontroll idag och fick se brösten för första gången idag! Är så lycklig :-). Behåller nog bröstbandet på ett tag till för den ultimata skidbacken ;-). Bild i mitt galleri :-)
Gilla
Anonym användare
20 feb, 2013
Sema skrev:
En tanke slog mig just när ni skriver om komplikationer... Hur snabbt uppenbarar sig komplikationer? När kan man liksom andas ut?
Jag var på åkerkontroll idag och fick se brösten för första gången idag! Är så lycklig :-). Behåller nog bröstbandet på ett tag till för den ultimata skidbacken ;-). Bild i mitt galleri :-)
Gilla
Sema
Kvinna ·
20 feb, 2013
linaslina skrev:
Sema skrev:
Tack! Jag fick träffa både kirurgen och en sköterska.
Gilla
Joi
Kvinna ·
20 feb, 2013
Imorgon är de dags för A_petite, Newbreasts, Nattiz & nathaliiie, lycka till brudar!!:-D
Gilla
Newbreasts
Kvinna ·
20 feb, 2013
Joi skrev:
Imorgon är de dags för A_petite, Newbreasts, Nattiz & nathaliiie, lycka till brudar!!:-D👍
👎
Nervös och överlycklig = kaos idag
Men imorrn hoppas jag på en underbar dag! 🙂
Gilla
Joi
Kvinna ·
21 feb, 2013
Newbreasts skrev:
Joi skrev:
Imorgon är de dags för A_petite, Newbreasts, Nattiz & nathaliiie, lycka till brudar!!:-D👍
👎
Nervös och överlycklig = kaos idag
Men imorrn hoppas jag på en underbar dag! 🙂
Gilla
Iinvisible
Kvinna ·
21 feb, 2013
Lycka till idag.. Sjukt om 4 dagar är det min tur:):)
Gilla
Mercasthlm
Kvinna ·
21 feb, 2013
20 februari KKAB Ivan Letterfors. 650 cc bakom. High profile Mentor. Det är två dagar sen nu. Och gud vad ont det gör. Men är otroligt nöjd med brösten. Så det ska nog gå bra. Undrar bara hur lång tid det ska göra såååå här ont. Morgnarna är värst när man legat still under natten. Någon som kan ge mig en liten hint om när smärtan brukar lätta något?!
Gilla
Anonym användare
21 feb, 2013
Mercasthlm skrev:
20 februari KKAB Ivan Letterfors. 650 cc bakom. High profile Mentor. Det är två dagar sen nu. Och gud vad ont det gör. Men är otroligt nöjd med brösten. Så det ska nog gå bra. Undrar bara hur lång tid det ska göra såååå här ont. Morgnarna är värst när man legat still under natten. Någon som kan ge mig en liten hint om när smärtan brukar lätta något?!
jag la framför muskeln och det är en vecka sen.. och jag tycker att idag och igår känns ok! och inte sådär panik måste andras djupt smärta på morgonen.. jag sover med alvedon och vaknar utan nåt och det funkar! tar dock fortfarande ipren och alvedon men inte som förut...
Gilla
Mercasthlm
Kvinna ·
21 feb, 2013
linaslina skrev:
Mercasthlm skrev:
jag la framför muskeln och det är en vecka sen.. och jag tycker att idag och igår känns ok! och inte sådär panik måste andras djupt smärta på morgonen.. jag sover med alvedon och vaknar utan nåt och det funkar! tar dock fortfarande ipren och alvedon men inte som förut...
Gilla