Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop februari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation i februari 2013.
592

Sortera efter

Beckboop

Kvinna ·

25 feb, 2013

Jag hade bara på mig klinikens strumpor, "tortyren" och mina egna trosor :)
Gilla

Iinvisible

Kvinna ·

25 feb, 2013

mu ligger jag och väntar på att få bli opererad. nervositeten har lagt sig. känner mig så trygg
Gilla

DaisyDuke

Man ·

25 feb, 2013

Ni som är oroliga för att sövas (även om det inte är många kvar i gruppen): det finns inget tillfälle då ni är så pass övervakade som vid narkos. Någon här inne skrev att en läkare sagt att det måste vara den säkraste form av sömn! Själv börjar jag bli nervös inför i övermorgon, men mest att jag ska få olika komplikationer. Att det på något vis ska bli värre än det jag har nu. Eller att min familj vänder sig mot mig över det (inte berättat, tänker låta det komma fram i sinom tid). Men, nu ska jag inte tänka på sånt :) försöker fokusera på min kommande kolhydratsladdning imorgon! Ser fram emot det nu när jag dietat länge ;)
Gilla

Joi

Kvinna ·

26 feb, 2013

Nu ligger man här med nybakade boobisar och blir väl omhändertagen. Allt har gått bra och mår oförskämt bra, får se hur positiv jag är när narkosbedövningen släpper;)
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

26 feb, 2013

Joi skrev:
Nu ligger man här med nybakade boobisar och blir väl omhändertagen. Allt har gått bra och mår oförskämt bra, får se hur positiv jag är när narkosbedövningen släpper;)

GRATTIS! 👍

VAd spännande att se hur bakverken ser ut! Du måste vara mycket glad nu!
Gilla

Fluff

Kvinna ·

26 feb, 2013

Godmorgon! Idag är det min tur:-)!! Äntligen!
Gilla

Joi

Kvinna ·

26 feb, 2013

Taxörat skrev:
Joi skrev:

GRATTIS! 👍

Ja de känns jättebra, bubblar och knorrar lite i dom men det ska bli spännande att se hur de ser ut utan bh. Hoppas verkligen att de inte har fått massa bristningar:-O men men inget jag kan göra nått åt:-D Hur känns de för dej, börjar att närma sig?!
Gilla

Joi

Kvinna ·

26 feb, 2013

Fluff skrev:
Lycka till!!
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

26 feb, 2013

Fluff skrev:

Lycka till. Fluff!!

Är du nervös såhär i sista minuten? Det ska bli spännande att se dina nya sen 🤭
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

26 feb, 2013

Joi skrev:
Taxörat skrev:
Joi skrev:

GRATTIS! 👍

Ja de känns jättebra, bubblar och knorrar lite i dom men det ska bli spännande att se hur de ser ut utan bh. Hoppas verkligen att de inte har fått massa bristningar:-O men men inget jag kan göra nått åt:-D Hur känns de för dej, börjar att närma sig?!

Vad härligt det låter! Jag har inte hunnit bli nervös ännu. Otroligt röjigt på jobbet just nu, så jag får försöka att koncentrera mig på det.

Men jag jobbar sista dagen före op den 27/2, så då kommer väl stora darren!

Gilla

Iinvisible

Kvinna ·

26 feb, 2013

åh nu är jag påväg hem efter gårdafens operattion. känns bra sjukt stel. gårdagen var pest..haha. men självförvållat haha. nu vill jag att de ska läka fint så jag kan se resultatet..:)
Gilla

Fluff

Kvinna ·

26 feb, 2013

Taxörat skrev:
Fluff skrev:

Lycka till. Fluff!!

Är du nervös såhär i sista minuten? Det ska bli spännande att se dina nya sen 🤭
Faktiskt inte det minsta nervös. Konstigt nog. Vaken och ganska alert. Men lite ont. Brösten är väl inpackade med bröstband både över och under och bh.
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

26 feb, 2013

Grattis till att allt gick bra!👍
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

26 feb, 2013

Ni som opat er och på proforma, fick ni prova ut stl innan i lugn och ro? Jag är inte helt söker ännu..
Gilla

DaisyDuke

Man ·

26 feb, 2013

Imorgon är det min tur! Kl.08 på polarkliniken i Umeå!
Gaaah, nerverna börjar kicka in! :)
Gilla

Mercasthlm

Kvinna ·

26 feb, 2013

En vecka sen operationen nu och jag mår verkligen mycket bättre. Sov tom på sidan inatt. Hoppas att det har gått bra för alla andra tutt-lisor också. Det har varit en jobbig vecka men nu känns det såååå mycket bättre och jag behöver inte äta smärtstillande längre. Men resultatet blev 100 ggr bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig så det har varit värt alla tårar och smärta. Massa lycka till och massa kramar till er alla <3
Gilla

Joi

Kvinna ·

27 feb, 2013

Mercasthlm skrev:
En vecka sen operationen nu och jag mår verkligen mycket bättre. Sov tom på sidan inatt. Hoppas att det har gått bra för alla andra tutt-lisor också. Det har varit en jobbig vecka men nu känns det såååå mycket bättre och jag behöver inte äta smärtstillande längre. Men resultatet blev 100 ggr bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig så det har varit värt alla tårar och smärta. Massa lycka till och massa kramar till er alla <3
Åh va kul och höra att du mår bättre, mindre stel kan jag tänka mig?! Känns bra att höra att (även fast man förstår och vet) känslan avtar. Är själv inne på min tredje dag och vaknade imorse utan ont i ryggen trotts ryggläge hela natten:) Men roligt o höra att du är nöjd!:)
Gilla

Joi

Kvinna ·

27 feb, 2013

DaisyDuke skrev:
Imorgon är det min tur! Kl.08 på polarkliniken i Umeå!
Gaaah, nerverna börjar kicka in! :)
Lycka till bruden!!:-D kommer att gå bra!
Gilla

Iinvisible

Kvinna ·

27 feb, 2013

haha känns som om att jag lider mest här. .. jag blir tokig av att inte kunna göra något.. ont och kommer inte ens upp från sängen själv... vad fan har jag gett mig in i! !!
Gilla

Maninna

Kvinna ·

27 feb, 2013

Iinvisible skrev:
haha känns som om att jag lider mest här. .. jag blir tokig av att inte kunna göra något.. ont och kommer inte ens upp från sängen själv... vad fan har jag gett mig in i! !!
Det kommer bli så bra! Det går över :) mina fyllde tre veckor i går och jag rör mig hej vilt.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem