Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop februari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation i februari 2013.
592

Sortera efter

Shannon1

Kvinna ·

27 feb, 2013

Iinvisible skrev:
haha känns som om att jag lider mest här. .. jag blir tokig av att inte kunna göra något.. ont och kommer inte ens upp från sängen själv... vad fan har jag gett mig in i! !!
Det blir bättre! Efter 1 v var jag tillbaka på jobbet, o efter 1,5 v powerwalkade jag milen, så jag lovar att det ändrarsig fort!
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

27 feb, 2013

Oh fy var jobbigt det lät:(( hoppas det känns bättre snart! Usch varför hör msn det här?;-) idag ska jag ringa proforma och fråga vilken tid jag ska va där på tis. Börjar pirra i magen när jag tänker på det:)
Gilla

tjejen-medbobis

Kvinna ·

27 feb, 2013

5/2 bröstlyft och förstoring av bästa Tuve från Citadell.com :)))))
Gilla

A_petite

Kvinna ·

27 feb, 2013

Iinvisible skrev:
haha känns som om att jag lider mest här. .. jag blir tokig av att inte kunna göra något.. ont och kommer inte ens upp från sängen själv... vad fan har jag gett mig in i! !!
Om det är någon tröst så lider jag oxå väldigt mkt! Min sambo har fått göra allt, 5 dagar sen min operation nu och inatt var första natten jg kunde ligga ner (har halv suttit tidigare) så de blir ju bättre :) snart har 1vecka gått och då blir de bara bättre snabbare! Håll ut!
Gilla

DaisyDuke

Man ·

27 feb, 2013

Hej alla! Ligger på uppvaket och mår oförskämt bra, ätit två mackor, druckit saft och bara tagit det lugnt. Om någon timme ska jag till mitt hotellrum (samma byggnad). Kl 08 åkte jag hit, 09 så gick jag in till opsalen och runt halv tio somnade jag. Vaknade rätt tidigt och har inte kunnat somna om, även om jag varit trött efter narkosen. När jag tittar ner ser jag två fina bröst som känns helt lagom! Ena sidan gör ont och är mer svullet. Den andra märker jag knappt av, sa till min sambo att jag var orolig att dom glömt implantatet där :P Nu ska jag vila lite! Hoppas ni alla har det bra :)
Gilla

Iinvisible

Kvinna ·

27 feb, 2013

A_petite skrev:
Iinvisible skrev:
Om det är någon tröst så lider jag oxå väldigt mkt! Min sambo har fått göra allt, 5 dagar sen min operation nu och inatt var första natten jg kunde ligga ner (har halv suttit tidigare) så de blir ju bättre :) snart har 1vecka gått och då blir de bara bättre snabbare! Håll ut!
Haha skönt att jag nye är ensam;) idag är detbättre. Har halvsuttit inattä men känner miig lite bättre. Tagit en dusch också så. Tr att sambon hjälper mig:) nu ska jag passa på att sova lite:) haha. (Halvsittandes)
Gilla

A_petite

Kvinna ·

27 feb, 2013

Iinvisible skrev:
A_petite skrev:
Iinvisible skrev:
Haha skönt att jag nye är ensam;) idag är detbättre. Har halvsuttit inattä men känner miig lite bättre. Tagit en dusch också så. Tr att sambon hjälper mig:) nu ska jag passa på att sova lite:) haha. (Halvsittandes)
Vad härligt :) modigt av dig att ta en dusch, det gruvar jag mig över även fast jag ska få hjälp av sambon.. Krya på er alla nyblivna tvillingägare ;) we can do this!!!
Gilla

Joi

Kvinna ·

27 feb, 2013

Tycker ändå att jag är förskonad med värken, så jag tog mig en kort promenad till affären för att posta ett brev till syster och HERREGUD va andfådd jag blev.. Haha bröstbandet gör sig verkligen påmind genom att trycka ihop lungorna Ordentligt och minska syreupptagningsförmågan. Nu tillbaka hemma sitter jag i soffan och undrar om jag ska ta en liten promenad ikväll med, tjurskallig som man är;-)
Gilla

tjejen-medbobis

Kvinna ·

27 feb, 2013

1 Shannon1
2
3
4 robiin & afrodite130 & succ6fully
5 Findussen, tjejen-medbobis
6 kakan14 & nolitaa
7 Miss_Smula & MissHedda & Katja
8
9
10
11
12 Chumsy99 & Sema & Linda.W & mamma2012
13 daphne & YouAreAwesome
14 Linaslina Laser&Estetik Patrik & Bebe
15
16
17
18
19 Fjoff82 & Cazze
20 Cote d'azur
21 A_petite & Newbreasts & Nattiz
22
23
24
25 Joi
26 fluff & sötnöt & Semlan83 & zyn
27 pockahontas & Minimamma
28 snula

Gilla

tjejen-medbobis

Kvinna ·

27 feb, 2013

Har fyllt i :)
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

27 feb, 2013

Inte många kvar nu! Jag fick flytta till marsgruppen.
Gilla

DaisyDuke

Man ·

27 feb, 2013

Opererades idag, men känner för en liten promenad. Är det dumt tror ni? Det handlar om 200 meter typ
Gilla

Madeleine89

Kvinna ·

27 feb, 2013

Imorgon är det min tur att opereras! Känns fortfarande sjukt overkligt men oj vad jag längtar! :D
Gilla

Joi

Kvinna ·

27 feb, 2013

Madeleine89 skrev:
Imorgon är det min tur att opereras! Känns fortfarande sjukt overkligt men oj vad jag längtar! :D
Lycka till!!!:-D
Gilla

Anonym användare

27 feb, 2013

Varför fick du byta? Jag fick också byta till 1 mars!
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

27 feb, 2013

Snula skrev:
Varför fick du byta? Jag fick också byta till 1 mars!

Jag vet inte! Och frågade inte heller. Hon sa att det kört ihop sig, vad det nu betyder. Så jag tänkte att jag kan vänta en dag till när jag nu väntat snart 30 år! 😉

Nu fick jag morrontid ist. Ska vara där 10:00. Vilken tid fick du? 
Gilla

Anonym användare

27 feb, 2013

Ha! Hon sa samma till mig och jag var mitt i jobbet så tänkte inte på att fråga! Jag fick tyvärr senare, 11.30, så nu kommer jag behöva gå hungrig innan. Hade kl 8 tidigare.
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

27 feb, 2013

Snula skrev:
Ha! Hon sa samma till mig och jag var mitt i jobbet så tänkte inte på att fråga! Jag fick tyvärr senare, 11.30, så nu kommer jag behöva gå hungrig innan. Hade kl 8 tidigare.

Har du fått samtal än? Tänkte på att de ska ringa om detaljer, recept osv.
Gilla

Anonym användare

27 feb, 2013

Nej det har jag inte, har du? :)
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

27 feb, 2013

Nej. Blir väl i morron kan jag tro. Jag vill ju gärna hinna gå på apoteket innan op. Får väl slå en signal annars. 😉
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem