POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop februari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation i februari 2013.
Sortera efter
Beckboop
Kvinna ·
25 feb, 2013
Jag hade bara på mig klinikens strumpor, "tortyren" och mina egna trosor :)
Gilla
Iinvisible
Kvinna ·
25 feb, 2013
mu ligger jag och väntar på att få bli opererad. nervositeten har lagt sig. känner mig så trygg
Gilla
DaisyDuke
Man ·
25 feb, 2013
Ni som är oroliga för att sövas (även om det inte är många kvar i gruppen): det finns inget tillfälle då ni är så pass övervakade som vid narkos. Någon här inne skrev att en läkare sagt att det måste vara den säkraste form av sömn!
Själv börjar jag bli nervös inför i övermorgon, men mest att jag ska få olika komplikationer. Att det på något vis ska bli värre än det jag har nu. Eller att min familj vänder sig mot mig över det (inte berättat, tänker låta det komma fram i sinom tid). Men, nu ska jag inte tänka på sånt :) försöker fokusera på min kommande kolhydratsladdning imorgon! Ser fram emot det nu när jag dietat länge ;)
Gilla
Joi
Kvinna ·
26 feb, 2013
Nu ligger man här med nybakade boobisar och blir väl omhändertagen. Allt har gått bra och mår oförskämt bra, får se hur positiv jag är när narkosbedövningen släpper;)
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
26 feb, 2013
Joi skrev:
Nu ligger man här med nybakade boobisar och blir väl omhändertagen. Allt har gått bra och mår oförskämt bra, får se hur positiv jag är när narkosbedövningen släpper;)GRATTIS! 👍
VAd spännande att se hur bakverken ser ut! Du måste vara mycket glad nu!
Gilla
Fluff
Kvinna ·
26 feb, 2013
Godmorgon!
Idag är det min tur:-)!! Äntligen!
Gilla
Joi
Kvinna ·
26 feb, 2013
Taxörat skrev:
Joi skrev:
Nu ligger man här med nybakade boobisar och blir väl omhändertagen. Allt har gått bra och mår oförskämt bra, får se hur positiv jag är när narkosbedövningen släpper;)GRATTIS! 👍
Gilla
Joi
Kvinna ·
26 feb, 2013
Fluff skrev:
Godmorgon!
Idag är det min tur:-)!! Äntligen!Gilla
Taxörat
Kvinna ·
26 feb, 2013
Fluff skrev:
Godmorgon! Idag är det min tur:-)!! Äntligen!Lycka till. Fluff!!
Är du nervös såhär i sista minuten? Det ska bli spännande att se dina nya sen 🤭
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
26 feb, 2013
Joi skrev:
Taxörat skrev:
Joi skrev:
Nu ligger man här med nybakade boobisar och blir väl omhändertagen. Allt har gått bra och mår oförskämt bra, får se hur positiv jag är när narkosbedövningen släpper;) GRATTIS! 👍
Vad härligt det låter! Jag har inte hunnit bli nervös ännu. Otroligt röjigt på jobbet just nu, så jag får försöka att koncentrera mig på det.
Men jag jobbar sista dagen före op den 27/2, så då kommer väl stora darren!
Gilla
Iinvisible
Kvinna ·
26 feb, 2013
åh nu är jag påväg hem efter gårdafens operattion. känns bra
sjukt stel. gårdagen var pest..haha. men självförvållat haha. nu vill jag att de ska läka fint så jag kan se resultatet..:)
Gilla
Fluff
Kvinna ·
26 feb, 2013
Taxörat skrev:
Fluff skrev:
Godmorgon! Idag är det min tur:-)!! Äntligen!Lycka till. Fluff!!
Är du nervös såhär i sista minuten? Det ska bli spännande att se dina nya sen 🤭
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
26 feb, 2013
Grattis till att allt gick bra!👍
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
26 feb, 2013
Ni som opat er och på proforma, fick ni prova ut stl innan i lugn och ro? Jag är inte helt söker ännu..
Gilla
DaisyDuke
Man ·
26 feb, 2013
Imorgon är det min tur! Kl.08 på polarkliniken i Umeå!
Gaaah, nerverna börjar kicka in! :)
Gilla
Mercasthlm
Kvinna ·
26 feb, 2013
En vecka sen operationen nu och jag mår verkligen mycket bättre. Sov tom på sidan inatt. Hoppas att det har gått bra för alla andra tutt-lisor också.
Det har varit en jobbig vecka men nu känns det såååå mycket bättre och jag behöver inte äta smärtstillande längre. Men resultatet blev 100 ggr bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig så det har varit värt alla tårar och smärta.
Massa lycka till och massa kramar till er alla <3
Gilla
Joi
Kvinna ·
27 feb, 2013
Mercasthlm skrev:
En vecka sen operationen nu och jag mår verkligen mycket bättre. Sov tom på sidan inatt. Hoppas att det har gått bra för alla andra tutt-lisor också.
Det har varit en jobbig vecka men nu känns det såååå mycket bättre och jag behöver inte äta smärtstillande längre. Men resultatet blev 100 ggr bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig så det har varit värt alla tårar och smärta.
Massa lycka till och massa kramar till er alla <3Gilla
Joi
Kvinna ·
27 feb, 2013
DaisyDuke skrev:
Imorgon är det min tur! Kl.08 på polarkliniken i Umeå!
Gaaah, nerverna börjar kicka in! :)
Gilla
Iinvisible
Kvinna ·
27 feb, 2013
haha känns som om att jag lider mest här. .. jag blir tokig av att inte kunna göra något.. ont och kommer inte ens upp från sängen själv... vad fan har jag gett mig in i! !!
Gilla
Maninna
Kvinna ·
27 feb, 2013
Iinvisible skrev:
haha känns som om att jag lider mest här. .. jag blir tokig av att inte kunna göra något.. ont och kommer inte ens upp från sängen själv... vad fan har jag gett mig in i! !!Gilla